seo seo .

seo

طراحي وب اپليكيشن

طراحي وب اپليكيشن
طراحي وب اپليكيشن : Pwa ها اپليكيشن هاي تحت وب هستند كه براي ساخت آن ها از چند تكنولوژي و تكنيك استفاده مي شود تا هم از مزاياي وب و هم از مزاياي اپليكيشن هاي عادي برخوردار شوند. براي مثال امكان ديده شدن pwa ها در جست وجوها بيشتر است و همچنين رفتن به يك آدرس وب بسيار ساده تر از دانلود اپليكيشن است. بعلاوه طراحي وب اپليكيشن ها با ارسال يك لينك قابل به اشتراك‌گذاري هستند.

طراحي وب اپليكيشن
از سوي ديگر اپليكيشن هاي native تعامل و يكپارچگي بيشتري با سيستم عامل و سخت افزار گوشي ها دارند و همين امر باعث كاركرد روانتر آنها در مقايسه با وب اپ ها مي شود. مزيت ديگر اپليكيشن

 

طراحي وب اپليكيشن
 

هاي native بر وب اپ ها كاركرد آفلاين و بدون اينترنت قابليت هاي آنهاست. همچنين دسترسي سريع و ساده از منوي گوشي با لمس يك آيكان از طي مراحل رسيدن به طراحي وب اپليكيشن ساده تر است.

طراحي وب سايت
Pwa ها امكان ساخت وب اپ هايي را به شما مي دهند كه از اين امكانات بهره مند هستند. ايده ي جديدي نيست، ايده هايي شبيه به اين قلتر هم با رويكردهاي گوناگون معرفي شده اند و ريو آن ها كار هم شده ، براي مثال responsive يا واكنشگرا بودن وبسايت ها اجازه ساخت وبسايتي به ما مي دهد كه كاملا با صفحه نمايش گوشي منطبق باشد.

چه چيزي يك اپ را PWA مي كند؟
همان طور كه در بالا اشاره شد ، pwa ها از فقط يك تكنولوژي استفاده نمي كنند. آن ها فلسفه اي جديد در ساخت وب اپ ها با استفاده از الگوهاي جديد، APi و قابليت هاي ديگر هستند. در نگاه اول نمي توان به وضوح تشخيص داد كه آيا يك وب اپ pwa است ياخير. يك اپ با داشتن چند مشخصه و ملزومات مي تواند به عنوان pwa تلقي شود: آفلاين كار كند ، قابليت نصب داشته باشد، قابليت همگام سازي (synchronize) ، امكان ارسال نوتيفيكيشن و موارد ديگر.

طراحي وب سايت در تهران
بعلاوه براي سنجش كامل بودن يك pwa از ابزار كوناگوني مي توان استفاده كرد كه با درصدبندي معيارهاي آن را به نشان مي دهند كه يكي از اين ابزار ها Lighthouse گوگل است. مي توان با پياده سازي تكنولوژي هاي جديد براي pwa آن رابهينه كرد و در نتيجه در Lighthouse امتياز بهاري گرفت اما اين معيار نسبي است.

يك سري اصول كلي وجود دارد تا قاطعانه يك وب اپ را به عنوان يك pwa شناخت كه شامل موارد زير مي شود:
قابليت كشف شدن به اين صورت كه در موتورهاي جست و جو قابل پيدا شدن باشند.
قابل نصب شدن روي گوشي ديده شدن آن مانند بقيه اپ ها در منوي گوشي.
اشتراك گذاري با ارسال يك لينك URL
مستقل از اينترنت بطوري قابليت كار آفلاين يا با اينترنت ضعيف را داشته باشد
قابليت ارسال نوتيفيكيشن تا از امكان اعلام جديد ترين محتوا وجود داشته باشد
واكنشگرا (Responsive) تا امكان استفاده از آن روي تمامي دستگاه ها مانند گوشي تبلت لپ تاپ و… وجود داشته باشد
امن باشد تا ارتباط بين كاربر، اپليكيش و سرور در برابر اشخاص خارجي و هكرها ايمن باشد
وب اپليكيشن ( web application ) يك نرم افزار است كه با استفاده از مرورگر وب و از طريق شبكه ( مانند اينترنت يا شبكه هاي محلي ) قابل استفاده است. وب اپليكيشن ها اصولاً مبتني بر محتوا نيستند و در آنها ” عملكرد ” حرف اول را مي زند. براي مثال سرويس Gmail يا سرويس Google Docs از معروف ترين وب اپليكيشن هاي دنيا هستند.

طراحي سايت عامل موفقيت ارتباط شما با مشتريان
كاربران اينترنت روز به روز در حال گسترش هستند، و صاحبين كسب و كار با طراحي سايت، هوشمندانه خود را در معرض ديد بازديدكنندگان زيادي قرار مي دهند. تاثيرگذاري يك وبسايت در ديد مخاطب، ظاهر حرفه اي و تطبيق پذيري آن با تمام دستگاه هاي هوشمند، موارد مهمي هستند كه صاحبين كسب و كار هنگام سفارش طراحي وبسايت خود بايد در نظر داشته باشند.

مشخصات فني طراحي وب سايت
از سوي ديگر وب اپليكيشن امكان تعامل با كاربر را براي بيزينس ساده‌تر مي‌كند. وب اپليكيشن بعد از مدتي مي‌تواند اطلاعات به دست آمده از كاربران را با تحليل و بررسي بهتري در اختار صاحب كسب و كار قرار دهد و با امكان استفاده آفلاين از آن‌ها كاربر دسترسي آسان‌تري به خدمات خواهد داشت.

تفاوت وب اپليكيشن با وب سايت
اپليكيشن هاي عادي همان اپليكيشن هايي هستند كه از اپ استورها دانلود مي كنيد و در گوشي نصب مي كنيد اما وب اپليكيشن ها نيازي به نصب ندارند و در مرورگر باز مي شوند و هم در اندرويد و هم IOS قابل استفاده مشترك هستند.

طراحي وب سايت چيست
يك وب سايت به فضايي از اينترنت نياز دارد. وب سايت ها داراي يك صفحه اصلي و چندين صفحه هستند. وب سايت ها براي معرفي محصول،خدمات يك شركت يا براي دادن اطلاعاتي مانند سايتهاي خبري طراحي مي شوند. بنابراين سايت ها بر خلاف وب اپ ها بر روي محتوا تمركز دارند.

طراحي سايت
نكته ي ديگر اينكه يك وب سايت، محتوايش براي همه ي كاربران يكسان نمايش داده مي شود. اما مثلا در يك وب اپليكيشن ارتباط با مشتري، محتوا و عملكرد بر اساس تعامل مشتري با وب اپ مي تواند تغيير كند. و معمولا با ايجاد دسترسي هاي مختلف ، اطلاعات را براساس نياز كاربر نمايش مي دهد و همچنين در وب اپليكيشن ها به تعامل بيشتري از طرف كاربر و سرور نياز است كه سالها دغدغه طراحان وب اپ ها بوده است.

مزاياي وب اپليكيشن ها
امكان ذخيره سازي داده ها بر روي سيستم يا فضاي ابري (cloud)
وب اپليكيشن ها نياز به نصب روي سيستم كاربر را ندارند و بر روي مرورگر وب اجرا مي شوند.
ساخت وب اپليكيشن نسبت به برنامه هاي موبايل سريعتر و آسانتر است.
نيازي به تاييد فروشگاه برنامه ندارد به همين دليل سريع راه اندازي مي شود.
به صورت خودكار به روزرساني مي شود.
قابليت ديده شدن در نتايج جستجوي موتورهاي جستجوگر مانند گوگل را دارند و بالا رفتن رتبه آن در وب و داشتن متا ديتا در مرورگرها
قابليت ايجاد آيكون بر روي صفحه گوشي و امكان باز شدن به شكل اپليكيشن هاي عادي
وب اپ ها مستقل از اينترنت مي باشند و در صورت عدم وجود اينترنت هم مي توان كارهاي زير را انجام داد:
از يك سايت دوباره بازديد كرد و از محتواي آن استفاده نمود.
كنترل موارد نمايش داده شده به كاربر
به چه دليل وب اپليكيشن هاي PWA در كشور ما مي تواند موفق تر عمل كند؟ نكته اول يك مبحث جهاني است و تحقيقات اخير نشون داده كه خيلي از مردم بيشتر از چند نوع اپليكيشن مشخص در گوشي خود را استفاده نمي كنند! تازه ابتدا بايد جستجو كنند، نصب كنند و بعد استفاده كنند بعد از يك مدت هم كلا ممكنه از اون استفاده نكنند! اما در حالت اپليكيشن PWA تنها با يك آدرس مي تواند به آن دسترسي داشته باشد.

طراحي سايت در اروميه
نكته دوم تحريم هاي اعمال شده در گوشي هاي آيفون شانس موفقيت PWA ها در ايران را خيلي بيشتر كرده است، نمونه هاي عملياتي را در بعضي از اپ هاي بزرگ ايراني مشاهده مي كنيد. نكته مهم اينكه وب اپليكيشن هاي PWA قابليت نصب و قرارگيري آيكون رو دارند! در نهايت بايد توجه نمود كه PWA ها دوران اوليه تكامل خود را سپري مي كنند و نمي توان آينده آنها را قضاوت نمود.

چگونه وب اپليكيشن پياده سازي مي شود؟
به طور كلي هر آنچه كه تحت وب و با اعمال دسترسي هاي مختلف پياده سازي شود را مي شود وب اپليكيشن و يا نرم افزار تحت وب ناميد. اين به اين معني نمي باشد كه كل وب اپليكيشن به شكل يك سايت و فقط در اينترنت پياده سازي شود، وب اپليكيشن مي تواند مجموعه اي از سايت ها ، اپليكيشن هاي موبايل، ربات هاي تلگرام و يا حتي نرم افزارهاي آفلاين هم باشد كه همه اين ها به شكل جامع و متمركز كنترل شوند و شما بتوانيد با تمركز به اطلاعات جمع آوري شده، به كسب و كار خود رسيدگي نموده و يا اينكه به اهداف خود در افزايش فروش برسيد.

ساخت وب اپليكيشن چقدر روي كسب و كارها تاثير دارد؟
ميليون ها كسب و كار از اينترنت به عنوان يك كانال ارتباطي مقرون به صرفه براي افزايش درآمدزايي خود استفاده مي كنند و مي توانند از اين طريق به بازار هدف خود نزديكتر شوند و تبادل اطلاعات سريع و مطئني را در اين بستر انجام دهند. ولي در چه صورت اين تعاملات مي تواند موثرتر باشد؟

طراحي سايت فروشگاهي
در صورتيكه ابزارهايي وجود داشته باشند كه بتوانند داده هايي را از كاربر دريافت كنند و اطلاعات و نتايج مناسب را به آنها نمايش دهند كه اين خود باعث افزايش تعامل با مشتري مي شود كه وب اپليكيشن نوعي از اين ابزارهاست.

نمونه هايي از چند نرم افزار وب اپليكيشن :
اين نرم افزارها به كاربران اجازه مي دهند داده ها را بدون در نظر گرفتن و محدود بودن به زمان و مكان مشخصي با اتصال به اينترنت ايجاد و اشتراك گذاري كنند و نتيجه اي كه مي خواهند را دريافت كنند. برنامه

هاي وب اپليكشن شامل موارد زير مي شود :
برخي از اپليكيشن هاي موجود در گوگل پلي مانند واتساپ، تلگرام، اسنپ، تپسي، ديوار و…
برنامه هاي ايميل مانند Gmail ، Yahoo و AOL
برنامه هاي آنلاين سرويس جي ميل مانند : Google Docs ، Google Sheets ، Google Slides
يك وب اپليكيشن چطوري كار مي كند؟
كاربر از طريق اينترنت يا از طريق مرورگر يا رابط كاربري اپليكيشن درخواستي را به وب سرور ارسال مي كند.
وب سرور اين درخواست را به سرور وب اپليكيشن مناسبي هدايت مي كند.
سرور وب اپليكيشن وظيفه اي كه به او محول شده را از طريق عمليات پرس و جو در پايگاه داده يا پردازش داده ها انجام مي دهد و سپس نتايج داده هاي درخواستي را ايجاد مي كند.
سرور وب اپليكيشن نتايج را همراه با اطلاعات درخواستي يا داده هاي پردازش شده به وب سرور تحويل مي دهد.
وب سرور اين اطلاعات را از طريق رابط كاربري اپليكيشن يا مرورگر به كاربر نشان مي دهد.

 

 


منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: طراحي وب اپليكيشن، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۸:۴۵ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

هزينه طراحي سايت آموزشي

هزينه طراحي سايت آموزشي
هزينه طراحي سايت آموزشي براي هر كسب‌وكاري متفاوت است. زيرا هر سايتي، امكانات مختلفي براساس نوع مخاطبانش و تعداد دوره‌هاي آموزشي دارد. علاوه بر اين موارد، فاكتورهاي متعدد ديگري نيز روي قيمت نهايي راه‌اندازي آموزشگاه آنلاين تاثيرگذار هستند.

اگر شما هم به فكر راه‌اندازي آموزشگاه اينترنتي، براي ارائه خدمات آموزش آنلاين هستيد. اين مقاله به شما كمك مي‌كند تا ديد بهتري درباره فاكتورهاي موثر در هزينه طراحي سايت آموزشي داشته باشيد.

هزينه طراحي سايت آموزشي
طراحي سايت آموزشي
طراحي وب سايت آموزشگاه بهترين راهكار است كه مي تواند معرف سوابق و فعاليت ها و مزاياي آموزشگاه در بين رقبا باشد. مخصوصا اينكه امروزه اكثر مردم به ويژه افرادي كه اهل علم اندوزي و آموزش هستند، براي تحقيق و كسب اطلاعات و در نهايت تصميم گيري بيشتر از اينترنت و جست و جوهاي اينترنتي استفاده مي نمايند.

بنابراين وبسايت آموزشگاهي كه بصورت حرفه اي و مطلوب طراحي و مديريت شده باشد و علي الخصوص در نتايج جست و جوي كاربران در گوگل جايگاه مناسبي يافته باشد، هزينه طراحي سايت آموزشي مي تواند نقش بسزايي در جذب مشتريان آموزشگاه ايفا كند.

امكانات طراحي سايت آموزشي
تاريخچه و معرفي مركز آموزشي
اخبار مركز آموزشي و ساير اخبار مرتبط
دوره هاي آموزشي در حال برگزاري و دوره هاي آموزشي آتي
شرايط و نحوه ثبت نام متقاضيان آموزش
برنامه زمان بندي كلاس ها
ثبت نام آنلاين در دوره هاي آموزشي
معرفي كتاب ها و جزوات آموزشي
فروش كتاب ها و جزوات و ساير وسائل كمك آموزشي
صدور كارنامه و اعلام نتايج
دانلود جزوات اساتيد، نمونه سؤالات و …
تصاوير و ويديوهاي آموزشي
گالري تصاوير از آموزشگاه و فعاليتهاي آن
درج نظرات راجع به آموزشگاه و دوره هاي آموزشي
خبرنامه ايميلي و پيامكي براي كاربران
امكان گفتگوي زنده با پشتيبان آموزشي
معرفي اساتيد و مربيان به صورت گرافيكي
انجمن گفتگو
ربات تلگرام با امكان درج محتواي سايت در كانال تلگرام به صورت اتوماتيك
برگزاري نظرسنجي هاي آنلاين
منطبق بر اصول سئو سايت 

امكانات طراحي سايت آموزشي
چگونه طراحي سايت آموزشي مي‌تواند كسب و كار شما را متحول كند؟!
اگر مي­خواهيد شركت و يا آموزشگاه شما در بازار مدرن موفق باشد، بايد يك وب سايت حرفه­‌اي آموزشي داشته باشيد. وب سايت شما ستون فقرات تجارت شما است و از تمام تلاش­هاي بازاريابي ديجيتال شما پشتيباني مي­كند. امروزه با توجه به گسترش اينترنت و روي آوردن مردن به شبكه­‌هاي مجازي كسب و كار آنلاين نيز بسيار توسعه يافته است.

اگر شما در يك محلي صاحب آموزشگاه زبان، گيتار و … مي­باشيد، مي­توانيد فقط به افراد همان محل آموزش دهيد، اما با استفاده از طراحي سايت آموزشي آموزش­ هاي خود را مي­توانيد گسترده­ تر كرده و با افراد مختلف در سرتاسر كشور ارتباط برقرار كنيد. خوشبختانه، آموزش طراحي سايت رايگان زيادي در اينترنت وجود دارند كه مي‌توانند شما را تا حدودي در اين امر راهنمايي كنند. تنها كافي است دانلود اموزش طراحي سايت را در اينترنت جست‌وجو كنيد. البته بستگي به نوع كار و علاقه شما گزينه‌هاي هزينه طراحي سايت آموزشي گوناگوني مانند آموزش طراحي سايت با html و آموزش طراحي سايت با وردپرس دراختيار داريد.

طراحي سايت آموزشگاهي
اگر يك طراحي يك سايت آموزشگاهي به گونه اي انجام شود كه در نهايت استفاده از آن ساده باشد و به طور حرفه اي طراحي شود، باعث مي شود كه دنيايي از موقعيت ها براي شركت آموزشي شما فراهم گردد. بعد از طراحي سايت آموزشگاهي هزينه طراحي سايت آموزشي مي توانيد دانش آموزان جديدي را به طرف خود جذب كنيد.

همچنين مي توانيد مدرسان بهتري را نيز استخدام كنيد. با طراحي سايت آموزشگاهي مي توانيد با والدين و دانش آموزان به طور آنلاين ارتباط داشته باشيد. بهتر است طراحي سايت آموزشگاهي خود را به دست افراد حرفه اي بسپاريد كه قبلا هم در اين زمينه تجربه داشته اند. البته خودتان هم مي توانيد اين كار را انجام دهيد، فقط ممكن است وقت گير باشد. گاهي اوقات نيز طراحي سايت آموزشگاهي با شكست مواجه مي‌شود.

طراحي سايت آموزشگاهي
اشتباهات رايج طراحي سايت آموزشي
هدايت كردن اشتباه كاربر: طراحي سايت آموزش آنلاين بايد كاربر پسند باشند.تعداد كليك هاي كاربر بعد از طراحي سايت آموزش آنلاين بايد به حداقل برسد تا كاربرانبراي رسيدن به هدفشان دچار سختي نشوند.
حوصله سر بر بودن: طراحي سايت آموزش آنلاين بايد به گونه اي انجام شود كه نوجوانان و كودكان را به راحتي به خود جذب كند. اگر سايت شما خسته كننده باشد اين قشر از جامعه را به راحتي ازدست خواهيد داد.
سخن آخر
براي اطلاع از هزينه طراحي سايت آموزشي با كارشناسان ما در دولوپرس پرو تماس بگيريد.

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: هزينه طراحي سايت آموزشي، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۰۰ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

خريد وب سايت فروشگاهي

خريد وب سايت فروشگاهي
خريد وب سايت فروشگاهي : به دنبال يك سايت فروشگاهي هستيد؟ آيا ميدانيد يك وب سايت فروشگاهي خوب ، چگونه بايد باشد؟ در اين مقاله تمامي موارد و امكاناتي كه بايد در وب سايت فروشگاهي باشد ، اشاره ميكنيم.

خريد وب سايت فروشگاهي
سايت فروشگاهي آماده چيست؟
اگر بخواهيم به صورت مختصر تعريفي از سايت هاي آماده و بخصوص سايت فروشگاهي اينترنتي آماده كنيم و نكات مربوط به خريد سايت اماده را براي شما بازگو نماييم، مي توان گفت سايت فروشگاهي آماده، سايتي است كه پيش از سفارش مشتري بر اساس اصول، قواعد و استاندارد هاي روز دنيا طراحي و پياده سازي شده است.

خريد سايت آماده ارزان
كيفيت را گران نخريد، با ما خريد با كيفيت و ارزان را براي اولين بار تجربه نماييد. دولوپرس پرو با ايجاد ساختاري هوشمندانه توانسته است همان وب سايتي كه در حالت عادي بايد چندين ميليون تومان براي آن هزينه كنيد را در قالب خريد سايت آماده ارزان با قيمت باور نكردني ارائه دهد!

اين سايت ها در همه زمينه اي موجود مي باشد : خريد سايت آماده سالن زيبايي ، خريد سايت اينترنتي آماده ، خريد سايت خبري ، خريد سايت خبري رستوران ، خريد سايت آموزشگاهي ، خريد سايت آموزشي ، خريد سايت خبري تبليغاتي ، خريد سايت خبري مذهبي ، خريد سايت خبري آموزشي ، خريد سايت خبري دانلودي ، خريد سايت وكالت ، خريد سايت املاك ، خريد سايت آماده و ارزان و…

خريد سايت آماده ارزان
سفارش سايت فروشگاهي
نحوه ي برخورد با مشتريان به خصوص در اولين مراجعه، تاثير بسيار زيادي در جذب آنها خواهد داشت. اين امر در فروشگاه آنلاين هم صدق مي كند. طراحي وب سايت بايد بر اساس عناصر بصري مناسب، اصول روان شناسي خريد، استراتژي فروش مناسب انجام شود. چنين طراحي سايت حرفه اي نمي تواند تاثير مثبتي در جهت جذب مشتريان فروشگاه آنلاين شما خواهد داشت.

خريد وب سايت فروشگاهي اماده
ساخت وبسايت هاي فروشگاهي معمولا بيشتر از سايت هاي معمولي شخصي و سايت هاي شركتي هزينه دارد زير بايد در آن ها قابليت خريد اضافه شود و براي محصولات نيز بايد قالب خاصي در نظر گرفته شود. ساخت يك سايت فروشگاهي به صورت اختصاصي هزينه ي بيشتري نسبت به سايت با سيستم مديريت محتوا وردپرس خواهد داشت.

خريد وب سايت فروشگاهي اماده به شما اين امكان را ميدهيد كه از يك قالب استاندارد و منحصر به فرد براي معرفي و فروش محصولات تان استفاده كنيد. خريد وب سايت فروشگاهي اماده به شما اين قابليت ها ميدهد كه به دليل نصب افزونه هاي فروشگاهي از قابليت هاي زيادي در سايت تان بهره ببريد و امكانات زيادي را به سايت تان بيفزاييد.

با خريد وب سايت فروشگاهي آماده با تحويل فوري ميتوانيد به محض پرداخت اين سايت را در دامنه مورد نظرتان تحويل بگيريد. ما براي ان كه شما مشكلي در مديريت سايت هاي آماده نداشته باشيد فيلم هاي آموزشي استفاده و كار با پنل مديريت را به شما ارائه ميدهيم. با اين فيلم هاب آموزشي شما ميتوانيد به راحتي سايت تان را مديريت كنيد و در بخش هاي مختلف ان تغييرات لازم را ايجاد كنيد.

خريد وب سايت فروشگاهي اماده
نحوه خريد سايت فروشگاهي
استفاده از سايت ساز تحت وب، راحت ترين راه براي طراحي فروشگاه اينترنتي است؛ بدين صورت كه بعد از ثبت نام در آن، يك سايت فروشگاهي را به صورت رايگان در اختيارتان قرار مي دهد. با توجه به اينكه چنين فروشگاه هايي امكانات بسيار پاييني دارند و در ادامه مسير امكان مشكل ساز شدن شان بالاست، پيشنهاد مي كنيم كه به هيچ عنوان اين روش را انتخاب نكنيد.

يكي ديگر از راه ها، استفاده از سيستم هاي مديريت محتوا، مثل وردپرس است؛ اين روش از روش قبلي بهتر است. اما بايد توجه داشته باشيد كه مديريت سايتي كه با وردپرس طراحي شده باشد، نياز به تخصص كار با وردپرس و دانش جزئي برنامه نويسي دارد؛ بنابراين امكان دارد كه مديريت سايت توسط خودتان سخت شود و نياز به پشتيبان پيدا كنيد.

فروش سايت اماده
فروش سايت اماده مي‌تواند بخش زيادي از هزينه راحي سايت را كاهشد دهد. بعضي از افراد فكر ميكنند كه سايت آماده به مفهموم يك كالاي بي ارزش است. اما در واقيعيت اين مورد اشتباه است. سايت اماده در صورتي كه توسط يك طراح حرفه‌اي ايجاد شود مي‌تواند كارايي بسيار بالا به همراه قيمت پايين را به همراه داشته باشد.

اين قيمت پايين به دليل تقسيم شدن هزينه طراحي بين چندين نفر است. يك وب سايت چندين ميليوني وقتي به چند نفر فروخته شود قيمتي كمتر از يك ميليون براي آن ردخواست ميشود. زذاح سايت براي آنكه هزينه طراحي را پوشش دهد. اين هزينه را بين چند مشتري تقسيم مي‌كند. از سود ديگر به دليل تجربه و تست وب سايت توسط افراد مختلف اشكالات اين نوع سايت ها مشخص و رفع ميگردد. براي همين است كه سايت هاي آماده معمولا باگ هاي كمتري دارند.

سخن آخر
براي خريد وب سايت فروشگاهي و دريافت مشاوره ميتوانيد با همكاران ما تماس بگيريد.

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: خريد وب سايت فروشگاهي، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۵:۲۶ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

طراح سايت حرفه اي

طراح سايت حرفه اي
طراح سايت حرفه اي ميخواهيم! اين روزها يكي از رايج ترين حرفي كه در زمينه طراحي سايت ميشنويد ، همين جمله است. اما چرا؟ براي پاسخ با ما همراه باشيد.

طراح سايت حرفه اي
براي داشتن يك وب سايت حرفه اي به يك طراح سايت حرفه اي يا يك شركت طراحي سايت حرفه اي نياز داريد. ايجاد يك وب سايت با كيفيت، نياز به طراحي گرافيكي عالي، انواع مختلف نرم افزار طراحي وب، برنامه نويسي، كد نويسي و بازاريابي اينترنتي دارد. علاوه بر اين ها، يك طراح سايت حرفه اي بايد مشخصات و ويژگي هاي مرورگرهاي مختلف، سيستم عامل هاي كامپيوتري و نحوه جستجو يك سايت در موتورهاي جستجو را بداند.

طراح سايت حرفه اي
چرا طراح سايت حرفه اي ؟
طراحي سايت نيازي است كه اگر امروز براي رفع آن اقدام نكنيد، شايد فردا دير باشد. در دنيايي كه هر روز بازيگراني قدرتمند در حوزه‌هاي مختلف كسب‌وكار به فضاي ديجيتال وارد مي‌شوند، هر روز كه زودتر وارد فضاي ديجيتال شويد، تلاش‌هايتان زودتر نتيجه خواهد داد. اما زودتر وارد شدن شرط كافي براي موفق ‌شدن در اين حوزه نيست، بلكه كيفيت و حرفه‌اي ‌بودن تاثير به مراتب بيشتري در موفقيت شما خواهد داشت. از اين رو طراحي وب سايت حرفه‌اي موضوعي است كه نبايد از آن غافل شويد.

طراح سايت (Website Designer) چه وظايفي دارد؟
سايت ديزاينر فردي است كه بر مهارت‌هاي متعددي همچون برنامه نويسي و طراحي سايت توسط عناصر زيبايي شناختي و تأثيرگذار، مسلط است. در واقع، اين فرد با استفاده از دانش كدنويسي، هنر طراحي و عنصر خلاقيت، قابليت ايجاد و راه‌اندازي يك سايت را دارد.

طراحان سايت بايد ابتدا يك برنامه نويس حرفه‌اي باشند و سپس بتوانند سليقه كاربران را به درستي شناسايي كرده تا يك سايت جامع و حرفه‌اي طراحي نمايند. همه ما هر روزه با تعداد زيادي سايت سر و كار داريم كه تنها پس از چند ثانيه چرخيدن در آن، سايت را ترك مي‎كنيم. شايد دليل عمده اين كار، اذيت شدن چشمان ما بخاطر كوچكي فونت، استفاده از رنگ‌هاي نامناسب، مشخص نبودن تيترها و امثال آن باشد. اينجا است كه وظيفه يك طراح سايت بسيار سنگين‏تر از چيزي است كه عموم مردم مي‌دانند.

خريد قالب اختصاصي وردپرس
وقتي قالب فروشگاهي خود را انتخاب كرديد اگر با افزونه المنتور سازگار بود خيلي راحت مي توانيد آن را سفارشي سازي كنيد. با افزونه المنتور و كشيدن و رها كردن المان ها مي توانيد سايت فروشگاهي خود را با سليقه خود طراحي كنيد. براي اين مورد آموزش المنتور را براي شما تهيه كرده ايم كه مي توانيد در بلاگ ژاكت بخوانيد. البته براي طراحي سايت فروشگاهي يك راه ديگر هم داريد و آن استفاده از خريد قالب اختصاصي وردپرس فروشگاه ساز است. ولي بهترين گزينه استفاده از ووكامرس است.

هزينه طراحي سايت
قيمت طراحي سايت با توجه به امكاناتي كه براي يك پروژه پياده سازي مي‌شود نسبت به ساير پروژه‌ها متفاوت است. طراح سايت حرفه اي امكاناتي كه براي يك وب سايت مورد نياز است را به واحد فروش اعلام مي‌كند و بدين شكل پس از نيازسنجي و امكان سنجي فني يك وب سايت هزينه نهايي به كارفرما اعلام مي‌گردد.

هزينه طراحي سايت
تاثير طراحي سايت بر روي كسب و كار
در دنياي امروز و با گسترش اينترنت و افزايش تعداد كاربران، براي هر كسب و كاري لازم است كه وبسايتي با طراحي سايت اختصاصي خود داشته باشد. با داشتن وبسايت، شما مي توانيد با رقباي خود رقابت و برند خود را مطرح كنيد. تفاوتي نمي كند شما در چه زمينه اي فعاليت مي كنيد؛ فروش محصولات اينترنتي داريد و يا خدمات خاصي ارائه مي دهيد. فضاي اينترنت هيمشه براي شما مشتريان جديد مي آورد.

طراح وب سايت چه كسي است؟
طراح سايت حرفه اي كسي است كه با دانش بروز خود در دنياي اينترنت , صفحه اي را براي نمايش به بازديد كنندگان قرار دهد به نحوي كه تمامي اطلاعات را به بهترين شكل گرافيكي چينش كرده باشد. بنابراين يك طراح وب سايت بايد عوامل متعددي را در كنارهم قرار دهدتاهم كابر پسند باشدو هم از لحاظ بررسي هاي الگوريتم گوگل قابل توجه باشد.

طراح وب سايت چه كسي است؟
خصوصيات سايت‌هاي حرفه‌اي
وب سايت‌هاي حرفه‌اي از يكسري خصوصيات خوب برخوردارند. برخي از خصوصيات سايت‌هاي حرفه‌اي عبارتند از:

گشت‌وگذار در سايت‌هاي حرفه‌اي به سرعت و آسان صورت مي‌گيرد.
وب سايت‌هاي حرفه‌اي در كامپيوتر شخص بازديدكننده به سرعت به نمايش در مي‌آيند.
بيشتر صفحات يك سايت حرفه‌اي را مي‌توان در موتورهاي جستجو دريافت كرد.
يك وب سايت حرفه‌اي قادر است بالاي نتايج موتورهاي جستجو به نمايش درآيد.
در طراحي سايت‌ حرفه‌اي شاهد وجود جلوه‌هاي گرافيكي جذاب هستيم.
آدرس وب سايت‌هاي حرفه‌اي به آساني قابل دسترسي است.
سخن آخر
حال اگر به دنبال يك طراح سايت حرفه اي ميگرديد كه تمام خواسته هاي شما در وب سايت پياده سازي كند و در عين حال قيمت منصفانه اي داشته باشد ، با كارشناسان ما در دولوپرس پرو تماس بگيريد.

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو
 پذيراي صداي گرم شما هستيم. براي ارتباط و مشاوره، با ما در تماس باشيد:

09351966447 09336151098 09359733206


برچسب: طراح سايت حرفه اي، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۱:۴۹ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

قيمت طراحي وب سايت

قيمت طراحي وب سايت
قيمت طراحي وب سايت در شركت هاي مختلف متفاوت است.هر شركت براساس عوامل مختلفي هزينه و قيمت طراحي وب سايت هاي خود را اعلام مي كند.هرچند دريافت مبالغ بالا لزوما به معني حرفه اي بودن و كيفيت بالا نيست، اما بايد توجه داشته باشيد كه قطعا يك سايت حرفه اي ، ارزان نخواهد بود. چراكه استفاده از دانش و تجربه برنامه نويسان و طراحان حرفه اي و همچنين بكارگيري آخرين تكنولوژي هاي دنيا هزينه زيادي دارد.

قيمت طراحي وب سايت
طراحي سايت اختصاصي
طراحي سايت اختصاصي يعني از مجموعه اي از برنامه هاي كاربردي ( كه از طريق كد و برنامه هايي كه براي طراحي وب سايت ها هستند) براي ايجاد يك سايت زيبا كه عملكرد خوبي دارد، استفاده كنيم. به لطف طراحي سايت ، كاربر نهايي مي تواند به راحتي از وب سايت هايي كه از هر مرورگر اينترنت به آنها متصل مي شوند بدون نياز به دانش فني استفاده كند.

از سوي ديگر ، اشتباهات يا ناديده گرفته شدن نقايص در طراحي سايت اختصاصي مي تواند منجر به دور شدن از اهداف اصلي شود. به همين دليل ، سهولت استفاده به اندازه تجسم هنگام طراحي وب سايت اهميت دارد. براي تحقق همه اين شرايط ، استفاده از قوانين مختلف ، ابزارهاي طراحي و برنامه هاي طراحي ضروري است.

عوامل تاثير گذار در قيمت طراحي سايت
حتما براي شما هم پيش آمده كه با شروع پروژه طراحي سايت اولين چيزي كه به ذهنتان مي رسد قيمت طراحي وب سايت است. اغلب اين اتفاق مي افتد، حتي در هنگام خريد يا اينكه ممكن است به وسيله اي نياز داشته باشيد اما به دليل هزينه بالا از آن صرف نظر كنيد.

در بيشتر موارد حتي نيازي به دانستن هزينه نيست، اما ناخودآگاه قيمت را مي پرسيم. اين نشان دهنده اهميت اين موضوع براي ما ايرانيان است. طراحي سايت مانند هر محصول يا خدماتي قيمت خود را دارد. قيمت ها بسيار متفاوت است و شركت هاي مختلف از 500 هزار تومان تا بيش از صدها ميليون تومان براي سايت هزينه مي كنند.

تعرفه طراحي وب سايت براي دسته‌بندي‌هاي مختلف
در بحث اعلام هزينه براي قيمت طراحي وب سايت مهم است كه سايت شما در چه دسته بندي قرار مي‌گيرد. دسته‌بندي سايت براساس نوع طراحي و براساس كار كرد سايت تعيين مي‌شود. در دسته‌بندي براساس نوع طراحي دو نوع دسته‌بندي تعيين شده است: طراحي سايت نيمه اختصاصي و طراحي سايت اختصاصي.

قيمت طراحي سايت اختصاصي و نيمه‌اختصاصي براساس ويژگي‌هاي خاص هركدام تعيين مي‌شود كه اين ويژگي‌ها را در جدول صفحه طراحي وب سايت مي‌توانيد مشاهده و مقايسه كنيد. طراحي سايت براساس نوع كاركرد به چند نوع طراحي سايت شركتي، طراحي فروشگاه اينترنتي و همچنين طراحي پورتال سازماني تقسيم مي‌شود.

تعرفه طراحي وب سايت براي دسته‌بندي‌هاي مختلف
طراحي اين سايت‌ها بر اساس نياز كاربر به دو صورت طراحي سايت با وردپرس و طراحي سايت با پايتون انجام مي‌شود. شركت دولوپرس پرو براي مشتريان طراحي سايت وردپرس خود خدمات پشتيباني حرفه‌اي را نيز در نظر گرفته است.در خدمات پشتيباني وردپرس ارائه خدمات در قالب چهار پلن برنزي، طلايي، نقره اي و الماس تعريف شده است كه ويژگي‌هاي هر پلن را در صفحه خدمات پشتيباني سايت وردپرس مي‌توانيد مشاهده و مقايسه كنيد.

تفاوت هزينه طراحي سايت با وردپرس و اختصاصي
همونطور كه ميدانيد قيمت طراحي وب سايت با وردپرس و بصورت اختصاصي با هم متفاوت است. يك وبسايت وردپرسي چون سيستم مديريت محتوا آماده است و تجهيزات آن براي شروع در دسترس ميباشد، هزينه كمتري نسبت به طراحي سايت اختصاصي دارد.

در طراحي سايت اختصاصي، برنامه نويس يا طراح از صفر و پايه سايت را با توجه به نياز هاي شما طراحي و برنامه نويسي ميكند. اين روش برنامه نويسي در زبان هاي مختلفي مثل php، asp.net، لاراول و… اتفاق ميافتد. اگه بخوام مثال بزنم فرض بگيريد وردپرس چرخ است و ما با برنامه نويسي چرخ را دوباره اختراع ميكنيم. (البته هركدام مزايا و معايب خودشان را دارند و اين مثال براي درك كاركرد وردپرس بود.)

قيمت طراحي وب سايت چگونه برآورد مي‌شود؟
براي برآورد قيمت طراحي وب سايت، ابتدا بايد به اين سوالات پاسخ دهيد كه:

براي وبسايت خود چه امكاناتي در نظر داريد؟
وجود سايت، چه كاربردي براي كسب و كار شما دارد؟
آيا نياز به پوسته اختصاصي داريد؟
علاوه بر پنل مديريت سايت، مي‌خواهيد پنل مديريت حساب كاربران هم داشته باشيد؟
با پاسخ دقيق و كامل به سوالاتي كه مطرح كرديم، مي‌توانيد تا اندازه‌اي هزينه طراحي سايت را پيش‌بيني كنيد. توجه داشته باشيد كه عوامل زيادي بر هزينه طراحي سايت شما تاثيرگذارند. اين موارد عبارتند از:

دامنه
دامنه همان آدرس سايت شماست كه مي‌تواند با پسوندهاي متفاوتي مانند com.، ir.، co. و… ثبت شود. هزينه اين دامنه‌ها با يكديگر متفاوت است. پس اولين موردي كه بايد به آن توجه كنيم «نام دامنه» است.
هاست
حتما مي‌دانيد كه هاست كامپيوتري است كه در تمام طول شبانه روز به اينترنت متصل است. بنابراين وقتي يك سايت روي هاست قرار مي‌گيرد، از همه جا قابل دسترسي است. اينكه سايت شما روي چه هاستي طراحي شود و اين هاست در كجا قرار گرفته باشد (در ايران باشد يا در كشورهاي ديگر)، مي‌تواند بر روي هزينه‌هاي شما تاثير بگذارد.
هزينه طراحي سايت شركتي
سايت هاي شركتي براي معرفي خدمات و محصولات شركت طراحي مي شوند و معمولا براي شركت هاي كوچك و بزرگ خدماتي، صنعتي، آموزشي ، تجاري و … مورد استفاده قرار مي گيرد. بهترين روش براي طراحي وب سايت شركتي ، استفاده از سيستم وردپرس است.

هزينه طراحي سايت شركتي
 

چرا هزينه طراحي سايت اختصاصي بيشتر است ؟
اگر سايت شما برنامه نويسي اختصاصي داشته باشد.
اگر شما بخواهيد امكانات خيلي خاص در سايت داشته باشيد و سايت شما فوق العاده پر بازديد باشد.
اگر بخواهيد سايتتون خيلي سبك باشد .
اگر مي خواهيد خيلي حرفه اي كار كنيد و بودجه شما نامحدود است و فقط كيفيت كار براي شما مهم است.
اگر براي شما مهم است كه حتما به منابع كد ها دسترسي داشته باشيد.
آيا طراحي سايت رايگان هم وجود دارد؟
برخي سايت‌ها تحت عنوان طراحي سايت رايگان شما را وسوسه به ساخت سايت مي‌كنند ولي در نهايت متوجه خواهيد شد كه براي امكانات اصلي بايد هزينه‌اي بپردازيد. طراحي سايت رايگان ممكن نيست؛ چرا كه سايت اگر سايت رايگان باشد با وجود امكانات محدود قطعا هيچ كاربردي براي شما نخواهد داشت.

سخن آخر
براي اطلاع از قيمت طراحي وب سايت دولوپرس پرو با شماره هاي زير تماس حاصل فرمائيد.

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: قيمت طراحي وب سايت، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۶:۵۲ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت ارزان در تبريز

طراحي سايت ارزان در تبريز
طراحي سايت ارزان در تبريز : اگر به دنبال طراحي سايت ارزان قيمت هستيد ، حتما نمونه كارهاي ما را بررسي كنيد. اما طراحي سايت ارزان قيمت شرايط خاص خود را دارد كه در ادامه توضيح ميدهيم.

طراحي سايت ارزان در تبريز
طراحي سايت اختصاصي در تبريز
تبريز، شهر اولين هاي ايران، اولين مدرسه،‌ اولين دانشگاه،‌ اولين شهرداري، اولين سينماي و … دروازه ورود تمدن و فناوري به كشور بوده است. تبريز پايتخت كارآفريني ايران و گل سر سبد شهرهاي آباد ايران زمين است. ما در داده‌ورزان، افتخار مي‌كنيم كه بتوانيم به هموطنان عزيز تبريزي خدمتي ارائه كنيم و قصد داريم به لطف الهي تبديل به بازيگر اصلي عرصه طراحي سايت تبريز و بهترين شركت طراحي سايت اختصاصي در تبريز شويم.

طراحي سايت در تبريز چيست؟
به صورت كلي طراحي سايت كه به وب ديزاين (Web Design) هم معروف است به مراحل طراحي، ساخت و ايجاد يك پايگاه اينترنتي به منظور اطلاع رساني در مورد خدمات، ارائه محصولات، معرفي شركت و غيره گفته مي شود. طراحي سايت ارزان در تبريز يك پروسه كاملاً حرفه اي است كه متشكل از لايه سازي صفحات وب سايت، توليد كردن محتوا، طراحي گرافيكي و همچنين رعايت اصول سئو و بهينه سازي وب سايت است.

طراحي سايت واكنش گرا در تبريز
امروزه با پيشرفت تكنولوژي و افزايش روز افزون از تلفن هاي همراه و تبلت هاي شخصي، طراحي سايت ارزان در تبريز هم متناسب با اين موضوع به سمت واكنش گرايي حركت مي كند. واكنش گرايي وبسايت ها اين امكان را مي دهد تا بازديد كننده به راحتي با تلفن همراه و يا تبلت خود سايت شما را به بهترين نحوه مشاهده كند. مشكلاتي از جمله كوچك بودن فونت، در هم رفتگي عكس‌ها و هر مشكلي كه سايت شما را از شكيل بودن دور مي كند. جالب است بدانيد كه بيش از نيمي از جستجو هاي گوگل توسط تلفن هاي همراه است.

طراحي سايت واكنش گرا در تبريز
هزينه طراحي سايت در تبريز چقدر است ؟
تعرفه طراحي سايت بستگي به نوع سايت متفاوت است، معمولا مشتريان بيشتر سايتهاي شركتي و فروشگاهي را از ما استعلام هزينه ميكنند كه در زير به معرفي و قيمت هركدام از سايت هاي شركتي و فروشگاهي كه توسط تيم دولوپرس پرو راه اندازي ميشوند اشاره خواهيم كرد.

چرا طراحي سايت در تبريز مهم است؟
اينكه كسب ‌و كارهاي امروزي بايد يك وب‌ سايت تجاري داشته باشند، يك اصل بديهي و انكارناپذير در كسب موفقيت تجاري محسوب مي ‌شود. اما در اين ميان، گاهي كيفيت و چگونگي طراحي سايت ارزان در تبريز، آن‌قدر كه بايد و شايد، مورد توجه قرار نمي ‌گيرد. دليل اهميت طراحي سايت در تبريز و اساساً هر جاي ديگر دنيا اين است كه مشتريان و مخاطبان هدف، به مؤلفه طراحي توجه ويژه ‌اي نشان مي ‌دهند.

همه ما، چه آگاهانه و چه به ‌صورت ناخودآگاه، نسبت به تصاوير و محرك ‌هاي بصري، واكنش نشان مي ‌دهيم و توجهمان به محرك‌ هاي اصطلاحاً “خوشايند” جلب مي ‌شود. همين امر، درباره طراحي سايت ارزان در تبريز و جلب ‌توجه مخاطبان نيز صدق مي ‌كند. جالب است بدانيد اكثر كاربران و بازديدكنندگان، صرفاً با ارزيابي ظاهر سايت شما، برداشت كلي‌ شان را درباره كسب ‌و كارتان شكل مي ‌دهند و به همين دليل، اگر سايت، طراحي ضعيفي داشته باشد، احتمالاً ضمن توقف پيمايش در آن، عطاي استفاده از محصولاتتان را به لقايش مي ‌بخشند!

طراحي حرفه اي وب سايت در تبريز
با جستجوي شركت طراحي سايت ارزان در تبريز با افراد و شركت هاي زيادي روبرو مي شويد.

فاكتور اول براي انتخاب يك شركت حرفه اي، طراحي گرافيك اختصاصي و رابط كاربري زيبا مي باشد. در عين حال مي بايست وب سايت تجربه كاربري قوي داشته باشد.
فاكتور دوم انتخاب زبان برنامه نويسي مناسب براي پياده سازي وب سايت مي باشد. در دولوپرس پرو با توجه به نوع پروژه بهترين زبان كدنويسي استفاده مي شود.
فاكتور سوم كه درپورتال هاي سازماني و سايت هاي فروشگاهي اهميت دو چندان پيدا مي كند مبحث امنيت مي باشد. 

طراحي حرفه اي وب سايت در تبريز
گسترش و معرفي برند
چنانچه مي خواهيد از رقبا عقب نمانيد و خود را به بهترين وجه معرفي كنيد، ساخت سايت با امكانات جديد را فراموش نكنيد.

راحت ترين مسير فروش
روش هاي بازاريابي نسبت به گذشته تغييرات زيادي را داشته است. اگر مي خواهيد فروش بالاتري داشته باشيد، پياده سازي سايت اولين قدم مي باشد.

صرفه جويي در زمان
شركت ها در عصر حاضر بسياري از خدمات خود را از طريق اينترنت و وب سايت ها ارائه مي دهند. اين امر باعث مي شود تا پروسه ي انجام كارها كاهش پيدا كند.

نظارت دائم
در يك وب سايت همه ي فرايندها قابل مشاهده ي آنلاين و پيگيري مي باشد. به عنوان مثال اگر سايت فروشگاهي داشته باشيد، از عضويت تا خريد كاربر قابل بررسي مي باشد.

پشتيباني از طراحي سايت ارزان قيمت
شايد خيلي از شركت ها اقدام به طراحي سايت ارزان در تبريز كنند، اما بايد توجه كنيد كه در خيلي از اين نوع سايت ها چيزي به نام پشتيباني وجود نخواهد داشت معمولا بايد به اين موضوع واقف باشيد كه هزينه ثبت دامنه و اختصاص فضاي ميزباني از يك شركت معتبر حداقل 150 تومان به بالا مي شود مگر اينكه فضاي ميزباني را يك بچه مدرسه اي در تعطيلات تابستاني عرضه كند كه طولي نخواهد كشيد كه وب سايت بارگزاري شده بر هاست حذف خواهد شد.

سخن آخر
بنابراين اگر ميخواهيد با يك سايت حرفه اي شروع به كار كنيد كه قيمت مناسبي دارد ، حتما با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: طراحي سايت ارزان در تبريز، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۲:۳۸ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

طراحي اختصاصي سايت

طراحي اختصاصي سايت
طراحي سايت اختصاصي شامل كليه خدمات و فعاليتهايي است كه براي طراحي ، كدنويسي و پياده سازي يك وب سايت تماماً اختصاصي صورت ميگيرد. زماني كه از يك وب سايت اختصاصي صحبت ميكنيم، هدفمان پياده سازي خواسته هاي گوناگون يك مشتري اعم از دارا بودن ظاهر گرافيكي منحصر به فرد، امنيت بالا، سرعت و رابطه كاربري مناسب و به كارگيري آخرين تكنولوژي هاي فعال در حوزه طراحي وب سايت است.

با انتخاب خدمات طراحي سايت اختصاصي دولوپرس پرو، ميتوانيد به سادگي و متناسب با كسب و كار خودتان، بهترين وب سايت درميان رقباي فعال حوزه خود را دارا باشيد. نمونه كارهاي ما در همين بخش و تنوع ويژگي ها و خدمات انجام گرفته در آنها، تأييدي بر اين موضوع است.

طراحي اختصاصي سايت
سفارش طراحي سايت
اگر شما جز آن دسته از طراحان وب سايتي هستيد كه تصور مي‌كنند براي تبديل شدن به يك طراح ماهر و يادگيري مهارت هاي جديد، خيلي دير شده است يا از كارآفريناني هستيد كه نياز به طراحي وبسايت براي كسب و كار خود داريد تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد. طراحي اختصاصي سايت ، يكي از پر چالش ترين مراحل كسب كار اينترنتي مي‌باشد كه ممكن است سوالات زيادي را در ذهن مورد نظر ، ثبت سفارش، هزينه طراحي سايت و عوامل تعيين كننده آنها را به شما نشان دهيم.

چرا طراحي سايت؟
اگر به‌طور كامل با طراحي اختصاصي سايت آشنا نيستيد و نمي‌دانيد طراحي سايت چيست پيشنهاد مي‌كنيم تا مقاله ما در اين زمينه را مطالعه نماييد. امروزه كسب‌و‌كار‌ها تنوع بسيار زيادي به خود گرفته‌اند و با افزايش اين تنوع، فضاي رقابتي بودن بازار بيش از پيش، افزايش پيدا كرده است. شما براي دستيابي به مخاطبين نياز به كانال‌هاي تبليغاتي گسترده‌اي داريد. يكي از بهينه‌ترين و اصولي‌ترين راهكارها، استفاده از سايت است.

براي ارائه خدمات خود به صورت حرفه‌اي، نياز به طراحي اختصاصي سايت داريد. با توجه به گسترش استفاده از خدمات آنلاين، براي كسب موفقيت بايد در فضاي اينترنت فعاليتي موثر داشته باشيد. عواملي به آن ها اشاره شد از مزاياي طراحي اختصاصي سايت هستند و به همين دليل بهتر است تا در ابتداي كار با نكات مهم طراحي اختصاصي سايت آشنا شويد تا بتوانيد مسير درست را انتخاب كنيد.

طراحي سايت اختصاصي ارزان
همانطور كه ميدانيد طراحي اختصاصي سايت از تعرفه هاي بالايي برخوردار است. در وضعيت كنوني اقتصادي ممكن است؛ براي بسياري از هموطنان مقرون به صرفه نباشد. و از طرفي سايتي كه در حال حاضر در حال فعاليت است برايشان اهداف خوشايندي را نداشته باشد. در مقابل نتوانسته است امكانات مدنظر مدير سايت را لحاظ نمايد.

سعي كرده ايم تا جايي كه امكان دارد سايت هاي اختصاصي خود را با تعرفه بسيار پايين تر تقديم كاربران عزيز كنيم. و همين باعث شده تا بسياري از همكاران ما يك سري سوءتفاهم برايشان ايجاد نمايد. و با جلسات حضوري كه در اتاق صنف رايانه اي كشور داشته ايم. به اين نتيجه برسيم تا شركت طراحي وب سايت و بهينه سازي سايت دولوپرس پرو با رعايت اصول بتواند تعرفه هاي خدمات سايت را كاهش دهد.

انواع طراحي وب سايت
طراحي وب سايت از منظر عملكرد به سه دسته اصلي تقسيم ميشود . براي داشتن انتخاب درست ميبايست انواع سايت ها را بشناسيد و با مزايا و معايب هر كدام آشنا شويد.

انواع طراحي وب سايت
طراحي سايت استاتيك
اگر به دنبال يك سايت ساده ، سبك ، ارزان اما محدود (پنل مديريت ندارد) هستيد ، ما وب سايت استاتيك را پيشنهاد ميكنيم. طراحي سايت استاتيك را عمدتاً ، افرادي انتخاب ميكنند كه صرفاً بخواهند يك وب سايت داشته باشند اما برايشان مهم نيست كه به صفحه اول گوگل برسند و از اين طريق مشتري جديد جذب كنند و در نهايت منجر به كسب درآمد شود.
طراحي سايت دايناميك
اگر يك سايت كامل ، جامع ، قدرتمند ، بدون محدوديت در تعداد صفحات ، داراي پنل مديريت فارسي ، ريسپانسيو(مناسب براي تلفن همراه ، تبلت) و … مي خواهيد، سايت دايناميك بهترين گزينه است. در زمان تحويل طراحي سايت دايناميك نحوه مديريت وب سايت به شما آموزش داده خواهد شد و شما قادر خواهيد بود كه حدود 80 درصد اطلاعات و محتواي سايت را ويرايش نماييد. با توجه به اينكه اين مدل طراحي سايت ، پنل مديريت فارسي دارد شما ميتوانيد با توليد محتوا فني و مفيد براي كاربرانتان ، تلاش كنيد كه به صفحه اول گوگل برسيد. (انتخاب اكثر مشتريان )
طراحي سايت فروشگاهي
اگر قصد فروش اينترنتي محصولات خود را داريد و ميخواهيد يك سايت با امكانات سايت دايناميك همراه با درگاه پرداخت آنلاين داشته باشيد پيشنهاد ما طراحي سايت فروشگاهي است. با توجه به اينكه سايت فروشگاهي هم داراي پنل مديريت فارسي هست ميتوانيد نامحدود دسته بندي محصولات و محصول ايجاد كنيد ، تعداد موجود در انبار و قيمت محصول را مشخص كنيد وبا خيالي آسوده فروش داشته باشيد. حتي ميتوانيد در مناسبت هاي متفاوت كوپن تخفيف و فروش ويژه ايجاد كنيد تا مشتريان ترغيب به خريد شوند.
ويژگي هاي طراحي وب سايت اختصاصي
طراحي كاملا اختصاصي
طراحي گرافيكي يونيك و منحصر به فرد
طراحي واكنش گرا
نمايش صحيح در تمامي دستگاه ها (موبايل و تبلت)
امنيت بالا
كدنويسي كاملا حرفه اي با امنيت بالا
سئو فرندلي
طراحي سايت منطبق با الگوريتمهاي موتورهاي جستجو
طراحي كاربرپسند
طراحي كاملا يوزر فرندلي و كاربرپسند
خلاقيت بالا
طراحي سايت خلاق با استانداردهاي جهاني 

 

ويژگي هاي طراحي وب سايت اختصاصي
هزينه خدمات طراحي سايت اختصاصي
قيمت طراحي اختصاصي سايت بيش از همه تعداد امكانات و ويژگي هايي برميگردد كه شما از سايت ميخواهيد. لذا قيمت ثابتي براي اين پلن وجود ندارد، با اين حال ميتوانيد با آماده سازي فهرست كامل امكانات موردنظر خودتان در سايت و ارائه آن به مشاوران دولوپرس پرو، در مدت زماني بسيار كوتاه از قيمت و زمان آماده سازي سايت تان اطلاع يابيد.

همچنين براي آشنايي بهتر با امكاناتي كه دوست داريد در سايتتان داشته باشيد، ميتوانيد پروپوزال طراحي سايت اختصاصي دولوپرس پرو را از اين لينك دانلود كرده و با آنها آشنا شويد.

سخن آخر
در صورتي كه مايل به طراحي اختصاصي سايت هستيد ، تيم حرفه اي ما ميتواند به بهترين شكل و مطابق با خواسته شما اين كار را انجام دهد. براي مشاوره و دريافت اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد.

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: طراحي اختصاصي سايت، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۷:۳۸ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت ورزشي

طراحي سايت ورزشي
طراحي سايت ورزشي : با توجه به افزايش كساني كه علاقه مند به ورزش هستند ، اهميت زيادي دارد. بنابراين وجود يك سايتي كه بتواند مشتريان و بازديدكنندگان زيادي را براي ورزش جذب كند ، مي تواند بسيار عالي باشد.

دلايل طراحي سايت ورزشي
به اشتراك گذاشتن نظرات خود: اگر قبلاً دائماً در مورد هر ورزشي صحبت مي كنيد ، راه اندازي وبلاگ ورزشي راهي عالي براي به اشتراك گذاشتن نظر خود با توده هاي تيم ها و بازي هاي اخير است.
كسب درآمد: چه در مورد ورزش براي سرگرمي وبلاگ نويسي كنيد يا به عنوان شغل ، در نهايت مي تواند راهي براي شما باشد كه از موضوعاتي كه كاملاً دوست داريد صحبت كنيد.
بهبود مهارت هاي نوشتاري: با وبلاگ نويسي مداوم ، مهارت هاي نوشتاري خود را نيز ارتقا مي دهيد كه مي تواند به شما در حرفه شما كمك كند.
ساختن رزومه خود: راه اندازي يك وبلاگ ورزشي يك راه عالي براي ساختن رزومه شما است و حتي مي تواند به پيشنهادات روزنامه نگاري ورزشي منجر شود.
دريافت بليط رايگان براي رويدادها: در حالي كه وبلاگ نويسي ورزشي در حال حاضر براي بسياري از افراد يك كار رويايي است ، اما مي تواند با مزاياي اضافي دريافت بليط رايگان براي رويدادهاي
خاص همراه باشد.
ايجاد ارتباطات صنعتي: وبلاگ شما مي تواند دروازه ديدار با برخي از ورزشكاران مورد تحسين شما باشد.
نحوه راه اندازي سايت ورزشي در 10 مرحله
در مورد نوع وبلاگ ورزشي تصميم بگيريد
اولين قدم شما هنگام طراحي سايت ورزشي اين است كه كمي زمان را صرف فكر كردن در مورد نوع وبلاگ ورزشي كه مي خواهيد ايجاد كنيد كنيد. دليل اينكه شما بايد در مورد تمركز خاصي براي وبلاگ ورزشي خود تصميم بگيريد اين است كه “ورزش” موضوعي بسيار گسترده است كه اگر از آنجا شروع كنيد بعيد است كه خوب عمل كنيد.

طراحي سايت ورزشي
صرفاً داشتن موضوع ورزش به عنوان موضوع وبلاگ ، موضوعي بسيار بزرگ است كه شما نمي توانيد به تنهايي به آن بپردازيد ، مخصوصاً در ابتدا. فقط تعداد زيادي ورزش وجود دارد كه مي توانيد در مورد آنها صحبت كنيد و عناصر مختلف زيادي از هر ورزش براي غرق شدن در آنها وجود دارد.

موضوع ورزشي خود را انتخاب كنيد
هرگز نبايد سعي كنيد ESPN وبلاگ ها شويد. در عوض ، شما بايد يك موضوع خاص را انتخاب كنيد كه روي آن تمركز كنيد تا بتوانيد در آن موضوع صاحب قدرت شويد. انتخاب يك موضوع خاص براي وبلاگ ورزشي شما شانس شما را براي رسيدن به ترافيك بيشتر و در نتيجه كسب درآمد بيشتر از وبلاگ شما افزايش مي دهد.

بنابراين ، به جاي تلاش براي جلب نظر تعداد زيادي از افراد با علايق مختلف ، وبلاگ شما بايد از مخاطبان هدف پشتيباني كند. با اين كار ، شما نه تنها سفر خود را براي تبديل شدن به يك متخصص صنعت آسان تر و ماهرتر مي كنيد ، بلكه داشتن مخاطب هدف به شما كمك مي كند تا در تمام تلاش هاي بازاريابي خود با افراد مناسب ارتباط برقرار كنيد و با آنها ارتباط برقرار كنيد.

بستر وبلاگ نويسي خود را انتخاب كنيد
هنگام انتخاب بستر وبلاگ نويسي ، گزينه هاي زيادي در اختيار شما قرار مي گيرد. برخي از آنها رايگان هستند ، مانند Blogger ، Wix و Squarespace ، در حالي كه ديگران پولي هستند. هر يك از اين گزينه ها داراي مزايا و معايب خاص خود است. اكثر وبلاگ نويسان كه تازه شروع به كار كرده اند ، بسترهاي وبلاگ نويسي رايگان مانند Wix را انتخاب مي كنند.

اگرچه اين ممكن است براي كسي كه مي خواهد تجربه وبلاگ نويسي را بدون سرمايه گذاري در آن احساس كند ، خوب باشد ، اما اگر اميدوار هستيد كه از وبلاگ ورزشي خود درآمد كسب كنيد ، ايده خوبي نيست. اين به اين دليل است كه سيستم عامل هاي رايگان مانند موارد ذكر شده در بالا ، توانايي شما را در كسب درآمد از فروش محصولات يا درآمد تبليغاتي در وب سايت شما محدود مي كند.

در مورد نام دامنه خود تصميم بگيريد
اين مرحله شامل ارائه يك نام عالي براي وبلاگ ورزشي جديد شما است. اگرچه اين يك بخش حياتي از كل فرآيند است ، اما نيازي نيست زمان زيادي را صرف اين كار كنيد. يك يا دو ساعت به خودتان فرصت دهيد تا اين بخش را تكميل كرده و سپس ادامه دهيد.

نام دامنه و ميزباني خود را خريداري كنيد
اكنون كه پلت فرم و نام وبلاگ خود را انتخاب كرده ايد ، مرحله بعدي خريد نام دامنه و ميزباني وب سايت شما است. نام دامنه وبلاگ شما به آدرس وب اشاره مي كند كه بازديدكنندگان آنلاين براي ورود به سايت شما تايپ مي كنند. به عنوان مثال ، دامنه ESPN espn.com است. همراه با دامنه خود ، بايد يك حساب ميزباني دامنه نيز دريافت كنيد. اين يك سرويس اينترنتي است كه وب سايت شما را روي سرور خود “ميزباني” مي كند تا به صورت آنلاين پيدا شود.

يك قالب براي وبلاگ ورزشي خود انتخاب و نصب كنيد
با نصب وردپرس ، اكنون مي توانيد موضوعي را براي وبلاگ ورزشي خود انتخاب كنيد. قالب قالب طراحي است كه نحوه ظاهر وبلاگ شما را تعيين مي كند. با تصميم گيري در مورد چيدمان منو ، لوگو ، تصاوير برجسته و بسياري از عناصر طراحي ديگر وبلاگ ، به شما كمك مي كند تا ديد خود را به واقعيت تبديل كنيد. هزاران قالب وردپرس براي انتخاب وجود دارد كه برخي از آنها رايگان و برخي ديگر پولي هستند. انتخاب يك موضوع جذاب بسيار مهم است زيرا بازديدكنندگان سايت شما بر اساس طراحي وبلاگ شما را در چند ثانيه اول قضاوت مي كنند.

ايجاد صفحات و لوگو مورد نياز
در مرحله بعد ، بايد صفحات ضروري وبلاگ خود را ايجاد كرده و آنها را منتشر كنيد تا مخاطبان بتوانند به راحتي اطلاعات مهم را در وب سايت شما پيدا كنند.

وبلاگ نويسي را شروع كنيد
حالا سرگرمي شروع مي شود: نوشتن اولين پست خود! اينجاست كه مي خواهيد براي وبلاگ ورزشي جديد خود لحن تعيين كنيد و خوانندگان خود را از آنچه در آينده است هيجان زده كنيد.

تبليغ وبلاگ ورزشي خود
ممكن است به طور مداوم پست هاي عالي بنويسيد و هرگز نتايج قابل توجهي از تلاش هاي خود مشاهده نكنيد. علاوه بر ايجاد محتواي عالي ، شما همچنين بايد آن محتوا را در مقابل چشم خوانندگان ايده آل خود قرار دهيد. اينجاست كه تبليغات وبلاگ آغاز مي شود. همه چيز در مورد جلب توجه به موثرترين روش ها است. بنابراين ، به جاي انتشار چند بار در روز ، راه بهتر اين است كه اطمينان حاصل كنيد كه هر قطعه اي از محتوايي كه ايجاد مي كنيد مورد توجه قرار مي گيرد تا بتوانيد در سرمايه گذاري زماني خود ROI خوبي كسب كنيد.

شروع به كسب درآمد كنيد
و اكنون ، قسمت شيرين ماجرا ، يعني كسب درآمد از سايت. براي اين كار بايد يك برنامه مشخص داشته باشد و روشي كه دوست داريد درآمد كسب كنيد ، انتخاب كنيد.

 

 

 

منبع : دولوپرس پرو


برچسب: طراحي سايت ورزشي، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۲:۱۰ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

خريد قالب اختصاصي وردپرس

خريد قالب اختصاصي وردپرس
خريد قالب اختصاصي وردپرس : اگر بخواهيد طراحي سايت فروشگاهي انجام دهيد ، اين كار با انتخاب يك قالب فروشگاهي وردپرس به راحتي امكان پذير است. اين قالب ها كه بخش قابل توجهي از آنها قالب ووكامرس هستند داراي امكانات فروشگاهي هستند كه شما براي فروش محصولات خود به آنها نياز داريد. به عنوان مثال صفحات توضيح و معرفي محصول ، سبد خريد ، كاتالوگ محصولات و.. به صورت پيش فرض در اين قالب ها طراحي شده است.

براي سفارش سايت اختصاصي با مشاوران دولوپرز تماس بگيريد

در انتخاب قالب ووكامرس به چه مواردي بايد دقت كرد؟
آنچه در طراحي سايت فروشگاهي مهم است ، طراحي صفحات اصلي فروشگاه مانند صفحه معرفي محصول ، صفحه سبد خريد ، صفحه اصلي فروشگاه و… است. در يك قالب فروشگاهي وردپرس تمامي خريد قالب اختصاصي وردپرس اين صفخات به طور حرفه اي طراحي شده است كه شما با بررسي آن بايد نتيجه بگيريد كه آن طراحي متناسب با نياز شما هست يا خير.

خريد قالب اختصاصي وردپرس
وقتي قالب فروشگاهي خود را انتخاب كرديد اگر با افزونه المنتور سازگار بود خيلي راحت مي توانيد آن را سفارشي سازي كنيد. با افزونه المنتور و كشيدن و رها كردن المان ها مي توانيد سايت فروشگاهي

خريد قالب اختصاصي وردپرس
خود را با سليقه خود طراحي كنيد. براي اين مورد آموزش المنتور را براي شما تهيه كرده ايم كه مي توانيد در بلاگ ژاكت بخوانيد. البته براي طراحي سايت فروشگاهي يك راه ديگر هم داريد و آن استفاده از خريد قالب اختصاصي وردپرس فروشگاه ساز است. ولي بهترين گزينه استفاده از ووكامرس است.

طراحي وب سايت
اگر بخواهيد طراحي سايت فروشگاهي انجام دهيد ، اين كار با انتخاب يك قالب فروشگاهي وردپرس به راحتي امكان پذير است. اين قالب ها كه بخش قابل توجهي از آنها قالب ووكامرس هستند داراي امكانات فروشگاهي هستند كه شما براي فروش محصولات خود به آنها نياز داريد. به عنوان مثال صفحات توضيح و معرفي محصول ، سبد خريد ، كاتالوگ محصولات و… به صورت پيش فرض در اين قالب خريد قالب اختصاصي وردپرس ايجاد آنها نياز به صرف زمان و هزينه مجزا نداشته باشيد. معطل نكنيد و با قالب هاي آماده ژاكت اقدام به ساخت فروشگاه اينترنتي خود كنيد.

ويژگي يك قالب فروشگاهي وردپرس خوب چيست؟ در انتخاب قالب ووكامرس به چه مواردي بايد دقت كرد؟
آنچه در طراحي سايت فروشگاهي مهم است ، طراحي صفحات اصلي فروشگاه مانند صفحه معرفي محصول ، صفحه سبد خريد ، صفحه اصلي فروشگاه و… است. در يك قالب فروشگاهي وردپرس خريد قالب اختصاصي وردپرس تمامي اين صفخات به طور حرفه اي طراحي شده است كه شما با بررسي آن بايد نتيجه بگيريد كه آن طراحي متناسب با نياز شما هست يا خير.

طراحي وب سايت در تهران
وقتي قالب فروشگاهي خود را انتخاب كرديد اگر با افزونه المنتور سازگار بود خيلي راحت مي توانيد آن را سفارشي سازي كنيد. با افزونه المنتور و كشيدن و رها كردن المان ها مي توانيد سايت فروشگاهي خود را با سليقه خود طراحي كنيد. براي اين مورد آموزش المنتور را براي شما تهيه كرده ايم كه مي توانيد در بلاگ ژاكت بخوانيد. البته براي طراحي سايت فروشگاهي يك راه ديگر هم داريد و آن استفاده خريد قالب اختصاصي وردپرس از فروشگاه ساز است. ولي بهترين گزينه استفاده از ووكامرس است.

مشخصات فني طراحي وب سايت
اصولا قالب ووكامرس با انواع درگاه بانكي سازگار است و نيازي نيست نسبت به اين مسئله حساسيت داشته باشيد. حتي اگر خود قالب درگاه بانكي مورد نظر شما را نداشته باشد اين مورد با افزونه هاي جانبي ووكامرس قابل انجام است. مسئله ديگري كه در انتخاب قالب فروشگاهي وردپرس بايد در نظر بگيريد امكاناتي است كه نياز داريد. به عنوان مثال اگر نياز داريد كه صفحه محصول مانند ديجي فروشگاهي خوب در نظر گرفتن تعداد فروش از زمان انتشار ، امتياز كسب شده و مرور ديدگاه هاي خريداران قبلي است. با در نظر گرفتن مجموع تمامي اين موارد مي توانيد انتخاب خوبي داشته باشيد.

بهترين طراحي قالب وردپرس حرفه اي را از ما بخواهيد
ما با تيم مجرب و متخصص در زمينه طراحي قالب وردپرس با جديد ترين تكنولوژي روز دنيا حرفه اي ترين قالب ها را به بهترين نحو ممكن با بي نهايت قابليت و امكانات براي شما طراحي مي كنيم. هر طرحي خريد قالب اختصاصي وردپرس مد نظر داريد را مي توانيد روي كاغذ رسم كنيد . سپس طراحي قالب را از مرحله ورود به فتوشاپ , ايجاد psd و, تبديل به قالب html و طراحي قالب وردپرس به ما بسپاريد.

برخي ويژگي هاي كه كليه قالب هاي اختصاصي در طراحي بايد داشته باشند.
كدنويسي صحيح و استاندارد با آخرين اصول w3c
رعايت اصول كدنويسي بهينه و سئو قالب عالي باشد.
بهينه سازي كدها و فشرده سازي پس از طراحي جهت افزايش سرعت قالب تا حد ممكن
كاملا اختصاصي كدنويسي از صفر تا صد به دلخواه و سليقه شما
طراحي قالب وردپرس با پنل تنظيمات 100 درصد دايناميك جهت مديريت و شخصي سازي هاي دلخواه
رعايت اصول رنگ بندي سايت بر اساس روانشناسي رنگ ها
استاندارد سازي كدنويسي توابع وردپرس جهت سازگاري با اكثر افزونه هاي محبوب
استاندارد سازي توابع وردپرس براي قالب تا زمان بروز رساني وردپرس مشكل بهم ريختگي نداشته باشد.
سازگاري با تمامي مرورگر هاي روز دنيا
چرا طراحي سايت وردپرس ؟
مهمترين دليلي كه براي انتخاب طراحي سايت با وردپرس وجود دارد اين است كه هيچ راه بهتر يا آسانتري براي ساخت سايت وجود ندارد. سيستم هاي مديريت محتواي زيادي وجود دارند اما چيزي كه وردپرس را محبوب كرده است سئوي بالا و بهينه بودن براي موتورهاي جست و جو و پنل كاربري ساده حتي براي افرادي كه مبتدي هستند، مي باشد. اما از همه مهم تر امكاناتيست كه افزونه ها براي يك سايت وردپرسي فراهم مي كنند. امكاناتي مثل فرم هاي تماس، امكانات فروش آنلاين و گالري و… در نتيجه كاربر در طراحي سايت با وردپرس هيچگونه محدوديتي نخواهد داشت.

طراحي وب سايت چيست
براي طراحي سايت وردپرس اولين چيزي كه مورد نياز يك شخص يا شركت است طراحي قالب وردپرس و يا به عبارت ديگر طراحي پوسته وردپرس است. جهت تهيه يك قالب وردپرس مي توان به خريد قالب اختصاصي وردپرس فروشگاه هاي قالب وردپرس مراجعه كرد و يا به صورت اختصاصي سفارش طراحي قالب وردپرس داد.

طراحي سايت
هر وب سايتي به يك قالب نياز دارد. به زبان ساده قالب يا Theme سايت كار نمايش محتواي وب سايت را برعهده داد. قالب تشكيل شده از انواع صفحات وب سايت (صفحه اصلي، صفحه محصول و غيره)، خريد قالب اختصاصي وردپرس المان هاي صفحات (پاصفحه، منو ها و غيره) و نحوه قرار گرفتن آن ها كه همه طبق اصولي طراحي و برنامه نويسي مي شوند.

طراحي سايت در اروميه
البته همانطور كه يك قالب كار نمايش محتوا را بر عهده دارد براي دريافت اطلاعات از كاربر نيز از قالب سايت استفاده مي شود. براي همين امكانات وب سايت (مثلا فرم ثبت نام) در اين قالب با كمك پلاگين با خريد قالب اختصاصي وردپرس برنامه نويسي پياده سازي مي شود. در سايت هاي استاتيك يا دايناميك وردپرس قالب ها مي توانند تا بي نهايت اشكال و ظاهر متفاوت داشته باشند.

انواع قالب هاي وردپرس
از آنجايي كه وردپرس يك سيستم مديريت محتواي پر طرفدار است توليد كنندگان قالب زيادي براي آن وجود دارند. قالب هاي وردپرس را مي توان به دو صورت دسته بندي كرد: كاربرد و توسعه دهنده. در خريد قالب اختصاصي وردپرس دسته بندي كاربرد قالب نسبت به نوع فعاليت سايت دسته بندي مي شود: خبري، فروشگاهي، شركتي و غيره.

طراحي سايت فروشگاهي
از سوي ديگر قالب هاي وردپرس را مي توان از نظر توسعه دهندگان و يا روش توسعه دسته بندي كرد: قالب هاي رايگان كه توسط برنامه نويسان مختلف توسعه داده شده اند، قالب هاي تجاري كه قالب هاي با كيفيتي هستند كه در فروشگاه هاي قالب مانند تم فارست، تمپليت مانستر و داركوب به دفعات به فروش مي روند، قالب هاي اختصاصي كه به سفارش مشتري توسعه داده مي شوند. بديهي خريد قالب اختصاصي وردپرس است كه هر چه توسعه دهنده قالب حرفه ايي تر باشد قالب كيفيت بهتري خواهد داشت و قالب هاي رايگان حرفه ايي كمي در اينترنت موجود مي باشد.

 

 

 

منبع : دولوپرس پرو


برچسب: خريد قالب اختصاصي وردپرس، https://developerspro.ir،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۰:۵۴ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

خريد سيستم ماينينگ

خريد سيستم ماينينگ
خريد سيستم ماينينگ در اين مقاله سعي داريم با بررسي ارز ديجيال معروف (بيت كوين ) آشنا شويم و نحوه استخراج اين نوع ارز با بهترين دستگاه هاي asic  و با بررسي اين نوع دستگاه هاي بتوانيم بهتريد دستگاه ماينينگ را خريد بكنيم

خريد سيستم ماينينگ
بررسي بيت كوين يك ارز ديجيتالي غير متمركز است كه مي توانيد مستقيماً بدون واسطه مانند بانك خريد ، فروش و مبادله كنيد. ساتوشي ناكاموتو ، خالق بيت كوين ، در ابتدا نياز به “يك سيستم پرداخت الكترونيكي مبتني بر اثبات رمزنگاري به جاي اعتماد” را توصيف كرد.

خريد سيستم ماينينگ
بيت كوين يك ارز ديجيتال غير متمركز :
تك تك معاملات بيت كوين كه تا كنون انجام شده است در يك دفتر كل عمومي براي همه در دسترس است و معاملات را معكوس سخت و جعلي را دشوار مي كند. اين از نظر طراحي: از نظر ماهيت غيرمتمركز ، بيت كوين ها توسط دولت يا هيچ موسسه صادر كننده پشتيباني نمي شوند و هيچ چيز نمي تواند ارزش آنها را تضمين كند ، به جز اثبات پخته شده در قلب سيستم.

آنتون موزگووي مدير عامل شركت هولي هلد مي گويد:
آنتون موزگووي ، بنيانگذار و مديرعامل شركت خدمات مالي ديجيتال هولي هلد مي گويد: “دليل ارزش پول اين است كه ما به عنوان مردم تصميم گرفتيم كه ارزش طلا را داشته باشد.”

بررسي افزايش بيت كوين
از زمان عرضه عمومي آن در سال ۲۰۰۹ ، ارزش بيت كوين به طور چشمگيري افزايش يافته است. هرچند زماني اين سكه زير ۱۵۰ دلار براي هر سكه فروخته مي شد ، اما از ۱ مارس ۲۰۲۱ ، اكنون يك بيت كوين تقريباً ۵۰،۰۰۰ دلار فروخته مي شود.

از آنجا كه عرضه آن محدود به ۲۱ ميليون سكه است ، بسياري انتظار دارند كه قيمت آن با گذشت زمان افزايش يابد ، به ويژه با توجه به سرمايه گذاران بزرگتر ، سرمايه گذاران نهادي با آن به عنوان نوعي طلاي ديجيتالي رفتار مي كنند تا از نوسانات بازار و تورم خريد سيستم ماينينگ جلوگيري كند.

بيت كوين چگونه كار مي كند؟
بيت كوين بر اساس يك ركورد ديجيتالي توزيع شده به نام بلاك چين ساخته شده است. همانطور كه از نامش پيداست ، بلاك چين مجموعه اي از داده هاي پيوندي است كه از واحدهايي به نام بلوك تشكيل شده است كه حاوي اطلاعات مربوط به هر تراكنش ، از جمله تاريخ و زمان ، ارزش كل ، خريدار و فروشنده و يك كد شناسايي منحصر به فرد براي هر صرافي است.

خريد سيستم ماينينگ ورودي ها به ترتيب زمان بندي شده و يك زنجيره ديجيتالي از بلوك ها ايجاد مي كنند.

گفته استيسي هريس
استيسي هريس ، مشاور Pelicoin ، شبكه اي از خودپردازهاي رمزنگاري شده ، مي گويد: “هنگامي كه يك بلاك به بلاك چين اضافه مي شود ، براي هر كسي كه مايل است آن را مشاهده كند در دسترس قرار مي گيرد و به عنوان يك دفتر عمومي معاملات ارزهاي رمزنگاري شده عمل مي كند.”

بررسي بلاك چين
بلاك چين غير متمركز است ، به اين معني كه توسط هيچ سازماني كنترل نمي شود. بوچي اوكورو ، مديرعامل و بنيانگذار صرافي ارزهاي ديجيتال آفريقايي Quidax مي گويد: “اين مانند يك Google Doc است كه هر كسي مي تواند روي آن كار كند.” “هيچ كس مالك آن نيست ، اما هر كسي كه پيوندي دارد مي تواند در آن سهيم باشد. و همانطور كه افراد مختلف آن را به روز مي كنند خريد سيستم ماينينگ ، نسخه شما نيز به روز مي شود. ”

الگريتم بيت كوين
در حالي كه اين ايده كه هركسي مي تواند بلاك چين را ويرايش كند ممكن است خطرناك به نظر برسد ، اما در واقع آن چيزي است كه بيت كوين را قابل اعتماد و امن مي كند. براي اينكه بلاك تراكنش به بلاك چين بيت كوين اضافه شود ، بايد توسط اكثريت دارندگان بيت كوين تأييد شود و كدهاي منحصر به فرد مورد استفاده براي تشخيص كيف پول و معاملات كاربران بايد با الگوي رمزگذاري مناسب مطابقت داشته باشد.

بررسي كد ها امنيتي ارز بيت كوين
اين كدها اعداد طولاني و تصادفي هستند ، بنابراين توليد آنها به طرز فريبكاري بسيار دشوار است. به گفته برايان لوتي از Crypto Aquarium ، در واقع ، يك كلاهبردار كه كد كليد كيف پول بيت كوين شما را حدس زده است تقريباً برابر است با كسي كه 9 بار متوالي در قرعه كشي Powerball برنده شده است.

خريد سيستم ماينينگ اين سطح از كدهاي تأييد بلاكچين تصادفي آماري ، كه براي هر تراكنش مورد نياز است ، خطر انجام معاملات كلاهبردار بيت كوين را تا حد زيادي كاهش مي دهد.

استخراج بيت كوين چگونه كار مي كند؟
استخراج بيت كوين فرآيند افزودن تراكنش هاي جديد به بلاك چين بيت كوين است. كار سختي است افرادي كه استخراج بيت كوين را انتخاب مي كنند از فرايندي به نام اثبات كار استفاده مي كنند و از رايانه ها براي حل معماهاي رياضي كه تراكنش ها را تأييد مي كند ، خريد سيستم ماينينگ استفاده مي كنند.

بررسي كد هاي استخراج شده توسط ماينر ها
كد بيت كوين براي ترغيب ماينرها به ادامه مسابقه براي حل معماها و پشتيباني از سيستم كلي ، به ماينرها بيت كوين جديد پاداش مي دهد. اوكورو مي گويد: “اينگونه است كه سكه هاي جديد ايجاد مي شود” و تراكنش هاي جديد به بلاك چين اضافه خريد سيستم ماينينگ مي شود.

تاريخچه استخراج بيت كوين
در روزهاي اوليه ، براي يك فرد عادي امكان استخراج بيت كوين وجود داشت ، اما ديگر اينطور نيست. كد بيت كوين به گونه اي نوشته شده است كه حل معماهاي خود را با گذشت زمان چالش برانگيزتر كرده و به منابع محاسباتي بيشتري نياز داشته باشد. امروزه براي موفقيت در استخراج بيت كوين به كامپيوترهاي قدرتمند و دسترسي به حجم عظيمي از برق ارزان نياز است.

تاريخچه استخراج بيت كوين
بررسي ايتخراج بيت كوين ها
همچنين استخراج بيت كوين نسبت به گذشته هزينه بالايي  دارد و جبران افزايش هزينه هاي محاسباتي و الكتريكي را حتي سخت تر مي كند. فلوري ماركز ، بنيانگذار BlockFi ، يك شركت مديريت ثروت رمزنگاري ، مي گويد: “در سال 2009 ، هنگامي كه اين فناوري براي اولين بار به بازار آمد ، هر بار كه يك مهر دريافت مي كرديد ، مقدار بسيار بيشتري بيت كوين نسبت به امروز دريافت مي كرديد.”

خريد سيستم ماينينگ معاملات روز به روز بيشتر مي شود [بنابراين ،] مبلغي كه براي هر تمبر دريافت مي كنيد كمتر و كمتر است. ” تا سال ۲۱۴۰ ، تخمين زده مي شود كه همه بيت كوين ها وارد گردش شده اند ، به اين معني كه استخراج سكه جديدي منتشر نمي كند و در عوض ماينرها ممكن است

نحوه استفاده از بيت كوين
در ايالات متحده مردم بطور كلي از بيت كوين به عنوان سرمايه گذاري جايگزين استفاده مي كنند و به تنوع سبد سهام جدا از سهام و اوراق قرضه كمك مي كنند. همچنين مي توانيد از بيت كوين براي خريد استفاده كنيد ،خريد سيستم ماينينگ  اما تعداد فروشندگاني كه اين ارز رمزنگاري شده را مي پذيرند هنوز محدود است.

مانند شركت هاي بزرگ Overstock ، AT&T و Twitch.
شركت هاي بزرگي كه بيت كوين مي پذيرند عبارتند از Overstock ، AT&T و Twitch. همچنين ممكن است متوجه شويد كه برخي خرده فروشان محلي كوچك يا وب سايت هاي خاص بيت كوين مي گيرند ، اما بايد كمي حفاري كنيد.

بررسي شركت PayPal در ارز دجيتال
خريد سيستم ماينينگ با اين وجود ، PayPal اعلام كرده است كه ارزهاي رمزپايه را به عنوان منبع تامين مالي خريدها در سال جاري فعال مي كند و خريدها را با تبديل خودكار دارايي هاي رمزنگاري شده به ارز فيات براي كاربران تأمين مي كند.

اسپنسر مونتگومري ، بنيانگذار Uinta Crypto Consulting مي گويد:
خريد سيستم ماينينگ  “آنها ۳۴۶ ميليون كاربر دارند و با ۲۶ ميليون تاجر ارتباط دارند.” “اين بزرگه.”

روش استفاده بيت كوين :
همچنين مي توانيد از سرويسي استفاده كنيد كه به شما امكان مي دهد كارت اعتباري را به حساب رمزنگاري خود متصل كنيد ، به اين معني كه مي توانيد از بيت كوين به همان روشي كه از كارت اعتباري استفاده مي كنيد استفاده كنيد. اين همچنين به طور كلي شامل يك ارائه دهنده مالي است كه بلافاصله بيت كوين شما را به دلار تبديل مي كند.

مونتگومري مي گويد:
خريد سيستم ماينينگ “Crypto.com و CoinZoom دو سرويس هستند كه در ايالات متحده مقررات دارند.”

نكته :
در كشورهاي ديگر – به ويژه كشورهايي كه ارزهاي ثابتي كمتري دارند – مردم گاهي اوقات به جاي پول خود از ارز رمزنگاري شده استفاده مي كنند.

مونتگومري مي گويد:
“بيت كوين فرصتي را براي مردم فراهم مي كند تا بدون اتكا به ارز مورد حمايت دولت ، ارزش خود را ذخيره كنند.” “اين به مردم اين امكان را مي دهد كه در بدترين سناريو محافظت كنند. شما در حال حاضر افرادي را در كشورهايي مانند ونزوئلا ، آرژانتين ، زيمبابوه مي بينيد – در كشورهايي كه بدهي زيادي دارند ، بيت كوين از جذابيت فوق العاده اي برخوردار است.

خريد سيستم ماينينگ “گفته مي شود ، وقتي از بيت كوين به عنوان يك ارز استفاده مي كنيد ، نه يك سرمايه گذاري ، در ايالات متحده ، بايد از پيامدهاي مالياتي خاصي آگاه باشيد.

نحوه خريد بيت كوين
اكثر مردم بيت كوين را از طريق صرافي ها مانند Coinbase خريداري مي كنند. مبادلات به شما امكان خريد ، فروش و نگهداري ارزهاي رمزنگاري شده را مي دهد و راه اندازي حساب مشابه افتتاح حساب كارگزاري است – شما بايد هويت خود را تأييد كرده و خريد سيستم ماينينگ نوعي منبع تأمين مالي مانند حساب بانكي يا كارت بدهي ارائه دهيد.

 

 

 

منبع : وارد كننده دستگاه هاي ماينر


برچسب: خريد سيستم ماينينگ، https://asratrade.com/mag،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۳۲ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)