seo seo .

seo

طراحي وبسايت و اپليكيشن

طراحي وبسايت و اپليكيشن
طراحي وبسايت و اپليكيشن : ما آماده ارائه راه حل هاي ديجيتال خلاقانه و كارآمد براي كسب و كار آنلاين شما هستيم. تعهد ، خلاقيت و كارآميخته با شور و شوق حاصلي جز يك اثر ماندگار براي شما و ما ندارد. علاوه بر جنبه هاي كاربر پسند بودن در حين طراحي رعايت اصول بهينه سازي سايت ساختار براي موتورهاي جستجو اهميت ويژه اي دارد كه به آن نيز پرداخته ايم. منحصر به فرد بودن همراه با خلاقيت ، تجربه و دانش تضمين بالاترين كيفيت در كار ماست . طراحي سايت و توسعه نرم افزار هاي تحت وب تخصص ماست.

طراحي وب سايت
امكان طراحي وبسايت در گوشي بدون حتي يك خط كد نوشتن يكي از روياهايي است كه بسياري از شركت‌ها به دنبال عملي كردنش هستند. يكي از نرم افزار‌هاي خوب اين حوزه SimDif نام دارد كه در پلي استور از عنوان Website Builder for Android‌ استفاده مي‌كند. نرم افزار ياد شده هدف اصلي خود را امكان ارائه پلتفرمي كاملا ساده و كاربر پسند براي طراحي وبسايت قرار داده است.

طراحي وب سايت در تهران
به محض ورود به اين اپليكيشن بايد براي خود يك حساب كاربري ايجاد كنيد. بعد از اين به بيشتر امكانات قابل توجه اين اپليكيشن به صورت كاملا رايگان دسترسي پيدا خواهيد كرد. ابتدا بايد تم كلي وبسايت خود را مشخص كنيد و بعد از آن قادريد المان‌هاي مختلف آن را در بخش‌هاي متفاوتي كه دارد تغيير دهيد.

طراحي وبسايت و اپليكيشن
به طور كلي مي‌توان گفت SimDif اجازه انجام هركاري را به شما مي‌دهد. از امكان تغيير تصاوير هدر‌ و فوتر گرفته تا فونت مورد استفاده در مطالب وبسايت. شما مي‌توانيد منويي خاص ايجاد كنيد

طراحي وبسايت و اپليكيشن
و نحوه نمايش آن را تغيير دهيد. حتي قادريد يك بافت خاص به پس زمينه وبسايت خود اختصاص دهيد تا جلوه بهتري داشته باشد.

مشخصات فني طراحي وب سايت
شايد در نگاه اول فكر كنيد اكثر قالب‌هاي طراحي شده در اين وبسايت براي دسكتاپ هستند، اما اينطور نيست. اگر از تبلت استفاده كنيد از همان ابتدا نگاهي كلي و دقيق از وبسايت خواهيد داشت. دليل آن اين است كه در تبلت رزولوشن بزرگتري از اپليكيشن را مشاهده مي‌كنيد. در گوشي‌ها عمدتا قالب نمايش داده شده در ابعاد تلفن‌هاي هوشمند به شما نمايش داده خواهد شد.

طراحي وب سايت چيست
اما SimDif نشان مي‌دهد كه به خوبي مطلع است كه اين روز‌ها بسياري از افراد براي گشت و گذار در اينترنت به جاي كامپيوتر از گوشي‌هاي خود استفاده مي‌كنند. به همين دليل تلاش كرده تا همه قالب‌هاي خود را ريسپانسيو طراحي كند؛ به اين معني كه وبسايت‌ها هم در صفحات كوچك و هم در صفحات بزرگ از جلوه بسيار خوبي برخوردار باشند.

طراحي سايت تبليغاتي به صورت اختصاصي
يكي از مهمترين مزاياي طراحي سايت تبليغاتي و نيازمندي توسط ما طراحي گرافيك و امكانات سايت به صورت اختصاصي مي باشد كه دقيقا بر اساس خواسته ها و نيازهاي شما انجام خواهد شد. بنابراين مي توانيد با داشتن يك سايت تبليغاتي متفاوت و ايده اي نو در بازار اينترنت كسب درآمد كنيد.

طراحي سايت
لطفا توجه كنيد كه وب سايت هاي تبليغاتي و نيازمندي طراحي شده توسط ما به صورت يك پكيج آماده و بدون پشتيباني ارائه نمي شود بلكه ما بر اساس نيازها و خواسته هاي شما وب سايت را به صورت بهينه سازي شده براي گوگل طراحي ميكنيم و به همين دليل احتمال موفقيت بيشتري نسبت به استفاده از اسكريپت هاي آماده و بعضا بي كيفيت در اين زمينه داريد. وب سايت ابزار شما در راه موفقيت در اينترنت است و اگر از ابزار مناسبي استفاده نكنيد قطعا بازدهي لازم را نخواهيد داشت بنابراين در انتخاب ابزار خود دقت لازم را مبذول فرماييد.

طراحي سايت در اروميه
قطعا در صورتي كه سايت نيازمندي شما حرف جديدي براي گفتن نداشته باشد نمي تواند درآمدزايي كافي و بازدهي لازم را داشته باشد. از طرف ديگر براي موفقيت در بازار اينترنت داشتن يك ابزار خوب به تنهايي كافي نيست و مانند هر كسب و كار ديگري نياز به تلاش، پشتكار و دانش مرتبط با بازاريابي اينترنتي داريد. البته در اين مورد نگران نباشيد زيرا كارشناسان شركت ما شما را در اين راه راهنمايي مي كنند و ميتوانيد از خدمات سئو و مشاوره بازاريابي اينترنتي شركت ما در اين زمينه بهره بگيريد.

اهميت ساخت اپليكيشن فروشگاهي
در ايران بازار اپليكيشن خريد آنلاين بشدت رو به افزايش مي باشد .اين روزها تمايل به خريد انلاين بسيار افزايش پيدا كرده است.در حال حاضر بيش از 50 درصد از بازديد وب سايت ها از طريق گوشي موبايل انجام ميگيرد و امار خريد اينترنتي از طريق فروشگاه هاي آنلاين روز به روز در حال افزايش است.طراحي سايت و اپليكيشن فروشگاهي يك فاكتور مهم در افزايش فروش و موفقيت بيشتر مي باشد.

طراحي سايت فروشگاهي
افزايش خرده فروشي هاي آفلاين و پيشرفت سريع خريد انلاين موجب شده كه داشتن اپ فروش انلاين لازمه هر كسب و كاري باشد. در صورت تمايل براي حفظ و رشد جايگاه كسب و كار خود در دنياي فروش انلاين با خريد اپليكيشن فروشگاهي اندرويد و ios رقيب هاي خود را كنار بزنيد .

طراحي اپليكيشن اندرويد ios فروشگاهي
يكي از مهمترين مزيت هاي ساخت نرم افزار فروشگاهي صرفه جويي در هزينه و زمان براي تهيه محصولات مي باشد.مشتري ها بجاي اطلاف وقت , خريد خود را به صورت آنلاين انجام مي دهند. تضمين بهترين تعرفه طراحي اپليكيشن فروشگاهي را با بالاترين خدمات و امكانات براي مشتريان خود تضمين ميكند

افزايش اعتبار فروشگاه
يكي از مزاياي طراحي اپليكيشن فروشگاهي اندرويد و ios افزايش اعتبار برند شما ميباشد . راه اندازي فروشگاه اينترنتي را با قيمت هاي منصفانه انجام ميدهد.كافيست تعرفه طراحي اپليكيشن طراحي وبسايت و اپليكيشن فروشگاهي حرفه اي را از ما جويا شويد.

ايجاد مشتري دائم و وفادار
امروزه مردم ميخواهند به سريعترين و بهترين روش نيازهاي خود را برطرف كنند . طراحي اپليكيشن فروشگاهي اين مزيت را براي مشتريان شما ايجاد خواهد كرد كه بتوانند در كمترين زمان خريدهاي

طراحي وبسايت
خود را انجام دهند . ارائه خدمات مناسب به مشتري باعث ايجاد مشتريان وفادار و همچنين معرفي كسب و كار شما به ديگران خواهد شد . با ارائه بهترين امكانات و ابزارهاي پيشرفته ، فروشگاهي طراحي وبسايت و اپليكيشن حرفه اي براي شما طراحي خواهد نمود.

تبليغات موثر در گسترش كسب و كار
فروشگاه اينترنتي جهت ايجاد تبليغات هدفمند و موثر براي افزايش فروش شماست.طراحي اپليكيشن سبب برند سازي و تبليغ كسب و كار شما به ديد جهانيان مي باشد.

خريد ساده و سريع
هدف از ايجاد اپليكيشن فروشگاهي ايجاد راحتي و خريد آسان و سريع براي مشتري است.با طراحي حرفه اي و در عين حال ساده اپليكيشن ميتوانيد قدم مهمي در اين زمينه داشته باشيد.

طراحي سايت شهرداري
شهرداري ها براي ارائه خدمات شهرداري و معرفي شهر و سرعت بخشيدن به امور خدمات شهرداري ميتوانند طراحي سايت شهرداري را انجام دهند. ايراكد با شناخت كامل نسبت به خدمات شهرداري ميتواند به بهترين شكل ممكن طراحي سايت را بر اساس شناخت مخاطبان شهرداري انجام دهد. خدمات شهرداري شامل تمامي امور مربوط به شهرداري ميباشد. كه به صورت آنلاين قابل انجام و طراحي وبسايت و اپليكيشن پيگيري ميباشد.

اموزش طراحي وب سايت
يكي از راه هاي جذاب و پربازده براي بازاريابي محصولات يا خدمتتان در بستر اينترنت، استفاده از لندينگ پيج هاست. اين صفحات ورود بخاطر طراحي جذاب و با گرافيك بالا، نظر مخاطبان را به خود جلب مي كنند و باعث مي شوند كه آنها با برندتان ارتباط بهتري برقرار كنند و يا اينكه احساس خوبي نسبت به سازمانتان داشته باشند. يك لندينگ پيج مطلوب مي بايست اطلاعات مفيد را به صورت خلاصه طراحي وبسايت و اپليكيشن و البته جذاب در پيش چشم مخاطب قرار دهد تا وي به راحتي از نيت شما آگاه شود و دچار سردرگمي و ابهام نگردد.

 

 

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: طراحي وبسايت و اپليكيشن، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۰۵ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت آموزشي

طراحي سايت آموزشي
طراحي سايت آموزشي در هر زمينه فعاليتي كه باشند، از مهدكودك ها گرفته تا مدارس و دبيرستان ها و آموزش هاي دانشگاهي و همچنين آموزش هاي عالي و تكميلي، آموزشگاه هاي فني و حرفه اي مانند آموزشگاه هاي آشپزي، مراكز ارائه دهنده آموزش هاي تعميرات لوازم صوتي و تصويري يا تعميرات خودرو و …. آموزشگاه هاي هنري و صدها طيف گسترده آموزشگاهي به حتم جهت معرفي كلاس ها، استادان و امكانات و خدمات آموزشي خود نياز به وبسايت دارند.

طراحي سايت آموزشي
طراحي وب سايت آموزشگاه بهترين راهكار است كه مي تواند معرف سوابق و فعاليت ها و مزاياي آموزشگاه در بين رقبا باشد. مخصوصا اينكه امروزه اكثر مردم به ويژه افرادي كه اهل علم اندوزي

طراحي سايت آموزشي
و آموزش هستند، براي تحقيق و كسب اطلاعات و در نهايت تصميم گيري بيشتر از اينترنت و جست و جوهاي اينترنتي استفاده مي نمايند. بنابراين وبسايت آموزشگاهي كه بصورت حرفه اي و مطلوب طراحي و مديريت شده باشد و علي الخصوص در نتايج جست و جوي كاربران در گوگل جايگاه مناسبي يافته باشد، مي تواند نقش بسزايي در جذب مشتريان آموزشگاه ايفا كند.

سفارش سايت آموزشي
علاوه بر جذب مشتريان جديد، طراحي سايت آموزشگاه بايد آنگونه سيستماتيك باشد كه متعلمان و فراگيران كنوني آموزشگاه و حتي فارغ التحصيلان آن نيز همچنان بتوانند از طريق وب سايت با آموزشگاه در ارتباط و تعامل باشند و از محتوا و امكانات آن استفاده نمايند.با در نظر گيري مطالب فوق مجموعه اي از ساخت و طراحي سايت همچون: طراحي سايت آموزش آنلاين، طراحي سايت مدارس، طراحي سايت دانشگاه، طراحي سايت آموزشگاه هاي فني و حرفه اي، طراحي سايت مراكز علمي جزو مقوله ساخت و اجراي طراحي سايت آموزشي محسوب مي گردند.

استفاده از خدمات طراحي وبسايت باعث مي شود كه:
فرايند با سرعت بيشتري به جلو حركت كند. همچنين باعث مي شود كه روي زمان پايان پروژه حساب كنيدو بودجه ايبراي اينكار درنظر بگيريد. با يك تيم طراحي در ارتباط قرار مي گيريد كه از قبل تجربهطراحي سايت آموزش آنلاينرا داشته است. در سه سوت وب ما مي دانيم كه چطور يكوبسايت  آموزشگاهي موفق خواهد شد. همچنينبا تمام روند طراحي آن از ابتدا آشنايي داريم.واقعيت اين است كه طراحي سايت تجاري با طراحي سايت آموزشآنلاين متفاوت است.بسياري از طراحان سايت آموزشگاهي اشتباهات معمولي را مرتكب مي شوند.

طراحي سايت آموزش آنلاين
اشتباهات معمول در طراحي سايت آموزش آنلاينهدايت كردن اشتباه كاربر: طراحي سايت آموزش آنلاين بايد كاربر پسند باشند.تعداد كليك هاي كاربربعد از طراحي سايت آموزش آنلاين بايد به حداقل برسد تا كاربرانبراي رسيدن به هدفشان دچار سختي نشوند.حوصله سر بر بودن: طراحي سايت آموزش آنلاين بايد به گونه اي انجام شود كه نوجوانان و كودكان را بهراحتي به خود جذب كند. اگر سايت شما خسته كننده باشد اين قشر از جامعه را به راحتي ازدست خواهيد داد.

طراحي سايت آموزشي
دانش آموزان با مشكل يادگيري روبه رو نيستند، بلكه به دليل انعطاف ناپذير بودن برنامه هاي درسي دچاربيزاري از يادگيري شده اند و برنامه هاي درسي رايج را مطابق با مغزها و ذهنهاي تغييريافته خويش نمي يابند.طراحي سايت آموزش آنلاين يكي از روش هاي مقرون به صرفه است. نتايج پژوهشها نشان ميدهد كه نزديكبه نيمي از افراد جامعه، حس بينايي برتري دارند و نزديك به يك پنجم از برتري حس شنوايي برخوردارند؛يعني ازراه گوش بهتر ياد ميگيرند. بيش از يكسوم دانش آموزان از راه لمسي و جنبشي بهتر ياد ميگيرند.

وب سايت آموزشي
با اهداف برپاسازي كلاس‌ها به صورت آنلاين و كاملا مجازي از مهمترين اهداف طراحي اين نمونه سايت آموزش آنلايناست كه از مهمترين دلايل تشكيل كلاسها به صورت آنلاين مي تواند موارد مختلف همچون جلوگيري از اتلاف وقت،يا دور بودن از موسسه آموزشي شما باشد.مشاوران سه سوت وب آماده ارائه همه گونه مشاوره در اين زمينهبه شما هستندتا با خيال آسوده اقدام به سفارش و طراحي چنين نمونه سايت آموزش آنلاين نماييد.

طراحي سايت آموزشي
خدمات ارائه شده در يك وب سايت آموزشي
ايجاد كلاس آنلاين و مجازي
اعلام دوره هاي آموزشي و دسته بندي آنها و ارائه نسخه دانلود شدني
ثبت نام به صورت آنلاين و دريافت شهريه توسط درگاه بانكي و …
گرفتن آزمونها به صورت آنلاين و اعلام نتيجه آزمون در همان لحظه
فروشگاه كتاب به صورت آنلاين براي استفاده از كتابها و دانلود آنها
نمايش اخبار و مقالات در جهت جذب بيشتر متقاضيان آموزش
تاريخچه و معرفي مركز آموزشي
اخبار مركز آموزشي و ساير اخبار مرتبط
هدف مدير در وب سايت آموزشي
اگر از مديران يك موسسه آموزشي باشيد داشتن يك نمونه سايت آموزش آنلاين ايده آل مي تواندبه طور شگفت آوري در جذب مخاطبان بيشتر و افزايش آمار ثبت نام و برپايي كلاسها در مركز آموزشيشما كمك نمايد.مطمئن باشيد هم اكنون اساتيدي كه در موسسه شما مشغول تدريس هستندبا ديدن عكس و رزومه و پروفايل شخصي خودشان در وب سايت آموزشي خرسند خواهند شد

ويژگي هاي طراحي سايت آموزشي :
در موفقيت طراحي سايت آموزشي ويژگي هاي زيادي مطرح است. سايت هاي آموزشي طراحي شده با توجه به نوع مصرف و كاربردي كه دارند و هدفي كه براي آن طراحي شده اند ويژگي هاي خاص خود را دارند.

ريسپانسيو بودن در طراحي سايت آموزشي :
با گسترده و فراگير شدن استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند و تبلت ها براي وب گردي و گشت وگذار در فضاي مجازي، ريسپانسيو و واكنش گرا بودن يكي از ملزومات سايت هاي امروزي مي باشد. حدود 50 درصد از كاربران از موبايل و تبلت براي مشاهده سايت ها استفاده مي كنند و در صورتي كه قالب سايت شما نمايش درستي در موبايل و تبلت نداشته باشد كاربران بسياري را از دست خواهيد داد . از طرف ديگر درصد زيادي از مخاطبان سايت هاي آموزشي را جوانان و نوجوانان تشكيل مي دهند كه اين دسته از مخاطبين براي مشاهده سايت استفاده طراحي سايت آموزشي بيشتري از موبايل و تبلت دارند.

انعطاف پذيري در طراحي سايت آموزشي :
سايت هاي آموزشي و آموزشگاهي بايد به نحوي طراحي و پياده سازي شوند كه كاملاً با نياز كاربر متناسب بوده و بسته به هدفي كه براي آن طراحي شده اند پاسخگوي تمامي نياز هاي

سفارش سايت آموزشي
كاربر باشند. از طرف ديگر سايت هاي آموزشي بايد اين ويژگي را هم داشته باشد كه بسته به نيازهاي آينده مجموعه ، امكان اضافه شدن قسمت هاي جديد به راحتي فراهم باشد. به عنوان مثال اضافه كردن زبان جديد به سايت يا امكانات ديگر.

اهداف و مأموريت خود را مشخص كنيد :
وب سايت هاي آموزشي مانند ديگر وب سايت ها هستند با كمي انتظارات متفاوت. در ابتدا قبل از انتخاب قالب سايت، بايد دقيقاً اهداف و مأموريت خود را مشخص كنيد. براي مثال اگر قصد ارائه مطالب آموزشي براي كودكان 9 ساله را داريد بايد ظاهر سايت و چينش آن به شكلي باشد كه هم براي كودكان و هم والدينشان خوشايند و كاربردي باشد. يا اگر قصد ارائه خدمات طراحي سايت آموزشي آموزشي براي مقاطع تحصيلي بالا را داريد بايد سايتتان تخصصي تر و با ظاهري حرفه اي تر طراحي شود.

تمركز اصلي سايت: ارائه اطلاعات
سايت هاي آموزشي بايد تا جايي كه ميتوانند در زمينه هاي مرتبط با فيلد كاريشان اطلاعات ارائه كنند تا بتوانند افرادي كه در اينترنت به دنبال اطلاعات مشابه هستند را جذب كرده و به عنوان كاربر دائمي خود نگه دارند. بعضي از مؤسسات آموزشي مثلا دانشگاه ها ممكن است چندين دانشكده داشته باشند كه تمام اين دانشكده ها بايد به صورت دسته بندي شده و با طراحي سايت آموزشي دسترسي راحت در وب سايت در اختيار كاربران قرار بگيرند. تمام دانشجويان و كاربران بايد بتوانند به راحتي در سايت به دانشكده هاي مختلف رفته و به دنبال اطلاعات مورد نظر خود بگردند.

رنگ هاي مناسب براي وب سايت هاي آموزشي :
رنگ هاي مورد نظر براي وب سايتتان را اب دقت انتحاب كنيد. دقت كنيد كه اين رنگ ها بايد در تناسب با لوگوي آموزشگاه و همچنين بروشورها و پوسترهاي آموزشگاه باشد تا حس يكپارچگي ايجاد نمايد. به طور كلي در سايت هاي آموزشي بايد به سمت رنگ هاي خنثي و تأييدي برويد مانند سبز، قهوه اي، آبي و سفيد. اين رنگ ها ناخودآگاه حس جديت، تكامل، قدرت و اعتماد طراحي سايت آموزشي را انتقال ميدهند. افراد نياز دارند كه به شما و خدماتتان اعتماد كنند و روانشناسي رنگ ها در اين مورد ميتواند به شما كمك كند تا اين حس را در كاربر ايجاد نماييد.

استفاده از انواع عناصر تصويري :
در آخر، سعي كنيد با اضافه كردن تصاوير و ويدئوهايي از نحوه ارائه خدمات، كيفيت و خدمات خود را بيشتر به كاربران معرفي نماييد. براي مثال، اگر آموزشگاه رانندگي داريد، ميتوانيد ويدئوهايي از نحوه آموزش را در وب سايت قرار دهيد. همچنين تصاويري از امكانات موجود در آموزشگاه و كلاس ها ارائه كنيد تا كاربر به يك تصوير ذهني از كلاس ها و امكانات آن برسد. حتي ميتوانيد از اجزاء تعاملي مثل چت آنلاين براي پاسخگويي به سؤالات كاربران و راهنمايي آن ها استفاده كنيد. هدف ايجاد حس مهم بودن در كاربر و جلب اعتماد او ميباشد كه با به كارگيري اين عناصر طراحي سايت آموزشي دسترسي به اين هدف آسان تر ميشود.


برچسب: طراحي سايت آموزشي، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۲۵ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

قيمت يخچال سايد باي سايد

قيمت يخچال سايد باي سايد
قيمت يخچال سايد باي سايد  – سايد باي سايدها(Side By Side) نسل جديد يخچال فريزرها مي باشند كه با ظرفيت و گنجايش 4 برابر بيشتر نسبت به يخچال هاي معمولي نسلي بعدي يخچال ها خواهند بود. و به زودي پايان زندگي يخچال هاي قديمي تك درب فرا خواهد رسيد. يخچال هاي سايد باي سايد با خط جداكننده عمودي در وسط خود قسمت يخچال و فريزر را از هم جدا كرده اند. و در طرح هايي حتي درب تو درب (Door-in-Door) شده اند تا ظرفيت گنجايش  را چندين برابر بيشتر كند.

قيمت يخچال سايدباي سايد
قيمت يخچال سايد باي سايد
آينده يخچال ها متعلق به سايد باي سايدها مي باشد. به زودي حرف اول در صنعت يخچال سازي و انتخاب اول خريداران يخچال فقط يخچال هاي سايد باي سايد خواهد بود. پيشنهاد آپارات سرويس اين است كه هر چه سريع تر به دنياي سايد باي سايدها وارد وارد شويد تا تفاوت يخچال معمولي با يخچال سايد باي سايد را درك كنيد. تمام تلاش و كوشش شركت هاي يخچال سازي مطرح دنيا در زمينه توليد لوازم خانگي و يخچال، ساخت مدل هايي پيشرفته از قيمت يخچال سايد باي سايد هاي سايد باي سايد مي باشد.

ويژگي هاي يخچال هاي سايد باي سايد جديد
يخچال كه قابليت پخش موزيك را دارند.
يخچال .هايي كه سخنگو هستند.
يخچال هايي. كه قابليت اتصال به WiFi را دارا هستند.
يخچالي كه در صورت بروز هرگونه مشكل با كد ارور مخصوص هشدار مي دهند.
يخچال هايي كه مصرف انرژي 5 برابر كمتر از يخچال هاي معمولي تك درب دارند.
يخچال هايي كه سرماي داخل يخچال براي تمام قسمت ها به صورت مساوري تقسيم مي شود.
خداحافظي با كمپرسور قديمي و استفاده از موتورهاي اينورتر
استفاده از لامپ هاي LED به جاي لامپ هاي تنگستني
صفحه نمايش كاملا لمسي و تصويري
فيلترهاي قدرتمند از بين برنده بوي بد يخچال
و بسياري از موارد ديگر كه فقط در يخچال هاي سايد باي سايد موجود مي باشد.
تكنولوژي جديد يخچال هاي سايد باي سايد
شركت هاي توليد كننده يخچال هاي سايد باي سايد در ليست زير 10 تا از بهترين شركت هاي توليد كننده قيمت يخچال سايد باي سايد هاي سايد باي سايد ذكر شده است:

سامسونگ [تعمير يخچال سامسونگ]
ال جي [تعمير يخچال ال جي]
جنرال الكتريك [تعمير يخچال جنرال الكتريك]
بلومبرگ [تعمير يخچال بلومبرگ]
بوش(Bosch) [تعمير يخچال بوش]
دوو(ِDaewoo) [تعمير يخچال دوو]
فريجيدر [تعمير يخچال فريجيدر]
ويرپول [تعمير يخچال ويرپول]
الكترولوكس[تعمير يخچال الكترولوكس]
كنمور [تعمير يخچال كنمور]
خريد كولر گازي اصلي
خريد كولر گازي اصلي, آشنايي با انواع سيستم‌هاي تهويه مطبوع، اجزا و نحوه كار كرد در صورتيكه قصد خريد سيستم تهويه مطبوع را داشته باشيد، با سر زدن به بازار و يا يك جستجوي سريع در اينترنت و خريد اسپليت، با انواع كولر گازي و مدل هاي متنوع مواجه مي‌شويد كه اين موضوع مي‌تواند انتخاب يك سيستم تهويه مطبوع مناسب را كمي دشوار نمايد. در ادامه به معرفي انواع سيستم هاي تهويه مطبوع پرداخته ايم. مطالعه اين بخش مي تواند كمك موثري در انتخاب يك سيستم تهويه مطبوع مناسب باشد.

بهترين مارك ظرفشويي
بهترين مارك ظرفشويي ما در لوازم خانگي نورا  براي شما مشتريان عزيز شرايطي رو فراهم كرده‌ايم تا با خيالي راحت بتوانيد ماشين ظرفشويي مورد نظر خود را خريداري كنيد. تاريخچه نخستين ماشين ظرف‌شويي را يك زن ثروتمند به نام جوزفين كاكرن در سال ۱۸۸۶ اختراع كرد و آن را در نمايشگاه جهانيِ شيكاگو در ۱۸۹۳ به نمايش گذاشت.لينك مشاهده جديدترين مدل‌ها و آخرين قيمت لوازم خانگي

بهترين مارك لباسشويي
بهترين مارك لباسشويي ماشين هاي لباسشويي از زماني كه به وجود آمده است تا به امروز با تغييرات زيادي مواجه شده است. اين تغييرات به صورتي هستند كه باعث شده اند ماشين هاي لباسشويي به دسته هاي زيادي تقسيم شوند كه مربوط به قبل تغيير و بعد آن هستند. وارد كردن تغييرات در كاركرد تسمه و حذف آن نيز جزو تغييرات بود كه در مرور زمان به وجود آمد.لينك مشاهده پرفروش ترين مدل‌هاي سايد پاكشوما با آخرين قيمت‌ها

تعمير يخچال فريزر و سايد باي سايد
بي شك يخچال هاي سايد باي سايد نيز ممكن است همانند قيمت يخچال سايد باي سايد هاي معمولي دچار عيب شوند و يكي از مشكلات زير براي آنها پيش آيد كه نياز است با تعميرگاه مجاز آپارات
سرويس تماس بگيريد.

قيمت يخچال سايد باي سايد1
مشكلات متداول سايد باي سايدها
خرابي كمپرسور يخچال
خرابي اواپراتور يخچال
سرما ندادن يخچال يا خنك نبودن يخچال
تعويض فيلتر آب
خرابي درب يخچال
تعويض شير برقي
خرابي فن كمپرسور يا فن اواپراتور
صداي زياد و آزار دهنده
خرابي يا پارگي لاستيك درب يخچال
خروج آهسته آب از آبريز يخچال
ارورهاي يخچال
شارژ گاز يخچال
۱۰ تفاوت ميان يخچال‌هاي سايد باي سايد و دوقلو
قطعا قبل از آنكه به سراغ خريد يخچال برويد، سوال‌هايي در ذهن شما نقش بسته‌اند كه پاسخ برخي از آن‌ها را نمي‌دانيد. به‌طور مثال يكي از سوال‌هايي كه شايد جواب درستي براي آن‌ها نداشته باشيد، تفاوت ميان يخچال‌هاي سايدباي‌سايد و دوقلو است. قطعا قبل از آنكه به سراغ خريد قيمت يخچال سايد باي سايد برويد، سوال‌هايي در ذهن شما نقش بسته‌اند كه پاسخ برخي از آن‌ها را نمي‌دانيد. به‌طور مثال يكي از سوال‌هايي كه شايد جواب درستي براي آن‌ها نداشته باشيد، تفاوت ميان يخچال‌هاي سايدباي‌سايد و دوقلو است. اصلا اين يخچال با هم تفاوت دارند؟ يا تنها تلفظ انگليسي و فارسي آن‌ها با يكديگر فرق مي‌كند؟ بايد بگوييم كه اين دو يخچال ۱۰ تفاوت قابل توجه دارند كه در ادامه آن‌ها را بررسي خواهيم كرد.

نمايشگر ويديو
 
 
00:00
 
00:23
 
 
يخچال سايد باي سايد چيست؟
يخچال‌هايي داراي دو يا چهار در مختلف هستند. اين مدل از يخچال‌ها، داراي يك موتور كلي هستند و يخچال و فريزر توسط يك موتور كار مي‌كنند. اين قيمت يخچال سايد باي سايد در دنياي امروز طرفداران
بسياري پيدا كرده و بسياري از افرادي كه در حال ساخت آپارتمان و برج‌هاي بزرگ هستند در آشپزخانه در قسمت كابينت‌ها، يك فضا براي اين يخچال‌هاي آماده مي‌كنند. البته نبايد از
مزاياي اين يخچال بسيار عالي بگذريم.

تفاوت اين دو مدل از يخچال‌ها عبارتند از:
5. يخچال‌هاي سايد باي سايد فضاي كمتري را اشغال مي‌كنند

6. يخچال‌هاي دوقلو براي خانواده‎هاي پرجمعيت مناسب است

7. قيمت يخچال سايد باي سايد سايد باي سايد دو يا چهار در دارند، اما يخچال‌هاي دوقلو تنها دو در دارند

8. يخچال‌هاي سايد باي سايد قابليت تنظيم دما به‌صورت دستي دارند

9. يخچال‌هاي دوقلو، فضاي داخلي بيشتري دارند

10. چيدمان مواد غذايي در يخچال‌هاي سايد باي سايد بهتر و منظم‌تر است

يخچال سايد باي سايد بخريم يا يخچال دوقلو؟
وقتي به قيمت يخچال فريزر هاي بازار نگاه مي‌كنيم، كاملا مطمئن مي‌شويم كه جايي براي تصميم اشتباه وجود ندارد. اما بالاخره سايد باي سايد بخريم يا دوقلو؟ بدون شك چه دلمان بخواهد و چه نخواهد، چه پولش را داشته باشيم يا نداشته باشيم، يخچال سايد باي سايد پرطرفدارترين نمونه موجود در بازار است. اما سال‌هاست در حالي كه طرفداران اين مدل پز زيبايي و تكنولوژي‌هاي پيشرفته آن را به ديگران مي‌دهند، طرفداران يخچال دوقلو هم جابه‌جايي راحت و امكان استفاده جدا از قيمت يخچال سايد باي سايد و فريزر را به رخ رقيب مي‌كشند.

قيمت يخچال سايد باي سايد123
 

ويژگي‌هاي مهم يخچال فريزر دوقلو
فضاي زياد فريزر: در اين مدل، قسمت مربوط به فريزر حسابي جادار طراحي شده است كه مي‌تواند خانواده‌هاي پرجمعيت را خوشحال كند. البته اگر خانواده‌اي هستيد كه فارغ از تعداد نفرات، مواد فريز شده زياد داريد، باز هم اين مزيت برايتان خوب است.
موتور و كمپرسور جدا: در قسمت قبلي هم اشاره كرديم اين مدل، موتور و كمپرسور جداگانه دارد كه اگر هر كدام دچار مشكل شود، يخچال يا فريزر به كار خود ادامه خواهد داد. ضمن اينكه تعميرپذيري آن راحت‌تر و هزينه‌هايش هم كمتر خواهد بود.
قيمت مناسب: اگر محدوديت بودجه داريد، طبيعتا قيمت قيمت يخچال سايد باي سايد دوقلو از سايد باي سايد ارزان‌تر است. 

قيمت يخچال سايد باي سايد12
يخچال دو قلو چه مشكلاتي دارد؟
مصرف برق بيشتر: حواستان باشد استفاده از موتور و كمپرسور جدا، هميشه مزيت ندارد و بايد به فكر قبض برق نجومي‌تان هم باشيد.
طراحي ساده: تقريبا بيشتر مدل‌هاي دوقلو طراحي ساده و مشابهي دارند كه شايد خيلي به مذاق بعضي‌ها خوش نيايد.
تكنولوژي‌هاي كمتر: بدون‌شك سايد باي سايدها نسبت به مدل‌هاي دوقلو از تكنولوژي‌هاي جديدتر و بهتري بهره مي‌برند.
بالاخره چه كار كنيم و از كجا بخريم؟
وقتي بخواهيم خيلي ساده به شما راهكار بدهيم، مي‌توانيم بگوييم اگر هزينه برايتان مهم نيست، خيلي جابه‌جا نمي‌شويد، تكنولوژي‌هاي مدرن و طراحي شيك را دوست داريد  بهترين گزينه سايد باي سايد است. ولي اگر زياد جابه‌جايي داريد، به فكر جيبتان هستيد و فضاي بيشتري در بخش فريزر نياز داريد، سراغ قيمت يخچال سايد باي سايد دوقلو برويد.

البته با تنوع مدل‌هاي موجود در بازار حق داريد سردرگم شويد. در بين انواع قيمت يخچال ساي دباي سايد سامسونگ و يخچال ال جي كه پرفروش‌ترين‌هاي بازار هستند مي‌توانيد از هر دو مدل پيدا كنيد. بهترين كار هم اين است كه براي خريد اينترنتي سراغ فروشگاه اينترنتي زنبيل برويد كه ضمانت بهترين قيمت فريزر سامسونگ و ال جي بازار را دارد.

 

 

 

 

منبع : لوازم خانگي نورا


برچسب: قيمت يخچال سايد باي سايد، https://lavazemkhaaneginora.com/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۳:۵۷ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

طراحي وبسايت و اپليكيشن

طراحي وبسايت و اپليكيشن
طراحي وبسايت و اپليكيشن : ما آماده ارائه راه حل هاي ديجيتال خلاقانه و كارآمد براي كسب و كار آنلاين شما هستيم. تعهد ، خلاقيت و كارآميخته با شور و شوق حاصلي جز يك اثر ماندگار براي شما و ما ندارد. علاوه بر جنبه هاي كاربر پسند بودن در حين طراحي رعايت اصول بهينه سازي سايت ساختار براي موتورهاي جستجو اهميت ويژه اي دارد كه به آن نيز پرداخته ايم. منحصر به فرد بودن همراه با خلاقيت ، تجربه و دانش تضمين بالاترين كيفيت در كار ماست . طراحي سايت و توسعه نرم افزار هاي تحت وب تخصص ماست.

طراحي وب سايت
امكان طراحي وبسايت در گوشي بدون حتي يك خط كد نوشتن يكي از روياهايي است كه بسياري از شركت‌ها به دنبال عملي كردنش هستند. يكي از نرم افزار‌هاي خوب اين حوزه SimDif نام دارد كه در پلي استور از عنوان Website Builder for Android‌ استفاده مي‌كند. نرم افزار ياد شده هدف اصلي خود را امكان ارائه پلتفرمي كاملا ساده و كاربر پسند براي طراحي وبسايت قرار داده است.

طراحي وب سايت در تهران
به محض ورود به اين اپليكيشن بايد براي خود يك حساب كاربري ايجاد كنيد. بعد از اين به بيشتر امكانات قابل توجه اين اپليكيشن به صورت كاملا رايگان دسترسي پيدا خواهيد كرد. ابتدا بايد تم كلي وبسايت خود را مشخص كنيد و بعد از آن قادريد المان‌هاي مختلف آن را در بخش‌هاي متفاوتي كه دارد تغيير دهيد.

طراحي وبسايت و اپليكيشن
به طور كلي مي‌توان گفت SimDif اجازه انجام هركاري را به شما مي‌دهد. از امكان تغيير تصاوير هدر‌ و فوتر گرفته تا فونت مورد استفاده در مطالب وبسايت. شما مي‌توانيد منويي خاص ايجاد كنيد

طراحي وبسايت و اپليكيشن
و نحوه نمايش آن را تغيير دهيد. حتي قادريد يك بافت خاص به پس زمينه وبسايت خود اختصاص دهيد تا جلوه بهتري داشته باشد.

مشخصات فني طراحي وب سايت
شايد در نگاه اول فكر كنيد اكثر قالب‌هاي طراحي شده در اين وبسايت براي دسكتاپ هستند، اما اينطور نيست. اگر از تبلت استفاده كنيد از همان ابتدا نگاهي كلي و دقيق از وبسايت خواهيد داشت. دليل آن اين است كه در تبلت رزولوشن بزرگتري از اپليكيشن را مشاهده مي‌كنيد. در گوشي‌ها عمدتا قالب نمايش داده شده در ابعاد تلفن‌هاي هوشمند به شما نمايش داده خواهد شد.

طراحي وب سايت چيست
اما SimDif نشان مي‌دهد كه به خوبي مطلع است كه اين روز‌ها بسياري از افراد براي گشت و گذار در اينترنت به جاي كامپيوتر از گوشي‌هاي خود استفاده مي‌كنند. به همين دليل تلاش كرده تا همه قالب‌هاي خود را ريسپانسيو طراحي كند؛ به اين معني كه وبسايت‌ها هم در صفحات كوچك و هم در صفحات بزرگ از جلوه بسيار خوبي برخوردار باشند.

طراحي سايت تبليغاتي به صورت اختصاصي
يكي از مهمترين مزاياي طراحي سايت تبليغاتي و نيازمندي توسط ما طراحي گرافيك و امكانات سايت به صورت اختصاصي مي باشد كه دقيقا بر اساس خواسته ها و نيازهاي شما انجام خواهد شد. بنابراين مي توانيد با داشتن يك سايت تبليغاتي متفاوت و ايده اي نو در بازار اينترنت كسب درآمد كنيد.

طراحي سايت
لطفا توجه كنيد كه وب سايت هاي تبليغاتي و نيازمندي طراحي شده توسط ما به صورت يك پكيج آماده و بدون پشتيباني ارائه نمي شود بلكه ما بر اساس نيازها و خواسته هاي شما وب سايت را به صورت بهينه سازي شده براي گوگل طراحي ميكنيم و به همين دليل احتمال موفقيت بيشتري نسبت به استفاده از اسكريپت هاي آماده و بعضا بي كيفيت در اين زمينه داريد. وب سايت ابزار شما در راه موفقيت در اينترنت است و اگر از ابزار مناسبي استفاده نكنيد قطعا بازدهي لازم را نخواهيد داشت بنابراين در انتخاب ابزار خود دقت لازم را مبذول فرماييد.

طراحي سايت در اروميه
قطعا در صورتي كه سايت نيازمندي شما حرف جديدي براي گفتن نداشته باشد نمي تواند درآمدزايي كافي و بازدهي لازم را داشته باشد. از طرف ديگر براي موفقيت در بازار اينترنت داشتن يك ابزار خوب به تنهايي كافي نيست و مانند هر كسب و كار ديگري نياز به تلاش، پشتكار و دانش مرتبط با بازاريابي اينترنتي داريد. البته در اين مورد نگران نباشيد زيرا كارشناسان شركت ما شما را در اين راه راهنمايي مي كنند و ميتوانيد از خدمات سئو و مشاوره بازاريابي اينترنتي شركت ما در اين زمينه بهره بگيريد.

اهميت ساخت اپليكيشن فروشگاهي
در ايران بازار اپليكيشن خريد آنلاين بشدت رو به افزايش مي باشد .اين روزها تمايل به خريد انلاين بسيار افزايش پيدا كرده است.در حال حاضر بيش از 50 درصد از بازديد وب سايت ها از طريق گوشي موبايل انجام ميگيرد و امار خريد اينترنتي از طريق فروشگاه هاي آنلاين روز به روز در حال افزايش است.طراحي سايت و اپليكيشن فروشگاهي يك فاكتور مهم در افزايش فروش و موفقيت بيشتر مي باشد.

طراحي سايت فروشگاهي
افزايش خرده فروشي هاي آفلاين و پيشرفت سريع خريد انلاين موجب شده كه داشتن اپ فروش انلاين لازمه هر كسب و كاري باشد. در صورت تمايل براي حفظ و رشد جايگاه كسب و كار خود در دنياي فروش انلاين با خريد اپليكيشن فروشگاهي اندرويد و ios رقيب هاي خود را كنار بزنيد .

طراحي اپليكيشن اندرويد ios فروشگاهي
يكي از مهمترين مزيت هاي ساخت نرم افزار فروشگاهي صرفه جويي در هزينه و زمان براي تهيه محصولات مي باشد.مشتري ها بجاي اطلاف وقت , خريد خود را به صورت آنلاين انجام مي دهند. تضمين بهترين تعرفه طراحي اپليكيشن فروشگاهي را با بالاترين خدمات و امكانات براي مشتريان خود تضمين ميكند

افزايش اعتبار فروشگاه
يكي از مزاياي طراحي اپليكيشن فروشگاهي اندرويد و ios افزايش اعتبار برند شما ميباشد . راه اندازي فروشگاه اينترنتي را با قيمت هاي منصفانه انجام ميدهد.كافيست تعرفه طراحي اپليكيشن طراحي وبسايت و اپليكيشن فروشگاهي حرفه اي را از ما جويا شويد.

ايجاد مشتري دائم و وفادار
امروزه مردم ميخواهند به سريعترين و بهترين روش نيازهاي خود را برطرف كنند . طراحي اپليكيشن فروشگاهي اين مزيت را براي مشتريان شما ايجاد خواهد كرد كه بتوانند در كمترين زمان خريدهاي

طراحي وبسايت
خود را انجام دهند . ارائه خدمات مناسب به مشتري باعث ايجاد مشتريان وفادار و همچنين معرفي كسب و كار شما به ديگران خواهد شد . با ارائه بهترين امكانات و ابزارهاي پيشرفته ، فروشگاهي طراحي وبسايت و اپليكيشن حرفه اي براي شما طراحي خواهد نمود.

تبليغات موثر در گسترش كسب و كار
فروشگاه اينترنتي جهت ايجاد تبليغات هدفمند و موثر براي افزايش فروش شماست.طراحي اپليكيشن سبب برند سازي و تبليغ كسب و كار شما به ديد جهانيان مي باشد.

خريد ساده و سريع
هدف از ايجاد اپليكيشن فروشگاهي ايجاد راحتي و خريد آسان و سريع براي مشتري است.با طراحي حرفه اي و در عين حال ساده اپليكيشن ميتوانيد قدم مهمي در اين زمينه داشته باشيد.

طراحي سايت شهرداري
شهرداري ها براي ارائه خدمات شهرداري و معرفي شهر و سرعت بخشيدن به امور خدمات شهرداري ميتوانند طراحي سايت شهرداري را انجام دهند. ايراكد با شناخت كامل نسبت به خدمات شهرداري ميتواند به بهترين شكل ممكن طراحي سايت را بر اساس شناخت مخاطبان شهرداري انجام دهد. خدمات شهرداري شامل تمامي امور مربوط به شهرداري ميباشد. كه به صورت آنلاين قابل انجام و طراحي وبسايت و اپليكيشن پيگيري ميباشد.

اموزش طراحي وب سايت
يكي از راه هاي جذاب و پربازده براي بازاريابي محصولات يا خدمتتان در بستر اينترنت، استفاده از لندينگ پيج هاست. اين صفحات ورود بخاطر طراحي جذاب و با گرافيك بالا، نظر مخاطبان را به خود جلب مي كنند و باعث مي شوند كه آنها با برندتان ارتباط بهتري برقرار كنند و يا اينكه احساس خوبي نسبت به سازمانتان داشته باشند. يك لندينگ پيج مطلوب مي بايست اطلاعات مفيد را به صورت خلاصه طراحي وبسايت و اپليكيشن و البته جذاب در پيش چشم مخاطب قرار دهد تا وي به راحتي از نيت شما آگاه شود و دچار سردرگمي و ابهام نگردد.

طراحي سايت با وردپرس
امروزه طراحي وب سايت ديگر يك ريسك سرمايه گذاري به حساب نمي آيد، بلكه تبديل به يك الزام براي هر كسب و كاري شده است. شما با طراحي سايت وردپرس حرفه اي مي توانيد به آساني طراحي وبسايت و اپليكيشن خدمات و محصولاتتان را در معرض نمايش همگان قرار دهيد.

 

 

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: طراحي وبسايت و اپليكيشن، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۵۴ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)