seo seo .

seo

قیمت طراحی وب سایت

قیمت طراحی وب سایت
قیمت طراحی وب سایت در شرکت های مختلف متفاوت است.هر شرکت براساس عوامل مختلفی هزینه و قیمت طراحی وب سایت های خود را اعلام می کند.هرچند دریافت مبالغ بالا لزوما به معنی حرفه ای بودن و کیفیت بالا نیست، اما باید توجه داشته باشید که قطعا یک سایت حرفه ای ، ارزان نخواهد بود. چراکه استفاده از دانش و تجربه برنامه نویسان و طراحان حرفه ای و همچنین بکارگیری آخرین تکنولوژی های دنیا هزینه زیادی دارد.

قیمت طراحی وب سایت
طراحی سایت اختصاصی
طراحی سایت اختصاصی یعنی از مجموعه ای از برنامه های کاربردی ( که از طریق کد و برنامه هایی که برای طراحی وب سایت ها هستند) برای ایجاد یک سایت زیبا که عملکرد خوبی دارد، استفاده کنیم. به لطف طراحی سایت ، کاربر نهایی می تواند به راحتی از وب سایت هایی که از هر مرورگر اینترنت به آنها متصل می شوند بدون نیاز به دانش فنی استفاده کند.

از سوی دیگر ، اشتباهات یا نادیده گرفته شدن نقایص در طراحی سایت اختصاصی می تواند منجر به دور شدن از اهداف اصلی شود. به همین دلیل ، سهولت استفاده به اندازه تجسم هنگام طراحی وب سایت اهمیت دارد. برای تحقق همه این شرایط ، استفاده از قوانین مختلف ، ابزارهای طراحی و برنامه های طراحی ضروری است.

عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت
حتما برای شما هم پیش آمده که با شروع پروژه طراحی سایت اولین چیزی که به ذهنتان می رسد قیمت طراحی وب سایت است. اغلب این اتفاق می افتد، حتی در هنگام خرید یا اینکه ممکن است به وسیله ای نیاز داشته باشید اما به دلیل هزینه بالا از آن صرف نظر کنید.

در بیشتر موارد حتی نیازی به دانستن هزینه نیست، اما ناخودآگاه قیمت را می پرسیم. این نشان دهنده اهمیت این موضوع برای ما ایرانیان است. طراحی سایت مانند هر محصول یا خدماتی قیمت خود را دارد. قیمت ها بسیار متفاوت است و شرکت های مختلف از 500 هزار تومان تا بیش از صدها میلیون تومان برای سایت هزینه می کنند.

تعرفه طراحی وب سایت برای دسته‌بندی‌های مختلف
در بحث اعلام هزینه برای قیمت طراحی وب سایت مهم است که سایت شما در چه دسته بندی قرار می‌گیرد. دسته‌بندی سایت براساس نوع طراحی و براساس کار کرد سایت تعیین می‌شود. در دسته‌بندی براساس نوع طراحی دو نوع دسته‌بندی تعیین شده است: طراحی سایت نیمه اختصاصی و طراحی سایت اختصاصی.

قیمت طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی براساس ویژگی‌های خاص هرکدام تعیین می‌شود که این ویژگی‌ها را در جدول صفحه طراحی وب سایت می‌توانید مشاهده و مقایسه کنید. طراحی سایت براساس نوع کارکرد به چند نوع طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین طراحی پورتال سازمانی تقسیم می‌شود.

تعرفه طراحی وب سایت برای دسته‌بندی‌های مختلف
طراحی این سایت‌ها بر اساس نیاز کاربر به دو صورت طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت با پایتون انجام می‌شود. شرکت دولوپرس پرو برای مشتریان طراحی سایت وردپرس خود خدمات پشتیبانی حرفه‌ای را نیز در نظر گرفته است.در خدمات پشتیبانی وردپرس ارائه خدمات در قالب چهار پلن برنزی، طلایی، نقره ای و الماس تعریف شده است که ویژگی‌های هر پلن را در صفحه خدمات پشتیبانی سایت وردپرس می‌توانید مشاهده و مقایسه کنید.

تفاوت هزینه طراحی سایت با وردپرس و اختصاصی
همونطور که میدانید قیمت طراحی وب سایت با وردپرس و بصورت اختصاصی با هم متفاوت است. یک وبسایت وردپرسی چون سیستم مدیریت محتوا آماده است و تجهیزات آن برای شروع در دسترس میباشد، هزینه کمتری نسبت به طراحی سایت اختصاصی دارد.

در طراحی سایت اختصاصی، برنامه نویس یا طراح از صفر و پایه سایت را با توجه به نیاز های شما طراحی و برنامه نویسی میکند. این روش برنامه نویسی در زبان های مختلفی مثل php، asp.net، لاراول و… اتفاق میافتد. اگه بخوام مثال بزنم فرض بگیرید وردپرس چرخ است و ما با برنامه نویسی چرخ را دوباره اختراع میکنیم. (البته هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارند و این مثال برای درک کارکرد وردپرس بود.)

قیمت طراحی وب سایت چگونه برآورد می‌شود؟
برای برآورد قیمت طراحی وب سایت، ابتدا باید به این سوالات پاسخ دهید که:

برای وبسایت خود چه امکاناتی در نظر دارید؟
وجود سایت، چه کاربردی برای کسب و کار شما دارد؟
آیا نیاز به پوسته اختصاصی دارید؟
علاوه بر پنل مدیریت سایت، می‌خواهید پنل مدیریت حساب کاربران هم داشته باشید؟
با پاسخ دقیق و کامل به سوالاتی که مطرح کردیم، می‌توانید تا اندازه‌ای هزینه طراحی سایت را پیش‌بینی کنید. توجه داشته باشید که عوامل زیادی بر هزینه طراحی سایت شما تاثیرگذارند. این موارد عبارتند از:

دامنه
دامنه همان آدرس سایت شماست که می‌تواند با پسوندهای متفاوتی مانند com.، ir.، co. و… ثبت شود. هزینه این دامنه‌ها با یکدیگر متفاوت است. پس اولین موردی که باید به آن توجه کنیم «نام دامنه» است.
هاست
حتما می‌دانید که هاست کامپیوتری است که در تمام طول شبانه روز به اینترنت متصل است. بنابراین وقتی یک سایت روی هاست قرار می‌گیرد، از همه جا قابل دسترسی است. اینکه سایت شما روی چه هاستی طراحی شود و این هاست در کجا قرار گرفته باشد (در ایران باشد یا در کشورهای دیگر)، می‌تواند بر روی هزینه‌های شما تاثیر بگذارد.
هزینه طراحی سایت شرکتی
سایت های شرکتی برای معرفی خدمات و محصولات شرکت طراحی می شوند و معمولا برای شرکت های کوچک و بزرگ خدماتی، صنعتی، آموزشی ، تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین روش برای طراحی وب سایت شرکتی ، استفاده از سیستم وردپرس است.

هزینه طراحی سایت شرکتی
 

چرا هزینه طراحی سایت اختصاصی بیشتر است ؟
اگر سایت شما برنامه نویسی اختصاصی داشته باشد.
اگر شما بخواهید امکانات خیلی خاص در سایت داشته باشید و سایت شما فوق العاده پر بازدید باشد.
اگر بخواهید سایتتون خیلی سبک باشد .
اگر می خواهید خیلی حرفه ای کار کنید و بودجه شما نامحدود است و فقط کیفیت کار برای شما مهم است.
اگر برای شما مهم است که حتما به منابع کد ها دسترسی داشته باشید.
آیا طراحی سایت رایگان هم وجود دارد؟
برخی سایت‌ها تحت عنوان طراحی سایت رایگان شما را وسوسه به ساخت سایت می‌کنند ولی در نهایت متوجه خواهید شد که برای امکانات اصلی باید هزینه‌ای بپردازید. طراحی سایت رایگان ممکن نیست؛ چرا که سایت اگر سایت رایگان باشد با وجود امکانات محدود قطعا هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت.

سخن آخر
برای اطلاع از قیمت طراحی وب سایت دولوپرس پرو با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

 

منبع : طراحی سایت در دولوپرس پرو


برچسب: قیمت طراحی وب سایت، https://developerspro.ir/،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۶:۵۲ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)