seo seo .

seo

سفارش سايت شركتي

سفارش سايت شركتي
سفارش سايت شركتي : شركت تاسيس كرده ايد و ميخواهيد كار خود را توسعه دهيد؟ در اين صورت حتما بايد يك وب سايت اختصاصي براي خود داشته باشيد و برند خود را به صورت آنلاين گسترش دهيد.

سفارش سايت شركتي
طراحي وب سايت شركتي
سفارش سايت شركتي به عنوان يك ابزار امروزي جهت افزايش اعتبار كسب و كار مورد استفاده قرار مي گيرد. سفارش سايت شركتي در واقع مشتري هاي بالقوه را جذب كرده و به آن ها را به سمت شركت شما سوق مي دهد. سايت شركتي اين امكان را فراهم مي نمايد كه در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امكانات مربوطه در دسترس مشتريان قرار گرفته و افزايش اعتبار شركت و همچنين افزايش اعتماد مشتريان را در پي خواهد داشت.

چرا هر كسب و كاري به يك وب سايت نياز دارد؟
حضور آنلاين يك كسب و كار، صرف نظر از نوع صنعت، مي تواند تأثير زيادي بر موفقيت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخي از كسب و كارها هنوز متوجه نيستند كه اكثر مشتريان آنها قبل از خريد از وب سايت آنها بازديد مي كنند. داشتن يك حضور آنلاين قوي، به‌ويژه يك وب‌سايت، مي‌تواند باعث ايجاد درآمد بيشتر شود. بله، كيفيت وب سايت شما بر نتايج تأثير مي گذارد، اما هدف اين مقاله تأكيد بر اهميت سفارش سايت شركتي است.

من به شركت هاي متعددي در ابعاد مختلف كمك كرده ام تا حضور ديجيتالي خود را ايجاد كنند. در برخي موارد، سازمان‌ها براي آنلاين شدن مردد هستند، زيرا احساس مي‌كنند به اندازه كافي از فناوري آگاه نيستند و نمي‌دانند چگونه يك وب‌سايت را مديريت كنند. مواقع ديگر، شركت ها نگران قيمت هستند. اما اين نگراني ها بي مورد هستند.

7 ويژگي ضروري يك وب سايت شركتي خوب
حضور آنلاين براي هر كسب و كاري كليدي است. صرف نظر از محصول يا خدمات شما، شركت ها تنها زماني مي توانند خود را تقويت كنند كه پايگاه مشتريان خود را گسترش دهند. با اين حال، ساخت يك وب سايت شركتي حرفه اي، شهودي و به روز سفارش وبسايت شركتي بسيار مهم است.

7 ويژگي ضروري يك وب سايت شركتي خوب
در زير 7 ويژگي ضروري يك وب سايت شركتي خوب براي سفارش سايت شركتي ذكر شده است:

شماره 1 : هويت مشخص
بسيار مهم است كه هويت خود را آشكار و واضح نگه داريد. در انتخاب يك هويت مختصر باشيد و سعي كنيد آن را در تمام طراحي وب سايت شركتي جزئيات سايت خود وارد كنيد. با ايجاد يك هويت واضح، مردم برند شما را راحت‌تر مي‌شناسند و با برند شما آشنا مي‌شوند.

شماره 2 : محتوا
محتوايي كه دقيق و خوب باشد براي هر وب سايت شركتي مهم است. لطفاً توجه داشته باشيد كه بيشتر بازديدكنندگان به محتواي طولاني و خسته كننده كمتر توجه دارند. به عبارت ديگر، از گرامر مناسب استفاده كنيد، آن را واضح و دقيق نگه داريد. علاوه بر اين، آن را مختصر و كوتاه نگه داريد!

شماره 3 : اطلاعات تماس
ممكن است خيلي ساده به نظر برسد، اما بسياري از شركت‌ها فراموش مي‌كنند كه جزئيات تماس را به درستي در ميان بگذارند. لطفا توجه داشته باشيد كه بازديدكنندگان سايت شما تمايلي به جستجوي اطلاعات تماس شما بيش از چند ثانيه ندارند. بنابراين اطلاعات تماس خود را به صورت استراتژيك قرار دهيد.

شماره 4 : توصيفات
توصيفات اغلب بسيار قانع كننده هستند. از آنجايي كه بيشتر مردم احتمالاً به بازخورد ديگران متكي هستند، استفاده از توصيفات مي تواند به عنوان يك ابزار بازاريابي واقعي استفاده شود. در مقابل ميل به ساختن خود مقاومت كنيد، زيرا طراحي سايت شركتي بازديدكنندگان باهوش بلافاصله آن ها را تشخيص مي دهند.

شماره 5 : ناوبري
يك مشتري بايد بتواند چيزي را كه در عرض چند ثانيه در وب سايت شما جستجو مي كند ، پيدا كند. بنابراين، براي بازديد از سايت خود كمي زمان بگذاريد و مطمئن شويد كه همه چيز واضح و آسان است. به رقباي خود اين فرصت را ندهيد كه از وب سايت شما پيشي بگيرند.

شماره 6 : نسخه آماده براي موبايل
در جامعه امروزي، گوشي هاي هوشمند و تبلت ها حجم فزاينده اي از ترافيك وب را هدايت مي كنند. علاوه بر اين، دستگاه هاي تلفن همراه ارزان تر و رايج تر مي شوند. به عبارت ديگر، هنگامي كه در حال ساختن يك وب سايت شركتي هستيد، مطمئن شويد كه وب سايت شما در رايانه شما به خوبي تبلت يا تلفن همراه شما به نظر مي رسد.

شماره 7 : يكپارچه سازي رسانه هاي اجتماعي
پلتفرم هاي اجتماعي زيادي وجود دارد و شما بايد حضور خود را در آنها در وب سايت خود تبليغ كنيد، زيرا رسانه هاي اجتماعي بخش مهمي از بازاريابي كسب و كار شما هستند. ادغام اين پلتفرم‌ها در سفارش سايت شركتي شما به تقويت سئو، بهبود سفارش وب سايت شركتي كسب‌وكار شما در وب اجتماعي و ايجاد دنبال‌كنندگان در بسياري از پلت‌فرم‌هاي اجتماعي كمك مي‌كند.

امكانات سايت شركتي
قيمت گذاري: مطمئن شويد كه قيمت مناسبي براي محصولات خود ارائه مي دهيد. مشتريان هميشه قيمت را با ساير وب سايت ها مقايسه مي كنند. بنابراين بر اساس تحليل قيمت رقابتي، قيمت را انتخاب كنيد و بهترين قيمت را به مشتريان خود ارائه دهيد.
خدمات مشتري: شما به يك تيم خدمات مشتري اختصاصي براي رسيدگي به مسائل مشتريان نياز داريد و خدمات مشتري شما بايد 24*7 براي كمك در دسترس باشد. تا مشتريان بتوانند با توجه به راحتي خود از سايت استفاده كرده و خريد كنند.
ناوبري آسان وب سايت: مشتريان بايد بتوانند بدون هيچ زحمتي وب سايت شما را هدايت كنند. ويژگي هايي مانند پيمايش خودكار را اضافه كنيد تا به آنها در صرفه جويي در زمان كمك كنيد.
ايجاد امنيت براي تراكنش ها: مشتريان هميشه مي خواهند هنگام انجام تراكنش هاي آنلاين مانند ارائه اطلاعات كارت اعتباري آنلاين، ايمن باشند. بنابراين، ارائه تراكنش ايمن و دريافت گواهينامه SSL مهم است.
پشتيباني چت آنلاين: بسياري از مردم مي خواهند بلافاصله در مورد تصاوير و قيمت محصول پرس و جو كنند. بنابراين پشتيباني چت آنلاين را به مشتريان ارائه دهيد و به سوالات آنها پاسخ دهيد.
تحويل به موقع محصول: همانطور كه مي دانيم تجارت آنلاين از هر نقطه اي از دنيا قابل انجام است. بنابراين تحويل به موقع كالا به مقاصد مربوطه اهميت پيدا مي كند. شرايط و ضوابط حمل و نقل بايد به وضوح در وب سايت ذكر شود.
وب سايت موبايل: هنگام ايجاد يك وب سايت مطمئن شويد كه نسخه موبايل آن را نيز توسعه داده ايد. اين روزها استفاده از تلفن هاي هوشمند افزايش يافته و مشتريان ترجيح مي دهند محصولات را از طريق اپليكيشن هاي موبايل خريداري كنند. اگر آنها بتوانند به راحتي از طريق تلفن همراه به وب سايت دسترسي داشته باشند، مي توانند بلافاصله خريد كنند.
جذب مشتري: تصاوير با كيفيت بالا از محصولات بايد در سفارش سايت شركتي نمايش داده شود. به عنوان مثال، مي توانيد ببينيد كه چگونه فروشگاه هاي آنلاين با ارائه تصاوير با كيفيت خوب از محصولات خود، مشتريان را جذب مي كنند. بنابراين مي توانيد با پيشنهادات و تخفيف ها مشتري جذب كنيد. 

امكانات سايت شركتي
خريد قالب اختصاصي وردپرس
قالب اختصاصي وردپرسي قالبي است كه توسط يك برنامه نويس حرفه اي طراحي ميشود و ويژگي ها و امكانات مورد نظر شما را دارد. در اين نوع قالب محدوديت خاصي وجود ندارد. با اين حال در صورتي كه بخواهيد قالب اختصاصي خود را از تيم دولوپرس پرو تهيه كنيد ، از پشتيباني 24 ساعته بهره مند خواهيد شد. با خريد قالب اختصاصي وردپرس ، مي‌توانيد از امكانات جذابي مانند انتخاب‌هاي طرح‌بندي متنوع، ابزارهاي مختلف، قالب‌هاي زيبا و تنوع رنگي بهره ببريد.

سخن آخر
توصيه تيم دولوپرس پرو به شما اين است كه براي سفارش سايت شركتي خود ، از يك تيم حرفه اي كمك بگيريد. براي دريافت مشاوره و اطلاع از قيمت ميتوانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 


منبع : طراحي سايت در دولوپرز پرو


برچسب: سفارش سايت شركتي، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۵:۱۳ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت اختصاصي در تبريز

طراحي سايت اختصاصي در تبريز
طراحي سايت اختصاصي در تبريز : با داشتن سايت سريع تر وقتي كاربري بر روي سايت شما در گوگل كليك ميكند با كمترين سرعت سايت شما براي كاربر نمايش داده مي شود و جالب اينجاست سايت هايي كه سرعت بالايي دارند گوگل در نتايج بالاتري نمايش مي دهد و شانس ديده شدن كسب و كار شما بيشتر ميشود .

طراحي سايت شركتي براي متفاوت ديده شدن
نحوه معرفي محصولات شما در اينترنت يكي از مهم ترين فاكتور هاي افزايش فروش خدمات و محصولات شماست براي متفاوت از رقبا ديده شدن بايد سايت متفاوت داشته باشيد و برندتان را متفاوت معرفي طراحي سايت اختصاصي در تبريز كنيد و با طراحي سايت در تبريز شما ميتوانيد برند خاص و مورد اعتمادي در اينترنت داشته باشيد .

طراحي سايت هماهنگ با گوشي و تبلت
سايت هاي ساخته شده توسط شركت رندبيت در هر دستگاهي به درستي نمايش داده مي‌شود و كابراني كه از طريق گوشي و يا تبلت به سايت شما مراجعه مي كنند ياستي شما متناسب با اندازه طراحي سايت اختصاصي در تبريز ديوايس آنها نمايش خواهيم داد به همين دليل شما هيچ بازديد كننده اي را از دست نخواهيد داد و همه آنها را ميتوانيد تبديل به مشتري كنيد

طراحي سايت اختصاصي در تبريز
تبريز، شهر اولين هاي ايران، اولين مدرسه،‌ اولين دانشگاه،‌ اولين شهرداري، اولين سينماي و … دروازه ورود تمدن و فناوري به كشور بوده است. تبريز پايتخت كارآفريني ايران و گل سر سبد شهرهاي آباد

طراحي سايت اختصاصي در تبريز
ايران زمين است. ما در داده‌ورزان، افتخار مي‌كنيم كه بتوانيم به هموطنان عزيز تبريزي خدمتي ارائه كنيم و قصد داريم به لطف الهي تبديل به بازيگر اصلي عرصه طراحي سايت تبريز و بهترين شركت طراح طراحي سايت اختصاصي در تبريز وب در شهر تبريز شويم.

طراحي سايت
ما به عنوان يك شركت طراحي سايت ،‌ بيش از ۱۶ سال سابقه كاري خود بارها با مشتريان عزيز تبريزي كار كرده‌ايم و نسبت به مردمان خوش‌مشرب، خوش‌لهجه و خوش‌مرام تبريز، شناخت و ارادت داريم طراحي سايت اختصاصي در تبريز به لطف خدا، اميدواريم بتوانيم سرويس‌دهي خوب و قابل قبولي را در زمينه طراحي وب سايت حرفه اي تبريز به ايشان ارائه نماييم.

دامنه فروشتان را در تبريز افزايش دهيد !
براي ساخت يك كسب و كار بزرگ در تبريز همين الان بهترين فرصت است ! هر صنفي سريع تر فعاليت خود را در حوزه اينترنت آغاز كند مطمئنا برنده اين رقابت خواهد بود. براي شروع كافيست ايده ذهني طراحي سايت اختصاصي در تبريز خود را با ما در ميان بگذاريد تا همكاران متخصص ما در زمينه طراحي سايت و سئو شما را به بهترين شكل ممكن براي راه اندازي سايت شركتي و فروشگاهي خود در شهر تبريز راهنمايي كنند.

هزينه طراحي سايت در تبريز چقدر است ؟
تعرفه طراحي سايت بستگي به نوع سايت متفاوت است، معمولا مشتريان بيشتر سايتهاي شركتي و فروشگاهي را از ما استعلام هزينه ميكنند كه در زير به معرفي و قيمت هركدام از سايت هاي طراحي سايت اختصاصي در تبريز شركتي و فروشگاهي كه توسط تيم طراحان وب تبريز راه اندازي ميشوند اشاره خواهيم كرد.

قيمت طراحي سايت شركتي در تبريز
قيمت سايتهاي شركتي بسته به نوع خدماتيكه ارائه ميدهند متفاوت است معمولا هزينه پايه يك سايت شركتي خوب از 3 ميليون تومان تا 7 ميليون تومان متغيير ميباشد. اين قبيل از سايتها با سيستم طراحي سايت اختصاصي در تبريز مديريت محتواي وردپرس راه اندازي ميشوند؛ كه هم از نظر مديريت توسط مشتريان راحت باشد و هم از نظر سئو رتبه خوبي را كسب نمايند.

طراحي سايت شركتي در تبريز
طراحي سايت شركتي در تبريز اينگونه شروع ميشود كه مشتريان ابتدا سايت مدنظرشان را از قبيل گرافيك مشتري پسند بودن و سايت هاي مشابه و يا الگوي ذهني خودشان را براي ما شرح ميدهند سپس متخصصان ما شروع به طراحي سايت متناسب با نياز و درخواست مشتريان با استفاده از آخرين دستاورد هاي شركت گوگل (سئو سايت) و گرافيك مشتري پسند و رعايت تمامي الگوريتم هاي مشتري مشكلي با طرح نداشته باشد ظرف مدت 72 ساعت سايت آماده سازي نهايي شده و در شبكه قرار ميگرد.

طراحي سايت اختصاصي در تبريز طراحي سايت ارزان در تبريز
يك راه براي كاهش هزينه‌هاي طراحي سايت، استفاده از قالب‌هاي آماده و استفاده از سيستم‌هاي مديريت محتوا نظير وردپرس است. اگر بودجه شما براي طراحي سايت حرفه اي در تبريز كافي نيست، مي‌توانيد از اين بسترها براي طراحي سايت خود استفاده نماييد. به دليل اينكه پارماتيك نمونه‌هاي طراحي وب سايت زيادي را انجام داده است، براي طراحي سايت ارزان در تبريز مي‌توانيد با مشاوران ما تماس گرفته و سايت خود را با استفاده از دموهاي از قبل آماده پارماتيك سفارش دهيد. بدين صورت هزينه‌هاي طراحي سايت شما در شهر تبريز كاهش يافته و با كم‌ترين هزينه مي‌توانيد صاحب يك سايت طراحي سايت اختصاصي در تبريز خوب شويد.

طراحي سايت شركتي تبريز
از آنجا كه تبريز به عنوان يكي از كلان شهرها شناخته مي‌شود مجموعه‌هاي فراواني را در دل خود قرار داده و اين مجموعه‌ها در رقابت با يكديگر براي نشان دادن خدمات خود نياز به يك وب‌سايت حرفه‌اي دارند. اين وب‌سايت نه تنها در تبريز بلكه در تمام ايران مي‌تواند خدمات خو را ارائه دهد. نحوه معرفي خدمات شما در اينترنت يكي از فاكتورهاي مهم افزايش فروش خدمات شماست. طراحي سايت شركتي در تبريز طراحي سايت اختصاصي در تبريز به شما هويت مناسب مي‌بخشد.

طراحي سايت واكنش گرا در تبريز
امروزه با پيشرفت تكنولوژي و افزايش روز افزون از تلفن هاي همراه و تبلت هاي شخصي، طراحي سايت در تبريز هم متناسب با اين موضوع به سمت واكنش گرايي حركت مي كند. واكنش گرايي وبسايت ها اين امكان را مي دهد تا بازديد كننده به راحتي با تلفن همراه و يا تبلت خود سايت شما را به بهترين نحوه مشاهده كند. مشكلاتي از جمله كوچك بودن فونت، در هم رفتگي عكس‌ها و هر مشكلي كه سايت طراحي سايت اختصاصي در تبريز شما را از شكيل بودن دور مي كند. جالب است بدانيد كه بيش از نيمي از جستجو هاي گوگل توسط تلفن هاي همراه است.

طراحي سايت و(seo) بهينه سازي
اگر توليد كننده يا عرضه كننده محصول يا خدماتي هستيد و قصد داريد فعاليت خود را گسترش دهيد . بهترين راه وارد شدن به فضاي مجازي مي باشد . با اين كار مي توانيد خود را به دنياي مجازي و حتي واقعي معرفي نموده و مخاطبان بيشتري را جذب كنيد . حالا ديگر وقت آن رسيده است كه با پيشترفت تكنولوژي و راههاي ارتباطي پيشرفته خود را تبديل به يك برند يا محصولي كه همه آنرا مي شناسند بكنيد براي اين كار بهترين روش داشتن يك وب سايت خوب مي باشد كه در آن اصول طراحي سايت و(seo) بهينه سازي در موتورهاي جستجو ( شناساندن به google) رعايت شده است شما مي توانيد

با فعاليت هرچه بيشتر خود در فضاي مجازي كه معمولا به صورت بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي اينترنتي شناخته شده است مخاطباني را جذب كنيد كه تا حالا تصور چنين مخاطباني را نداشتيد اين كار نه تنها باعث معروف شدن شما يا محصول يا خدماتتان مي شود بلكه باعث افزايش فروش و سود دهي هرچه بيشتر خواهد شد. گروه آرتين آماده ارائه خدمات طراحي سايت در تبريز ، طراحي وب طراحي سايت اختصاصي در تبريز سايت در تبريز ، برنامه نويسي تخصصي در تبريز و بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) در تبريز مي باشد .

وب سايت براي شركت
هنگامي كه شما قصد راه اندازي يك وب سايت براي شركت، سازمان يا كسب و كار خود را داريد ابتدا مي بايست با شركت هاي طراح سايت مذاكره و مشورت نماييد. با اعلام نيازهاي خود به طراحي سايت در تبريز گروه خورشيد و بررسي آنها توسط كارشناسان طراح، و راهكارهايي به شما ارائه مي گردد. طراحان سايت گروه خورشيد با استفاده از نرم افزارهاي open source مانند جوملا و وردپرس، فروشگاهي طراحي سايت اختصاصي در تبريز اعم از مجنتو، اپن كارت، پرستاشاپ يا كد نويسي سفارشي با زبان برنامه نويسي تحت وب php اقدام به طراحي وب سايت شما مي كنند.

طراحي سايتي براي معرفي و ارائه خدمات
در واقع طراح پس از نياز سنجي و تطبيق نيازها با روش هاي طراحي ارائه شده توسط شركت طراح، راهكار خود را ارائه مي دهد. همه سازمان ها ، شركت ها و يا حتي خيلي از افراد نياز به طراحي سايتي براي معرفي و ارائه خدمات خود دارند. اطلاع از مراحل طراحي سايت به طراحي سايت كارا و مطابق نيازهاي مشتري كمك شاياني مي نمايد. طراحان سايت براي انجام اين مراحل نيازمند دريافت اطلاعات (شامل حيطه كاري، نيازمندي ها و سلايق) از مشتري مي باشند. روند طراحي سايت شامل مراحلي همچون: نياز سنجي، انتخاب روش طراحي، تهيه دامنه و هاست، تعيين بخش هاي مختلف وب سايت، گردآوري و تهيه محتواي صفحات و… مي باشد.

سفارش طراحي سايت شركتي در تبريز
متخصصان ما هميشه در تلاش هستند تا با انجام تحقيق و توسعه در امر سئو سايت و طراحي سايت در تبريز بتوانند دانش خود را بروز رساني كنند و خدمات تخصصي تري را در اين حوزه به مشتريان خود ارائه بدهند. طراحي سايت شركتي در تبريز مي تواند هماهنگ با نياز شما كاربران پياده سازي شود.شما با داشتن يك وبسايت حرفه اي همچون طراحي سايت شركتي در تبريز مي توانيد وب طراحي سايت اختصاصي در تبريز متناسب با سليقه خود و حوزه كسب و كارتان راه اندازي كنيد.

هزينه طراحي سايت شركتي در تبريز
اگر شما نيز به دنبال داشتن يك سايت خوب هستيد پيشنهاد ميكنيم چند دقيقه اي با مشاوران توانمند و متخصص ما در اين حوزه مشورتي داشته باشيد و با استفاده از اطلاعات دريافتي بهترين سايت را براي صنف خود انتخاب كنيد.حال از زمان آغاز فعاليت مجموعه طراحي سايت شركتي در تبريز تاكنون سعي ما براين نكته تاكيد دارد كه همواره دنبال ايده هاي نو براي ارائه به مشتريان عزيزمان باشيم طراحي سايت اختصاصي در تبريز تا بهترين نتيجه را در همكاري با به دست بياورند.

 


منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: طراحي سايت اختصاصي در تبريز، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۴۲ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت اختصاصي تهران

طراحي سايت اختصاصي تهران
طراحي سايت اختصاصي تهران : طراحي وب سايت ريسپانسيو از ويژگيهاي منحصربفرد پروژه‌هاي طراحي وب تيم طراحي و توسعه ما مي‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون موبايل و افزايش بازديد كاربران وبسايت‌ها از طريق تلفن‌هاي همراه و تبلت، تمامي پروژه‌هاي طراحي وبسايت ما به شكل طراحي سايت ريسپانسيو (Responsive Web Design) پياده سازي و اجرا مي‌شود. در طراحي سايت واكنشگرا، نمايش وبسايت طراحي شده در همه دستگاه‌هاي كامپيوتري از جمله دسكتاپ٬ موبايل و تبلت متناسب با دستگاه بازديد كننده تغيير كرده و سايز و چينش صفحات وب سايت به شكل صحيح نمايش داده مي شود.

طراحي سايت اختصاصي تهران
هر چه اين سايت كامل تر زيباتر و استانداردتر باشد احتمال موفقيت آن در فروش بالاتر است. سايت هاي فروشگاهي معمولا به درگاه هاي بانكي متصل مي شوند تا يك كاربر بلافاصله بعد از انتخاب محصول

طراحي سايت اختصاصي تهران
خود بتواند به آساني وجه آن را از طريق درگاه بانك پرداخت نمايد. در اين دسته از سايت ها راحتي و آسان بودن دسترسي كاربران بسيار حائز اهميت است. زيرا اگر فروشگاه اينترنتي شما داراي هزاران محصول باشد و دسته بندي مناسبي نداشته باشد، به طور قطع يك شكست بزرگ در بيزينس شما حاصل مي شود.

خدمات طراحي وبسايت در تهران:
فروشگاه آنلاين
بهينه سازي و سئو سايت
متدهاي دايناميك و استاتيك
طراحي اپليكيشن بر روي پلتفرم هاي مختلف
ساخت انيميشن
ساخت نرم افزار
ديجيتال ماركتينگ
سئو سايت (SEO)
طراحي وب سايت
فرايند پياده سازي سئو سايت نيازمند دانش زياد و صبر است. داشتن يك وب سايت متناسب با شغلتان بدون اينكه بتوانيد در رتبه هاي بالاي نتايج موتور هاي جستجو از جمله گوگل قرار بگيريد، نمي تواند بازدهي لازم را داشته باشد.همان طور كه مي دانيد امروزه اكثر مردم اطلاعات مورد نياز خود را از بيشتر از طريق اينترنت كسب مي كنند.مي توان گفت سئو بهترين روش براي تبليغات از نظر هزينه و طراحي سايت اختصاصي تهران ماندگاري است.

پياده سازي وب سايت در تهران با گرافيك چشمگير
اولين ويژگي كه در ابتداي ورود كاربر به سايت، جلب توجه مي كند،گرافيك سايت است.استفاده از تصاوير مناسب و گرافيكي مناسب و چشم نواز، لازمه ي يك پياده سازي سايت حرفه اي ست. بطوريكه هدف، جذب كاربران و رشد كسب و كار مي باشد. از نظر اكثر كاربران، دريافت محتوا به صورت ديداري نسبت به خوانداري ارجعيت دارد. پس تصاوير مناسب علاوه بر زيبايي در انتقال سريع مطلب بسيار طراحي سايت اختصاصي تهران مؤثر است.ما با اطمينان خاطر، پذيراي سفارش طراحي وبسايت شما با گرافيك اختصاصي و ارزان هستيم.

طراحي وب دايناميك
طراحي وبسايت دايناميك امروزه بسيار پرطرفدار شده است.سايت هاي دايناميك از تعدادي صفحات وب تشكيل شده اند. آنها در پاسخ به درخواست كاربر ساخته مي شوند.در واقع تنها اطلاعات پايگاه طراحي سايت اختصاصي تهران داده به روز مي شود. مديران سايت كنترل پنل سايت را در اختيار دارند.آنها مي توانند تغييرات مورد نياز خود را روي سايت را اعمال كنند.

مشاوره طراحي وب و سئو و آموزش وب رايگان
مشتريان عزيز مي توانند از طريق شماره تماس هاي وب سايت،با كارشناسان ارتباط برقرار نموده و در رابطه با خواسته خود مشاوره رايگان بگيرند.بعد از اتمام پروژه طراحي سايت و طراحي اپليكيشن نيز، طراحي سايت اختصاصي تهران آموزش هاي لازم به مشتري به صورت رايگان داده مي شود.

طراحي وب سايت در تهران
تصور اين موضوع كه افراد حقيقي يا حقوقي در فضاي مجازي حضور نداشته باشند، غيرممكن است! دنياي امروزي ارتباطات لحظه اي و آسان را طلب ميكند و مردم تمامي امور خود را به كمك اينترنت انجام مي دهند آنها با اينترنت از طريق يك سايت فروشگاهي خريد مي كنند ، از طريق يك سايت پزشكي وقت دكتر رزرو ميكنند ، كارهاي بانكي انجام مي دهند و بسياري از كارهاي كوچك و بزرگ خود را طراحي سايت اختصاصي تهران مديريت ميكنند.

مشخصات فني طراحي وب سايت
در واقع دنياي مجازي را بايد همانند دنيا واقعي در نظر گرفت كه افراد از طريق وب سايت هاي گونان مانند سايت فروشگاهي ، سايت خبري ، سايت آگهي، سايت املاك ، وب سايت پزشكي و … نيازهاي طراحي سايت اختصاصي تهران خود را برطرف مي كنند و از طريق شبكه هاي اجتماعي با دوستان و نزديكان خود ارتباط برقرار مي كنند. پس مشاهده مي كنيد كه با طراحي وب سايت چقدر مي توان خود را به دنياي اطراف نزديك تر كنيد.

طراحي وب سايت چيست
پس مشاهده مي كنيد كه زندگي در دنياي مجازي مانند دنياي واقعي جريان دارد و شما نيز بايد با طراحي وب سايت شركتي ، طراحي وب سايت فروشگاهي ، طراحي وب سايت آگهي و يا هر نوع كسب و كاري در دنياي مجازي حضور داشته باشيد. براي جلب مخاطب اين روزها بايد در هر لحظه و مكاني در دسترس بود و در عين حال بتوان اطمينان مخاطب را جلب كرد و در نهايت او را مجاب كنيد كه از ميان طراحي سايت اختصاصي تهران در فضاي مجازي خلق خواهد كرد.

طراحي سايت
در فرآيند مشاوره طراحي وب ، همان ابتدا توضيح داده مي شود كه داشتن يك وب سايت ضعيف و غير حرفه اي تا چه اندازه مي تواند به جلوه بيروني و وجهه عمومي يك كسب و كار خلل وارد نمايد. در اين فرايند ، كاركنان و متخصصين ما به كارفرمايان توضيح مي دهند كه وب سايت آنها به منزله شناسنامه و هويت بصري و دروني يك برند و شركت تحت مديدريت و مالكيت آنها است و بسته به نياز و انتظاراتي طراحي سايت اختصاصي تهران كه مشتري دارد ، بهترين پيشنهادها و راه حل هاي ممكن به وي آنها مي شود.

طراحي سايت در اروميه
در اين قسمت مي توانيد آخرين نمونه كارهاي شركت ما را در زمينه طراحي سايت ببينيد. ضمنا در صورتي كه نمونه كارها تنوع زيادي داشت و بررسي تمامي آنها از فرصت و حوصله شما خارج بود طراحي سايت اختصاصي تهران مي توانيد از طريق قسمت ارسال درخواست يك درخواست مشاوره ثبت نماييد.

سئو و بهينه‌سازي سايت
در اين قسمت مي توانيد آخرين نمونه كارهاي شركت ما را در زمينه سئو ببينيد. ضمنا در صورتي كه نمونه كارها تنوع زيادي داشت و بررسي تمامي آنها از فرصت و حوصله شما خارج بود مي توانيد طراحي سايت اختصاصي تهران از طريق قسمت ارسال درخواست يك درخواست مشاوره ثبت نماييد.

ديجيتال ماركتينگ
در اين قسمت مي توانيد آخرين نمونه كارهاي شركت ما را در زمينه ديجيتال ماركتينگ ببينيد. ضمنا در صورتي كه نمونه كارها تنوع زيادي داشت و بررسي تمامي آنها از فرصت و حوصله شما خارج طراحي سايت اختصاصي تهران بود مي توانيد از طريق قسمت ارسال درخواست يك درخواست مشاوره ثبت نماييد.

طراحي سايت خدماتي
كسب‌و‌‌كارهاي خدماتي مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، تعميرات لوازم خانگي، آموزشگاه‌ها، آرايشگاه‌ها و … جزو فيلدهاي كاري هستند كه خدمات ارائه مي‌دهند. اين بيزنس‌ها با سوق دادن كسب‌وكار خود طراحي سايت اختصاصي تهران به سمت اينترنتي شدن و كار كردن روي سئو سايت خود، فرآيند جذب مشتري خود را راحت‌تر مي‌كنند.

طراحي وب‌سايت اختصاصي و حرفه‌اي
طراحي سايت حرفه‌اي به معني پياده‌سازي تمام نيازهاي مورد نظر شما است. به بيان ديگر يعني دقيقا چيزي كه در ذهن شما تداعي شده است، روي سايت پياده‌سازي مي ‌شود. البته توجه داشته

طراحي سايت اختصاصي در تهران
باشيد كه قبل از انجام پروژه، چند جلسه مشاوره با كارشناسان ما خواهيد داشت و بعد ازهم‌فكري و برآورد نيازهاي اوليه اقدام به طراحي خواهد شد.

طراحي سايت فروشگاهي
افزايش چشمگير استفاده از اينترنت و خريد و فروش اينترنتي كالا و محصولات سبب شده تا اكثر كسب و كارها و فروشگاه ها اقدام به راه اندازي يك وب سايت فروشگاهي كنند . اگر هدف شما جذب مشتري و فروش بهتر محصولات است مهم ترين قدم براي گسترش كسب و كار شما طراحي سايت فروشگاهي اختصاصي ميباشد.لازمه هر كسب و كار ديده شدن توسط مشتري است و با ورود اكثر طراحي سايت اختصاصي تهران مشتريان به عرصه ديجيتال و استفاده از موتور هاي جستجو براي دستيابي به نيازها تاثير داشتن يك سايت فروشگاهي در افزايش درآمد و فروش انكارناپذير است .

شركت طراحي وب سايت در تهران
شركت طراحي سايت در تهران داراي كادر مجرب و با سابقه مجري تخصصي خدمات تبليغاتي اينترنتي ، طراحي وب سايت و سئو مي باشد. شايد يكي از دلايلي كه بيشتر افراد عبارت طراحي وب سايت در تهران را جستجو مي كنند ، مربوط به وجود مراكز صنعتي متعدد و همين طور تعداد بالاي شركت ها و كسب و كارهاي در حال رشد باشد . همين طور قرارگرفتن تهران به عنوان پايتخت سبب شده طراحي سايت اختصاصي تهران مورد استفاده در طراحي سايت است كه متفاوت است.

 


منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: طراحي سايت اختصاصي تهران، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۷:۴۰ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

سفارش ساخت سايت

سفارش ساخت سايت
سفارش ساخت سايت اين روزها اهميت زيادي دارد و رقابت نيز افزايش يافته است. بسياري از طراحان سايت و شركت ها تلاش مي كنند تا بهترين سايت ها را طراحي كنند و در اختيار مشتريان قرار دهند. در اين ميان بايد توجه كنيد كه چه سايتي استفاده كنيد و بايد در سايت خود از چه چيزهايي استفاده كنيد تا جذاب شود. پس با ما همراه باشيد.

سفارش ساخت سايت
در اين مقاله تصميم داريم به نكاتي اشاره كنيم كه بايد هنگام سفارش ساخت سايت به طراح سايت خود ارائه دهيد و همچنين درباره نحوه سفارش دادن و طراحي سايت نيز صحبت خواهيم كرد.

سفارش ساخت سايت
نحوه سفارش ساخت سايت خوب: راهنماي گام به گام
به طراح وب سايت نياز داريد؟ اولين چيزي كه بايد بدانيد اين است كه سفارش ساخت سايت خوب دشوار است. اما به چند مرحله مهم براي راحتي كار شما اشاره مي كنيم:

مرحله 1: تعيين كنيد كه چرا به سفارش ساخت سايت نياز داريد
اگر مي دانيد چرا در حال سفارش ساخت سايت هستيد ، در نظر بگيريد كه نيمي از راه اندازي موفق اين منبع را طي كرده ايد. درك هدف از وجود وب سايت ، به مشتري و توسعه دهنده اجازه مي دهد تا برنامه ها را به راحتي طراحي كنند. در غير اينصورت ، هنگام سفارش ساخت سايت ممكن است دچار سردرگمي شويد.

مرحله 2: عملكرد وب سايت خود را تعيين كنيد
اين يك مرحله بسيار ساده است. يك ورق كاغذ برداريد و هر چيزي را كه نياز داريد ، بنويسيد. قلم قرمز برداريد و سوالات مربوط به وظايف را تنظيم كنيد.

ممكن است چنين سوالاتي براي شما پيش آيد:

براي اطلاع رساني به مخاطبان با استفاده از يك وب سايت ، به چه چيزهايي نياز داريد؟
براي جذب مشتريان جديد به چه ويژگي هايي نياز است؟
يك وب سايت براي ارتقاي كيفيت خدمات به مشتريان بايد چه كار كند؟
اولين بار خودتان به اين سوالات پاسخ دهيد. بعداً با مدير يا توسعه دهندگان آژانس صحبت كنيد. عملكردهاي لازم براي اطلاع رساني به مشتريان را بنويسيد:

يك وب سايت بايد صفحاتي مانند “درباره شركت” ، “ليست محصولات” ، “اطلاعات تماس ، زمان كاركرد ، شرايط تحويل و پرداخت” و غيره را داشته باشد.
يك وب سايت بايد داراي يك وبلاگ يا بخشي به عنوان “نشريات مفيد” باشد.
بايد پيام “توييتر” يا “فيس بوك” نمايش داده شود كه به سرعت تغييرات برنامه هاي كاري ، ورود محصولات جديد و تبليغات را گزارش مي دهد.
در پاورقي بايد شرايط همكاري منتشر شود.
در جايي برجسته ، بايد مجوزها ، گواهينامه ها ، جوايز ، ليستي از مشتريان و پيوندهايي به شبكه هاي اجتماعي را قرار دهيد.
مرحله 3: تعيين كنيد كه وب سايت بايد چگونه به نظر برسد
اين يكي از سخت ترين مراحل است. علت؟ هر كس برداشت مختلفي از طراحي كامل ، خوب ، بد و غيره دارد. اگر خودتان يك طرحي را دوست داريد ، ممكن است مشتريان شما آن را دوست نداشته باشند. با اين حال ، شما در حال سفارش ساخت سايت براي عموم هستيد ، نه براي خودتان ، بنابراين علايق آنها را در اولويت قرار دهيد.

نحوه انتخاب ظاهر هنگام سفارش ساخت سايت
اين يكي از ساده ترين مراحل كار براي شما است ، اما يكي از سخت ترين مراحل براي توسعه دهندگان است. شما فقط بايد ايده خود را در مورد طراحي مورد نظر خود با متخصصان در ميان بگذاريد. نمايندگان آژانس بايد ايده هاي شما را به واقعيت تبديل كنند و سپس به درخواست هايي مانند بازي با فونت ها و غيره پاسخ دهند.

از توسعه دهندگان بخواهيد از خوانايي محتوا اطمينان حاصل كنند.
قبل از درخواست بازي با فونت ها ، اين سوال را مطالعه كنيد. اين به شما كمك مي كند تا نتيجه را آگاهانه از توسعه دهندگان بخواهيد.
نرخ بارگذاري بالقوه صفحات فرود را ارزيابي كنيد. به ياد داشته باشيد كه به عنوان يك صفحه فرود لازم است همه صفحات وب سايت كه براي مخاطب مهم است را در نظر بگيريد. مي توانيد در اين زمينه مقاله هاي مختلفي مطالعه كنيد.
چند سوال در مورد كارايي سايت از توسعه دهنده بپرسيد. اگر هيچ تجربه اي در زمينه توسعه منابع نداريد ، بايد به حرفه اي بودن و تجربه طراح اعتماد كنيد. در آينده ، شما مي توانيد قابليت و كارايي را به تنهايي ارزيابي كرده و همچنين با استفاده از آزمون ها (تست A/B)مي توانيد كارايي سايت را افزايش دهيد.
مرحله 4: CMS  (سيستم مديريت محتوا) را انتخاب كنيد
در اين مرحله ، شما بايد دو مشكل را حل كنيد. ابتدا تعيين كنيد كه از CMS استفاده مي كنيد يا سفارش ساخت سايت HTML براي شما بهتر است. در مرحله دوم ، اگر تصميم داريد يك وب سايت با CMS بسازيد ، تعيين كنيد كه كدام سيستم مديريت محتوا در مورد شما بهتر است استفاده شود.

مرحله 5: درباره ويژگيهاي سايت توافق كنيد
به طور خلاصه ، وب سايت شما بايد پاسخگوي نيازهاي مخاطبان و الزامات فني موتورهاي جستجو باشد. در اينجا ليستي از ويژگي ها و مشخصات كه بايد با توسعه دهندگان توافق كنيد ، آورده شده است:

نمايش صحيح در مرورگرهاي محبوب ؛
سازگاري براي دستگاه هاي تلفن همراه ؛
نقشه سايت و فايل txt به درستي پيكربندي شده است.
سرعت قابل قبول بارگذاري وب سايت ؛
بدون صفحات تكراري از توسعه دهندگان بخواهيد آدرس اينترنتي را ارائه دهند ، صفحه را از برچسب ها ، دسته ها و بايگاني ها ببندند.
قابليت بهينه سازي متا داده هاي يك صفحه ؛
قابليت درج كدهاي خدمات شخص ثالث ، به عنوان مثال ، خدمات تجزيه و تحليل ؛
اعتبار كد را بررسي كنيد ؛
قابليت بهينه سازي محتواي گرافيكي: تغيير اندازه عكس ها ، اضافه كردن عنوان ، عنوان و ويژگي
در دسترس بودن توابع كاربر پسند: نظرات ، دكمه هاي اجتماعي ، سيستم رتبه بندي ، فرم هاي جستجو و بازخورد ، جهت يابي آسان.
اگر در بازار بين المللي كار مي كنيد ، به يك وب سايت چند زبانه نياز داريد.
امنيت منابع: حفاظت از دسترسي غير مجاز ، ايجاد نسخه پشتيبان ، مسدود كردن نظرات هرزنامه.
مرحله ششم: تعيين كنيد كه كجا وب سايت سفارش دهيد
تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه سفارش ساخت سايت را به يك آژانس يا يك فريلنسر بسپاريد. به دنبال يك دستور العمل جهاني براي يافتن پيمانكار نباشيد. كار با آژانس ها و متخصصان خصوصي مزايا و معايبي دارد.

چرا سفارش ساخت سايت را به نمايندگي معتبر بسپاريم؟
در اينجا دلايل اصلي ذكر شده است:

آژانس ها معمولاً خدمات جامعي ارائه مي دهند. لازم نيست به مديريت سايت ، بهينه سازي فني ، بازاريابي اينترنتي فكر كنيد.
شما قرارداد را امضا مي كنيد و هزينه خدمات آژانس را به طور رسمي پرداخت مي كنيد.
شما با مدير ارتباط خواهيد داشت ، نه مستقيماً با برنامه نويس وب ، كه به شما كمك مي كند به يك زبان صحبت كنيد.
از نظر تئوري ، همكاري با شركت ها ، شما را از هدر رفتن مهلت ها و غيره ناشي از كار با فريلنسرها جلوگيري مي كند. به عنوان مثال ، اگر يك فريلنسر شما بيمار شود ، كار روي پروژه شما متوقف مي شود تا او بهبود يابد.
مرحله 7: آيا مي توانيد به تنهايي يك وب سايت بسازيد
خودتان مي توانيد يك وب سايت ايجاد كنيد. علاوه بر اين ، با در نظر گرفتن انتخاب نام دامنه و تأييد پرداخت براي هاست ، بيش از يك ساعت براي راه اندازي منبع صرف نمي كنيد. اما براي ايجاد وب سايتي كه نيازهاي مخاطبان را برآورده كند ، بايد زمان بسيار بيشتري را صرف كنيد.

اگر تصميم داريد خودتان وب سايتي براي خودتان طراحي كنيد ، حتما موارد زير را در نظر بگيريد:

شما نياز به يك وبلاگ شخصي داريد ؛
شما يك وب سايت بسيار ساده با چند صفحه ثابت ، يك وبلاگ و اطلاعات تماس مي خواهيد. مخاطبان شما يك منبع الگو را مي بخشند.
شما بايد به اندازه كافي مطالعه كنيد تا بتوانيد بخش هاي مختلف سايت خود را طراحي كنيد.
با اين كار در هزينه هاي خود صرفه جويي مي كنيد.
مرحله 8: تعيين كنيد كه چه كسي پروژه را تبليغ مي كند
شما مي توانيد بازاريابي اينترنتي را خودتان انجام دهيد يا اين كار را به متخصصان واگذار كنيد. قبل از تصميم گيري ، به آنچه بايد در چارچوب بازاريابي اينترنتي يكپارچه انجام شود توجه كنيد:

حفظ سايت: نظارت بر ارتباط نسخه “موتورهاي وب سايت” ، پاسخگويي به الزامات فني جديد موتورهاي جستجو ، عيب يابي سريع ، پرداخت صورت حساب ها به موقع به ارائه دهنده ميزباني و انجام كارهاي معمول ديگر ؛
اثربخشي بازاريابي وب سايت را ارزيابي كنيد. تجزيه و تحليل وب و گزارش معاملات به شما كمك مي كند.
ايجاد و انتشار مرتب محتوا ؛
در SMM به ارسال خبرنامه ايميل مشغول باشيد.
درگير بازاريابي جستجو و بازاريابي محتوا باشيد ؛
جذب كاربران با انواع مختلف تبليغات ؛
مرحله 9: تعيين كنيد هزينه مورد نياز سايت شما 
قيمت نهايي در سفارش ساخت سايت به ويژگي هاي آن بستگي دارد: عملكرد ، طراحي ، حجم محتوا و غيره. هزينه تقريبي سفارش ساخت سايت را پس از موافقت با ويژگي هاي آن با توسعه دهنده مي فهميد. مبلغ نهايي را در حين انجام كار مشاهده خواهيد كرد. فراموش نكنيد كه بايد دائماً در توسعه منابع و بازاريابي اينترنتي سرمايه گذاري كنيد.

براي سفارش ساخت سايت به چه چيزي نياز داريد؟
با طوفان فكري شروع كنيد: مشخص كنيد سايت شما چه وظايفي را انجام خواهد داد. اين به شما كمك مي كند تا عملكرد لازم را توصيف كنيد. سپس همه چيز مانند ساعت كار مي كند: شما طراحي كامل را از نظر خود توصيف مي كنيد ، CMS را انتخاب مي كنيد ، مشخصات فني لازم را تعيين مي كنيد. پس از آن ، خواهيد فهميد كه آيا خودتان يك سايت ايجاد كنيد يا بهتر است به متخصصان مراجعه كنيد.

 

 

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: سفارش ساخت سايت، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۵۸ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)