seo seo .

seo

طراحی اختصاصی سایت

طراحی اختصاصی سایت
طراحی سایت اختصاصی شامل کلیه خدمات و فعالیتهایی است که برای طراحی ، کدنویسی و پیاده سازی یک وب سایت تماماً اختصاصی صورت میگیرد. زمانی که از یک وب سایت اختصاصی صحبت میکنیم، هدفمان پیاده سازی خواسته های گوناگون یک مشتری اعم از دارا بودن ظاهر گرافیکی منحصر به فرد، امنیت بالا، سرعت و رابطه کاربری مناسب و به کارگیری آخرین تکنولوژی های فعال در حوزه طراحی وب سایت است.

با انتخاب خدمات طراحی سایت اختصاصی دولوپرس پرو، میتوانید به سادگی و متناسب با کسب و کار خودتان، بهترین وب سایت درمیان رقبای فعال حوزه خود را دارا باشید. نمونه کارهای ما در همین بخش و تنوع ویژگی ها و خدمات انجام گرفته در آنها، تأییدی بر این موضوع است.

طراحی اختصاصی سایت
سفارش طراحی سایت
اگر شما جز آن دسته از طراحان وب سایتی هستید که تصور می‌کنند برای تبدیل شدن به یک طراح ماهر و یادگیری مهارت های جدید، خیلی دیر شده است یا از کارآفرینانی هستید که نیاز به طراحی وبسایت برای کسب و کار خود دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. طراحی اختصاصی سایت ، یکی از پر چالش ترین مراحل کسب کار اینترنتی می‌باشد که ممکن است سوالات زیادی را در ذهن مورد نظر ، ثبت سفارش، هزینه طراحی سایت و عوامل تعیین کننده آنها را به شما نشان دهیم.

چرا طراحی سایت؟
اگر به‌طور کامل با طراحی اختصاصی سایت آشنا نیستید و نمی‌دانید طراحی سایت چیست پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله ما در این زمینه را مطالعه نمایید. امروزه کسب‌و‌کار‌ها تنوع بسیار زیادی به خود گرفته‌اند و با افزایش این تنوع، فضای رقابتی بودن بازار بیش از پیش، افزایش پیدا کرده است. شما برای دستیابی به مخاطبین نیاز به کانال‌های تبلیغاتی گسترده‌ای دارید. یکی از بهینه‌ترین و اصولی‌ترین راهکارها، استفاده از سایت است.

برای ارائه خدمات خود به صورت حرفه‌ای، نیاز به طراحی اختصاصی سایت دارید. با توجه به گسترش استفاده از خدمات آنلاین، برای کسب موفقیت باید در فضای اینترنت فعالیتی موثر داشته باشید. عواملی به آن ها اشاره شد از مزایای طراحی اختصاصی سایت هستند و به همین دلیل بهتر است تا در ابتدای کار با نکات مهم طراحی اختصاصی سایت آشنا شوید تا بتوانید مسیر درست را انتخاب کنید.

طراحی سایت اختصاصی ارزان
همانطور که میدانید طراحی اختصاصی سایت از تعرفه های بالایی برخوردار است. در وضعیت کنونی اقتصادی ممکن است؛ برای بسیاری از هموطنان مقرون به صرفه نباشد. و از طرفی سایتی که در حال حاضر در حال فعالیت است برایشان اهداف خوشایندی را نداشته باشد. در مقابل نتوانسته است امکانات مدنظر مدیر سایت را لحاظ نماید.

سعی کرده ایم تا جایی که امکان دارد سایت های اختصاصی خود را با تعرفه بسیار پایین تر تقدیم کاربران عزیز کنیم. و همین باعث شده تا بسیاری از همکاران ما یک سری سوءتفاهم برایشان ایجاد نماید. و با جلسات حضوری که در اتاق صنف رایانه ای کشور داشته ایم. به این نتیجه برسیم تا شرکت طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت دولوپرس پرو با رعایت اصول بتواند تعرفه های خدمات سایت را کاهش دهد.

انواع طراحی وب سایت
طراحی وب سایت از منظر عملکرد به سه دسته اصلی تقسیم میشود . برای داشتن انتخاب درست میبایست انواع سایت ها را بشناسید و با مزایا و معایب هر کدام آشنا شوید.

انواع طراحی وب سایت
طراحی سایت استاتیک
اگر به دنبال یک سایت ساده ، سبک ، ارزان اما محدود (پنل مدیریت ندارد) هستید ، ما وب سایت استاتیک را پیشنهاد میکنیم. طراحی سایت استاتیک را عمدتاً ، افرادی انتخاب میکنند که صرفاً بخواهند یک وب سایت داشته باشند اما برایشان مهم نیست که به صفحه اول گوگل برسند و از این طریق مشتری جدید جذب کنند و در نهایت منجر به کسب درآمد شود.
طراحی سایت داینامیک
اگر یک سایت کامل ، جامع ، قدرتمند ، بدون محدودیت در تعداد صفحات ، دارای پنل مدیریت فارسی ، ریسپانسیو(مناسب برای تلفن همراه ، تبلت) و … می خواهید، سایت داینامیک بهترین گزینه است. در زمان تحویل طراحی سایت داینامیک نحوه مدیریت وب سایت به شما آموزش داده خواهد شد و شما قادر خواهید بود که حدود 80 درصد اطلاعات و محتوای سایت را ویرایش نمایید. با توجه به اینکه این مدل طراحی سایت ، پنل مدیریت فارسی دارد شما میتوانید با تولید محتوا فنی و مفید برای کاربرانتان ، تلاش کنید که به صفحه اول گوگل برسید. (انتخاب اکثر مشتریان )
طراحی سایت فروشگاهی
اگر قصد فروش اینترنتی محصولات خود را دارید و میخواهید یک سایت با امکانات سایت داینامیک همراه با درگاه پرداخت آنلاین داشته باشید پیشنهاد ما طراحی سایت فروشگاهی است. با توجه به اینکه سایت فروشگاهی هم دارای پنل مدیریت فارسی هست میتوانید نامحدود دسته بندی محصولات و محصول ایجاد کنید ، تعداد موجود در انبار و قیمت محصول را مشخص کنید وبا خیالی آسوده فروش داشته باشید. حتی میتوانید در مناسبت های متفاوت کوپن تخفیف و فروش ویژه ایجاد کنید تا مشتریان ترغیب به خرید شوند.
ویژگی های طراحی وب سایت اختصاصی
طراحی کاملا اختصاصی
طراحی گرافیکی یونیک و منحصر به فرد
طراحی واکنش گرا
نمایش صحیح در تمامی دستگاه ها (موبایل و تبلت)
امنیت بالا
کدنویسی کاملا حرفه ای با امنیت بالا
سئو فرندلی
طراحی سایت منطبق با الگوریتمهای موتورهای جستجو
طراحی کاربرپسند
طراحی کاملا یوزر فرندلی و کاربرپسند
خلاقیت بالا
طراحی سایت خلاق با استانداردهای جهانی 

 

ویژگی های طراحی وب سایت اختصاصی
هزینه خدمات طراحی سایت اختصاصی
قیمت طراحی اختصاصی سایت بیش از همه تعداد امکانات و ویژگی هایی برمیگردد که شما از سایت میخواهید. لذا قیمت ثابتی برای این پلن وجود ندارد، با این حال میتوانید با آماده سازی فهرست کامل امکانات موردنظر خودتان در سایت و ارائه آن به مشاوران دولوپرس پرو، در مدت زمانی بسیار کوتاه از قیمت و زمان آماده سازی سایت تان اطلاع یابید.

همچنین برای آشنایی بهتر با امکاناتی که دوست دارید در سایتتان داشته باشید، میتوانید پروپوزال طراحی سایت اختصاصی دولوپرس پرو را از این لینک دانلود کرده و با آنها آشنا شوید.

سخن آخر
در صورتی که مایل به طراحی اختصاصی سایت هستید ، تیم حرفه ای ما میتواند به بهترین شکل و مطابق با خواسته شما این کار را انجام دهد. برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

منبع : طراحی سایت در دولوپرس پرو


برچسب: طراحی اختصاصی سایت، https://developerspro.ir/،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۷:۳۸ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)