seo seo .

seo

طراحي و پشتيباني سايت

طراحي و پشتيباني سايت
طراحي و پشتيباني سايت : با گسترش حضور كسب و كار هاي مختلف در دنياي مجازي از طريق طراحي وب ، كسب اطمينان از خدمات نگهداري و پشتيباني سايت يكي از ضروري ترين اقدامات و مهم ترين دغدغه هاي صاحبان مشاغل به شمار مي رود. راه اندازي Website يك روش ماندگار و كارآمد براي تبليغات آنلاين محسوب مي گردد، اما مطمئنا بعد از پباده سازي، نياز به پشتيباني سايت خواهد داشت.

در بازه هاي زماني مختلف لازم است تا يك نيروي متخصص به رفع خطاهاي فني احتمالي و اجتناب ناپذير به وجود آمده بپردازد و البته پروسه پشتيباني و نگهداري سايت هاي اينترنتي تنها به اين مقوله محدود نميشود و از جنبه هاي مختلفي مي توان آنرا تامين نمود.

طراحي و پشتيباني سايت
طراحي سايت اختصاصي تهران
هر چه اين سايت كامل تر زيباتر و استانداردتر باشد احتمال موفقيت آن در فروش بالاتر است. سايت هاي فروشگاهي معمولا به درگاه هاي بانكي متصل مي شوند تا يك كاربر بلافاصله بعد از انتخاب محصول خود بتواند به آساني وجه آن را از طريق درگاه بانك پرداخت نمايد. در اين دسته از سايت ها راحتي و آسان بودن دسترسي كاربران بسيار حائز اهميت است. زيرا اگر فروشگاه اينترنتي شما داراي هزاران محصول باشد و دسته بندي مناسبي نداشته باشد، به طور قطع يك شكست بزرگ در بيزينس شما حاصل مي شود.

پشتيباني طراحي سايت تخصصي و حرفه اي
يكي از دغدغه هاي صاحبان كسب و كار، ارتقا و توسعه سايت در آينده است. در طراحي سايت هاي اختصاصي و كدنويسي شده، اين پشتيباني با سرعت و سهولت بيشتري انجام مي گردد و تمام امكانات درخواستي شما قابل پياده سازي است. براي اين منظور چنانچه مشتريان ما درخواست هايي براي توسعه داشته باشند كه خارج از قرارداد هست، اين درخواست ها با كمال ميل و در سريعترين زمان انجام مي شود و به صورت نفر ساعت هزينه آن محاسبه مي گردد.

مزاياي پشتيباني سايت
در طراحي و پشتيباني سايت موارد زير براي سايت حاصل مي شود:

نگهداري و تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات سايت
بروزرساني ماژول هاي جديد جهت افزايش و رضايت بيشتر كاربران
برطرف كردن مشكلات احتمالي ايجاد شده براي راندمان بالاتر و موثرتر
بروزرساني محتواي سايت طبق آخرين الگوريتم هاي گوگل 

مزاياي پشتيباني سايت
هدف از طراحي و پشتيباني وب سايت
امروزه فروشگاههاي آنلاين ، فروش اينترنتي و تبليغات فضاي مجازي همگي جزئي لايــنفك از زندگي و تجارت امروز ميباشد . ســــاخت وب سايت يكي مهمترين مشخصه هاي تجارت مــــوفق و به عنواني اعتــبار يك شركت يا فرد در عرصــه بازار حساب ميشود .

گوگل به عنوان بالاترين مرجع بررسي و اعتبارسنجي در ايــنترنت و همچنين بزرگترين موتور جستجو همواره در حال بررسي سايتها ميباشد ، قدمت سايت ، محتواي مناسب و كاربردي و بروزرساني مرتب باعث ارتقاء رتبه سايت و در نتيجه اعتبار شركت يا فرد صاحب آن ميشود. براي اطلاع از خدمات طراحي سايت و قيمت طراحي و پشتيباني سايت با دولوپرس پرو تماس حاصل فرماييد .

نحوه پشتيباني طراحي سايت
بعد از اتمام طراحي سايت مشكلات احتمالي پيش خواهد آمد كه سايت نياز به پشتيباني خواهد داشت. در حالتي كه يك فرد سايت را طراحي ميكند به خاطر رسمي نبودن قرارداد يا ثابت نبودن شرايط كاري فرد، پشتيباني سايت عمدتاً با مشكل مواجه ميشود. حتماً اين موضوع را از خيلي ها شنيديد يا شايد براي خودتان پيش آمده كه فرد طراح سايت به كشور ديگر مهاجرت كرده يا ديگر كار طراحي سايت انجام نمي دهد يا اصلاً فرد طراح سايت در دسترس نيست و امكان پاسخگويي ندارد.

نداشتن خدمات پشتيباني مناسب باعث ميشود رفته رفته سايت طراحي شده از كاركرد خارج شود و استفاده لازم را نداشته باشد. پشتيباني طراحي سايت يك عامل مهم براي قدرتمند بودن شركت طراحي و پشتيباني سايت است. اين مورد بسيار خطرناك را جدي بگيريد.

نحوه پشتيباني طراحي سايت
ليست خدمات پشتيباني سايت
بارگذاري و اپلود محتوا
توليد محتوا با استاندارد سئو
نصب انواع ماژول ها
طراحي و ريديزاين صفحات
اپديت cms ها و ماژول ها
رفع مشكل امنيتي و فني
پشتيباني 24/7
گرفتن بك اپ به طور منظم
سيستم مديريت يكپارچه
سخن آخر
در صورتي كه به دنبال يك تيم حرفه اي براي طراحي و پشتيباني سايت خود هستيد ، با ما تماس بگيريد.

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: طراحي و پشتيباني سايت، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۸:۰۱ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

اصول طراحي سايت فروشگاهي

اصول طراحي سايت فروشگاهي
اصول طراحي سايت فروشگاهي : هر طراحي سايتي اصول و قواعد خاص خود را دارد كه در اين مقاله به چند مورد از آنها در زمينه سايت فروشگاهي اشاره خواهيم كرد.

مهم ترين اصول طراحي فروشگاه اينترنتي
همان طور كه گفته شد، طراحي فروشگاه اينترنتي، اصول و قواعد خاصي دارد. در اين قسمت به مهم ترين اصول در طراحي سايت فروشگاهي، اشاره كرده و در مورد هريك از آنها توضيحات مختصري ارائه مي كنيم.

اصول طراحي سايت فروشگاهي
سرعت لود و بارگذاري بالا
هنگامي كه مشتريان و مخاطبان شما، نام وب سايت شما را در گوگل جستجو كرده و روي آن كليك مي كنند، انتظار دارند تا وب سايت، با سرعت مناسب بارگذاري شده و محتواي آن نمايش داده شود. در صورتي كه بارگذاري وب سايت شما، بيش از چند ثانيه طول بكشد، كاربر، به سرعت آن را ترك خواهند كرد.

طراحي گرافيكي كاربرپسند
ظاهر وب سايت، اولين چيزي است كه مخاطب با آن رو به رو مي شود. موارد زير بسيار اهميت دارند:

آيا متن و نوشته ها، با فونت و اندازه مناسبي درج شده اند؟ آيا به اندازه كافي خوانايي دارند؟
آيا به اندازه كافي (و نه افراطي) از عناصر گرافيكي، مانند آيكون ها، تصاوير، لوگوها، گردينت ها و ويدئو ها در طراحي فروشگاه استفاده شده است؟
آيا تركيب بندي و قالب فروشگاه اينترنتي شما، چشم نواز و زيباست؟
آيا مهم ترين اطلاعات مورد نياز مشتريان، در جايگاه هاي مناسب قرار داده شده اند ؟ و به اندازه كافي جلب توجه مي كنند؟
رعايت اين اصول طراحي سايت فروشگاهي باعث مي شود فروشگاه اينترنتي، ظاهري حرفه اي و تأثيرگذار داشته باشد. در صورتي كه طراحي گرافيكي فروشگاه اينترنتي، به طور مناسب انجام نشده باشد، مدت زمان ماندگاري كاربر در صفحات (يكي از فاكتورهاي سئو)، بسيار كاهش پيدا كرده و حتي وب سايت شما را ترك خواهد كرد.

طراحي سايت اختصاصي فروشگاهي
نحوه ي برخورد با مشتريان به خصوص در اولين مراجعه، تاثير بسيار زيادي در جذب آنها خواهد داشت. اين امر در فروشگاه آنلاين هم صدق مي كند. طراحي وب سايت بايد بر اساس عناصر بصري مناسب، اصول روان شناسي خريد، استراتژي فروش مناسب انجام شود.

طراحي سايت اختصاصي فروشگاهي
روش هاي ساخت سايت فروشگاهي
چه در حال حاضر صاحب يك فروشگاه فيزيكي در شهر هستيد و به دنبال گسترش آن به صورت آنلاين هستيد، يا اولين گام هاي خود را با اولين فروشگاه خود بر مي داريد، گزينه هاي زيادي براي ساخت آن در اختيار داريد.

اگر هيچ گونه آشنايي با فناوري و اصول طراحي سايت فروشگاهي نداريد، توصيه مي كنيم روالتان را به يك شركت طراحي سايت شروع كنيد. اما اگر با دنياي فناوري آشنايي داريد، مي توانيد از سيستم هاي مديريت محتوايي همچون وردپرس و قالب هاي آماده فروشگاهي آن استفاده كنيد و يا از سايت فروشگاه ساز هاي آنلاين استفاده كنيد.

طراحي سايت فروشگاهي تخصصي
ساخت وب سايت فروشگاهي با بها مناسب بدست شركت اينتن اين امكان را براي شما فراهم مي آورد كه خيلي زود وارد دنياي وسيع اينترنت شويد و به راحتي كسب و كار خويش را آغاز نماييد. در ضمن اين امكان برايتان فراهم مي شود كه به سرعت نرخ بازديد سايت خويش را بالا ببريد و اين شمار بازديد كننده را به كاربر هميشگي و مشتري تبديل كنيد.

اغلب كسان خدمات را (براي دسترسي آسان و راحت )در اينترنت جستجو مي كنند بيشتر اين كسان به تعقيب رفع نياز هايشان به اينترنت پناه مي برند و اين بستر مناسب ترين بستر براي آگاهي رساني و آگاه سازي مردم با سرويس يا محصولات و خدمات شما است. در طراحي وب سايت فروشگاهي بدست تيم دولوپرس پرو همواره راهكارهايي براي گسترش ي وب و افزايش بازديد از سايت لحاظ مي شود.

طراحي سايت فروشگاهي تخصصي
قيمت طراحي سايت فروشگاهي
برخي از افراد و صاحبين كسب و كار تصور مي‌كنند كه قيمت طراحي سايت فروشگاهي بسيار زياد است و همين مسأله سبب مي‌شود كه به سراغ آن نروند. در صورتي كه اگر بخواهيم مزاياي يك فروشگاه اينترنتي را بررسي كنيم به خوبي متوجه مي‌شويم كه داشتن اصول طراحي سايت فروشگاهي بهتر از نداشتن آن است.

متأسفانه برخي از شركت‌هاي طراحي سايت كه علاوه بر سايت‌هاي شركتي اقدام به طراحي سايت فروشگاهي نيز مي‌كنند مبالغ بسيار هنگفتي را از مشتري دريافت مي‌كنند و نه تنها از تكنولوژي جديد استفاده نمي‌كنند بلكه با پياده‌سازي يك تكنولوژي قديمي، ظاهري زيبا براي آن ايجاد مي‌كنند.

افراد غير متخصص نيز نمي‌توانند تفاوت اين دو را از يكديگر تشخيص دهند. قيمت طراحي سايت‌ فروشگاهي بر اساس خدمات و امكانات آن تعيين مي‌شود. قطعاً يك فروشگاه حرفه‌اي كه مزاياي خاصي را در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد از قيمت بالاتري نسبت به يك فروشگاه معمولي كه فقط گزينه “خريد” دارد برخوردار خواهد بود. شما به عنوان يك مشتري بايد بدانيد كه ظاهر زيباي يك وب سايت دليلي بر گران بودن آن نيست بلكه قابليت‌هاي آن است كه قيمت را بالا مي‌برد.

سخن آخر
بنابراين اگر ميخواهيد يك سايت با كيفيت و حرفه اي فروشگاهي داشته باشيد ، بايد حتما از اصول طراحي سايت فروشگاهي باخبر باشيد. براي سفارش طراحي سايت مورد نظر خود با دولوپرس پرو تماس بگيريد.

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: اصول طراحي سايت فروشگاهي، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۲:۴۲ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

ساخت سايت شركتي رايگان

ساخت سايت شركتي رايگان
ساخت سايت شركتي رايگان : حتما شما هم دوست داريد كه به صورت رايگان صاحب يك وب سايت خوب براي شركت خود شويد. در اين صورت با ما همراه باشيد چون ميخواهيم درباره نكاتي كه ميتواند تا حد زيادي به شما در اين زمينه كمك كند ، اشاره كنيم.

ساخت سايت شركتي رايگان
سايت شركتي چيست؟
سـايت شركتي، يك سايت آنلاين است كه به كسب و كارها اجازه مي‌دهد تا در دنياي مجازي ديده شوند. در حقيقت، اين حوزه فعـاليتي شركت‌ها است كه مشخص مي‌كند كه چه ويژگي‌هايي در سايت آن‌ها طراحي شود. براي مثال، شركتي كه در حوزه فروش لوازم صنعتي فعاليت دارد، بايد قالب سايت آن از نوع فروشگاهي باشد. در نظر گرفتن بخشي مستقل براي انتشار آخرين اخبار و آخرين اتفاقات در شركت مي‌تواند ساخت سايت شركتي رايگان را تكميل كند.

طراحي وب سايت شركتي
طراحي وب سايت شركتي : وب سايت فروشگاهي به عنوان يك ابزار امروزي جهت افزايش اعتبار كسب و كار مورد استفاده قرار مي گيرد. وب سايت فروشگاهي در واقع مشتري هاي بالقوه را جذب كرده و به آن ها را به سمت شركت شما سوق مي دهد. سايت شركتي اين امكان را فراهم مي نمايد كه در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امكانات مربوطه در دسترس مشتريان قرار گرفته و افزايش اعتبار شركت و همچنين افزايش اعتماد مشتريان را در پي خواهد داشت.

ساخت سايت شركتي چه مزايايي دارد؟
با استفاده از طراحي سايت شركتي مي‌توانيد از مزاياي زير بهره‌مند شويد كه عبارتند از: ● فراهم كردن امكان خريد اينترنتي محصولات با قابليت پرداخت آنلاين ● عدم نياز به صرف هزينه‌هاي ميليوني براي بيلبوردهاي تبليغاتي در سطح شهر يا تبليغات تلويزيوني ● توسعه فعاليت شركت در سطح وسيع كشوري و حتي بين المللي ● امكان معرفي نمايندگي‌هاي شركت و همچنين امكان ارسال آنلاين فرم براي دريافت نمايندگي ● امكان ساخت سايت به صورت چند زبانه براي فعاليت در سطح بين المللي ● معرفي دستاوردها و تاريخچه شركت ● صرفه جويي در هزينه‌ها و عدم نياز به نيروي كار انساني در بخش‌هاي مختلف شركت ● درج گالري تصاوير محصولات و پروژه هاي انجام شده​​​​​​​

هدف از طراحي سايت شركتي
معمولا صاحبان كسب و كار در طراحي سايت شركت خود اهداف زير را دنبال مي كنند :

معرفي سوابق و تاريخچه شركت
معرفي خوب و كامل محصولات شركت
داشتن گالري تصاوير از محصولات و دسته بندي محصولات
امكان فروش آنلاين محصولات
معرفي خدمات پس از فروش
امكان بازاريابي اينترنتي و فروش بيشتر
بسياري از شركت هايي كه در زمينه طراحي سايت فعاليت مي كنند اقدام به ساخت سايت شركتي رايگان كرده اند ، طراحي سايت رايگان شايد در نگاه اول بسيار خوب باشد ولي معايبي نيز خواهد داشت . در ادامه به بررسي معايب و محاسن طراحي سايت رايگان خواهيم پرداخت .

هدف از طراحي سايت شركتي
تعرفه طراحي سايت شركتي
تعرفه طراحي سايت شركتي بستگي به چند عامل دارد. براي مثال اگر ساخت سايت شركتي با وردپرس انجام شود، هزينه شما بسيار كاهش مي يابد. در اين حالت قيمت بيشتر بر اساس تعداد صفحات و امكاناتي كه مد نظرتان هست بالا و پايين مي شود. ولي در كل در اين حالت مي توانيد از قيمت هاي بسيار پايين سايت خود را حتي به صورت تك صفحه استارت بزنيد.

اما بعضي از افراد به دنبال قيمت ساخت سايت شركتي رايگان با ساختاري كاملا اختصاصي مي باشند. در اين حالت بدون شك هزينه شما بسيار افزايش پيدا مي كند و از طرف ديگر براي توسعه آن ممكن است كمي محدود به برنامه نويس اوليه سايتتان شويد. پيشنهاد ما بدون شك همان WordPress مي باشد كه مزيت هاي زير را دارد:

قيمت بسيار پايين
كيفيت بسيار بالا
توسعه بسيار راحت
پلاگين هاي آماده
امكانات طراحي سايت شركتي
معرفي امكانات و خدمات شركت
امكان ثبت نام آنلاين براي كاربران
گالري تصاوير شركت
امكان نمايش چارت سازماني شركت
امكان درج خبرنامه براي اطلاعيه هاي شركت
امكان درج معرفي اعضاي شركت
امكان درج فرم استخدام و رزومه
امكان نمايش تايم لاين و تاريخچه شركت
امكان درج فرم همكاري و رزومه
امكان درج بخش قوانين و مقررات شركت
امكان نمايش گواهينامه ها و مدال هاي شركت
امكان نمايش سايت به زبان ديگر 

امكانات طراحي سايت شركتي
خدمات دولوپرس پرو براي طراحي سايت شركتي
نيروي حرفه اي: شركت دلوپرس پرو با بهره گيري از نيرو هاي متخصص و حرفه اي به ارائه خدمات طراحي انواع سايت ها و بازاريابي اينترنتي، همگام با تكنولوژي روز دنيا مي پردازد.
نمونه كار قوي و زياد: اگر شركت طراحي سايتي را ديديد كه تعداد زيادي از نمونه كارهاي واقعي درحوزه ي فعاليت خود داشت مطمئن باشيد مي تواند يك شركت معتبر و قابل اعتماد براي طراحي سايت معرفي شما باشد.
طراحي مطابق استاندارد هاي سئو: ارائه خدمات سئو حرفه اي وبسايت و بهبود رتبه درگوگل، كدنويسي و طراحي بر اساس استانداردهاي سئو براي سايت شركتي بسيار مهم است از اين رو تيم دولوپرس ، اين نكته مهم را در طراحي سايت شركت شما لحاظ مي نمايد تا سايت شما در كنار انجام فعاليت هاي تخصصي سئو، رتبه بالا و قابل قبولي را در گوگل به دست آورد.
هدف از ساخت سايت شركتي رايگان براي يك شركت يك نوع تبليغ براي كسب و كار مي باش.د پس اگر سايت براساس فاكتورهاي سئو طراحي نشده باشد، عملا شانس اين تبليغات را از دست مي دهد. شركت دولوپرس پرو با شناخت دقيقي كه از فاكتورهاي سئو دارد به شما كمك مي كند تا به صفحه اول گوگل راه پيدا كنيد!
پشتيباني خوب: در دولوپرس پرو همواره در تلاش بوده ايم سطح خدمات پشتيباني وبسايت خود را در بالاترين حد ممكن با حفظ كيفيت براي مشتريان درنظر بگيريم. تيم دولپرس ، در تمامي مراحل ساخت سايت شركتي رايگان همراه شما است و شما را در جريان مراحل پيشرفت سايت مي گذارد. همچنين شما در هر زمان مي توانيد با متخصصان سايت ارتباط برقرار كرده و از آن ها راهنمايي هاي لازم را كسب نماييد.
 

سخن آخر
اگر ميخواهيد يك وب سايت حرفه اي و يونيك براي شركت خود بسازيد ، حتما با ما تماس بگيريد.

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب: ساخت سايت شركتي رايگان، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۷:۳۱ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

وب سايت املاك

وب سايت املاك
وب سايت املاك : شخصي كه قصد اجاره ملك يا فروش ملك خود را دارد هميشه يك قدم از خريدار جلوتر است، چرا كه وي به دنبال فروش ملك خود در كوتاه‌ترين زمان ممكن است. بنابراين استفاده از اينترنت به عنوان يك ابزار در دسترس كه بتوان آگهي فروش ملك را در آن درج كرد بهترين گزينه است.

طراحي سايت املاك
وب سايت املاك
اگر شغل شما مشاور املاك است و داراي يك دفتر مشاور املاك هستيد، به راحتي مي‌توانيد با ساخت يك وبسايت و توسعه آن، كسب و كار خود را در سطح شهري كه داريد به قدري گسترش دهيد كه روزانه افراد بسيار زيادي به شما مراجعه كنند.

استفاده از يك سايت خريد ملك مي‌تواند نتيجه بهتري در مقايسه با روش سنتي و مراجعه به چندين آژانس املاك باشد كه برخي از اين موارد جزو مزاياي استفاده از ساخت سايت املاك است. ● امكان نمايش جزييات دقيق ملك بر روي نقشه ● امكان جستجوي املاك بر اساس كاربري براي فروش، رهن، اجاره يا هر چيز ديگري ● امكان استفاده از قابليت فروش ويژه براي نمايش يك ملك در تمامي صفحات و بولد كردن آن كه باعث درآمدزايي از سايت خواهد شد ● امكان جستجوي پيشرفته ملك بر اساس قيمت، متراژ و نوع كاربري ملك ● امكان درج تصاوير مختلف از ملك ● امكان عضويت كاربران جهت درج آگهي ● امكان نمايش ملك بر روي نقشه ● امكان افزودن ملك به علاقه مندي و مقايسه

اهميت طراحي سايت املاك
هميشه روال پيدا كردن خانه مناسب جهت اجاره و يا خريد، يكي از پرزحمت ترين كارهاي ممكن ميباشد. براي اينكار مجبوريم كه به بنگاه هاي املاك متفاوت مراجعه كنيم و پس از بررسي پرونده هاي گوناگون براي بازديد از ملك، به آنجا برويم. طي فرايند اين كار زمان و هزينه بسياري از ما صرف خواهد شد. همينطور نهايتا هركدام از ما توانايي چه تعداد مراجعه و بازديد را دارد؟

اهميت طراحي سايت املاك
با گسترش اينترنت و خدمات آنلاين، بستر بسيار مناسبي براي ساده سازي و تسريع در كارها ايجاد شده است. طراحي وب سايت املاك نيز يكي از همين موارد ميباشد. با اينكار بنگاه هاي املاكي كه اقدام به طراحي وبسايت حرفه اي خود كرده اند، براي مشتريان خود شرايطي را فراهم كرده اند كه براحتي در ميان تعداد بسياري از فايلهاي مربوط به املاك جستجو كرده و مورد مناسب خود را انتخاب نمايند. سپس به بنگاه جهت عقد قرارداد مراجعه نمايند.

مقايسه منازل با يكديگر
اتصال به درگاه هاي بانكي و پرداخت آنلاين
اضافه كردن ملك جديد به آرشيو املاك
گروه بندي املاك (رهن، اجاره،فروش)
نمايش خاص املاك اوكازيون
بخش فروش ويژه املاك
ايجاد سايت املاك به صورت اختصاصي
اگر مي‌خواهيد وب سايت منحصر به فردي را براي كسب و كارتان راه اندازي كنيد طراحي سايت اختصاصي بهترين راهكار است. تكنسين هاي ما در ابتدا به بررسي كليه نيازهاي شما مي‌پردازند و بعد از ايجاد يك طرح كلي، شروع به برنامه نويسي خواهند كرد تا خدمات مورد نظرتان را پياده سازي كنند. ( وب سايت املاك )

به عنوان مثال شما خواستار قرار دادن اسلايدر، در بالاي صفحه هستيد تا تصاوير بزرگ و با كيفيت برترين ملك خود را در آن قرار دهيد و… ؛ همه اين بخش ها نياز به برنامه نويسي دارند تا در بهترين حالت در سايت قرار بگيرند. به دليل اينكه راه اندازي وب سايت اختصاصي براي بنگاه هاي مسكن از پايه انجام مي‌شود و نياز به داشتن دانش فني و حرفه اي “برنامه نويسي” دارد؛ هزينه طراحي آن كمي بالاتر از ساخت سايت به روش هاي ديگر مثل طراحي سايت وردپرسي مي‌باشد.

چگونگي طراحي سايت املاك
يك سايت جستجو و مشاوره ملك ،بايد شامل بخشهايي همچون دسته بندي هاي املاك براساس نوع معامله يعني فروش ، رهن يا اجاره باشد.همچنين بايد دسته بندي نوع ملك دقيقا مشخص گردد.اينكه ملك مورد نظر زمين ، خانه كلنگي ، آپارتمان ، برج و يا نوع ديگري ميباشد، بايد در هر قسمت سايت ذكر شود. ( وب سايت املاك )

قابليت جستجوي پيشرفته مانند تعيين حدود متراژ ، بازه قيمتي ، سال ساخت و منطقه مورد نظر براي سكونت از ديگر بخشهاي طراحي وب سايت مشاورين املاك ميباشد.

چگونگي طراحي سايت املاك
هزينه طراحي سايت املاك
اين بحث كاملا به ميزان خدمات و پنل هايي بستگي دارد كه شما به دنبال آن هستيد. اما خبر خوب براي تمام دارندگان آژانس املاك و فروشندگان ملك اين است كه ما در پارماتيك با هزينه هاي مناسب، كارهاي حرفه اي را ارائه مي دهيم. ( وب سايت املاك )

از آنجايي كه كيفيت كار نهايي و رضايت، براي ما در درجه اول اهميت قرار دارد، براي همين از انجام هرگونه كار بي كيفيت و هزينه هاي پايين خودداري خواهيم كرد. در اين راستا مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد و مشاوره هاي رايگان و تخصصي ما را دريافت كنيد.

سخن آخر
اگر به دنبال يك تيم حرفه اي براي طراحي وب سايت املاك خود هستيد ، حتما با ما در دولوپرس پرو تماس بگيريد.


برچسب: وب سايت املاك، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۰:۲۹ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

امكانات سايت ورزشي

امكانات سايت ورزشي
امكانات سايت ورزشي : يكي از وب سايت هايي كه اين روزها مشتريان زيادي را به خود اختصاص ميدهد وب سايت هاي ورزشي ميباشد ؛ چرا كه به دليل وجود تنوع رشته هاي ورزشي و طرفداران آنها ، داشتن چنين وب سايت هايي چه خبري ، اطلاعاتي ، آموزشي و حتي فروشگاهي ميتواند نوعي مزيت محسوب گردد.

امكانات سايت ورزشي
براي آن كه بتوانيد يك وب سايت ورزشي حرفه اي داشته باشيد بايد امكاناتي كه قرار است در آن پياده سازي شود را در نظر داشته باشيد. در واقع بر اساس هدفي كه از راه اندازي و طراحي سايت ورزشي و باشگاهي داريد ميتوانيد امكانات مورد نياز اين سايت را متوجه شويد. امكانات سايت ورزشي

مهمترين امكاناتي كه سايت ورزشي بايد داشته باشد بخش مقالات يا وبلاگ ميباشد. شما بايد در اين سايت اخبار و مقالات آموزشي را منتشر كنيد و به اين ترتيب ترافيك را به سايت تان هدايت كنيد.
از ديگر امكانات سايت ورزشي امكان عضوگيري و ثبت نام در سايت است.
يك سايت ورزشي ميتواند بخش گالري تصاوير داشته باشد و از اين طريق به معرفي ورزش هاي مختلف و يا بخش هاي مختلف سايت تان بپردازيد.
در يك سايت ورزشي در صورتي كه قصد فروش محصولات ورزشي را داشته باشيد بايد فروشگاه اينترنتي را در اين سايت راه اندازي كنيد.
از ديگر امكانتاي كه ميتوان به سايت ورزشي افزود بخش خبرنامه ميباشد كه كاربران ميتوانند با ثبت نام در خبرنامه از جديدترين اخبار مطلع شوند.
از ديگر امكاناتي كه ميتوان در سايت ورزشي و باشگاهي آن را اضافه كرد بخش نظر سنجي و همچنين امكان پخش زنده مسابقات و يا اعلام نتايج زنده ميباشد. امكانات سايت ورزشي
 
طراحي سايت ورزشي
طراحي سايت ورزشي با توجه به افزايش كساني كه علاقه مند به ورزش هستند ، اهميت زيادي دارد. بنابراين وجود يك سايتي كه بتواند مشتريان و بازديدكنندگان زيادي را براي ورزش جذب كند ، مي تواند بسيار عالي باشد.

رشته هاي ورزشي در طراحي سايت
برخي از رشته‌هاي ورزشي كه مي‌توانند در طراحي سايت در نظر گرفته شوند خواهيم پرداخت:

فوتبال
واليبال
هندبال
بستكبال
هاكي
شنا
واترپلو
تنيس
شطرنج
قايقراني
ورزش‌هاي رزمي
ورزش‌هاي حركتي
ورزش‌هاي ماجراجويانه
موتورسواري
ماشين سواري و رالي
تيراندازي
گلف
باشگاه ورزشي
طراحي سايت فروشگاه ورزشي
از ديگر نمونه هاي ساخت سايت ورزشي مي توان به طراحي سايت فروشگاه ورزشي اشاره كرد. فروشگاه ورزشي شباهت هاي بسياري با طراحي فروشگاه اينترنتي دارد. به اينصورت كه شما اين امكان را داريد كه وسايل ورزشي را بصورت آنلاين بفروش برسانيد.

از قابليت هاي فروشگاه آنلاين ورزشي مي توان به امكان مشاهده محصولات و مقايسه آنان با يكديگر، دسترسي آسان و سريع براي كاربران در هر نقطه از كشور، امكان پرداخت آنلاين و ايمن، صرفه جويي در زمان و هزينه و موارد بسياري ديگر اشاره كرد. شما در كنار طراحي سايت شخصي خود قادر خواهيد بود كه كسب درآمد كنيد.

طراحي سايت فروشگاه ورزشي
طراحي سايت ورزشي براي چه كساني مناسب است؟
سايت هاي ورزشي همانند رشته هاي ورزشي از تنوع بالايي برخوردار بوده و تقريبا در هر زمينه ي ورزشي مي توان يك سايت ايده آل و مناسب طراحي كرد. اغلب باشگاه هاي ورزشي ، تيم هاي ورزشي كوچك و بزرگ و تمامي افراد حقيقي و حقوقي مي توانند يك سايت ورزشي داشته باشند.

هدف از طراحي سايت ورزشي
هدف از طراحي سايت ورزشي معمولا معرفي ورزشي خاص و مشخصات آن ورزش به طرفداران رشته ورزشي مخصوص مي باشد. با توجه به جذابيت رشته هاي ورزشي و داشتن مخاطبان زياد، طراحي سايت هاي ورزشي نيز بعضا با هدف درآمدزايي امكانات سايت ورزشي اتفاق مي افتد.

هدف از طراحي سايت ورزشي
مهمترين موضوع براي رسيدن به اين هدف داشتن وب سايتي حرفه اي مي باشد كه تمام اصول بهينه سازي سايت در آن رعايت شده باشد. در صورت رعايت موارد بهينه سازي سايت، وب سايت ورزشي شما از طريق موتور هاي جست و جو، در سرچ كلمات كليدي وب سايت، مثل خبر هاي ورزشي و… به كاربران معرفي خواهد شد و وب سايت شما داراي بازديد كننده فراواني خواهد شد.

سخن آخر
بنابراين توجه داشته باشيد كه هنگام طراحي سايت ورزشي ، چه امكاناتي را در سايت خود قرار ميدهيد. استفاده از امكانات خوب ميتواند كاربران زيادي را براي سايت شما جذب كند. براي طراحي سايت خوب با همكاران ما در دولوپرس پرو تماس بگيريد.


برچسب: امكانات سايت ورزشي، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۵:۵۲ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي

طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي
طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي : خريد سايت فروشگاهي و يا طراحي سايت فروشگاهي مانند يك كاتالوگ و يا بروشور معرف محصولات و خدمات شما خواهد بود كه با استفاده از آن مي‌توان به صورت مجازي محصولات را معرفي نمود. شما با استفاده از سايت فروشگاهي به افزايش درآمد و معرفي خدمات و محصولات خود كمك خواهيد كرد زيرا با استفاده از سايت فروشگاهي مي‌توانيد به افزايش مشتري و فروش خود كمك كنيد.

نكات مهم در ساخت سايت فروشگاهي
راه‌اندازي يك كسب و كار آنلاين در هر زمينه نيازمند تحقيق و بررسي دقيقي است كه بتوانيد در اين زمينه موفق شويد. بعد از راه‌اندازي سايت شما بايد بتوانيد به كمك علم سئو و بازاريابي اينترنتي، روي فروش بيشتر محصولات و ديده شدن بيشتر محصولات فروشگاه اينترنتي خود توسط مشتريان تمركز كنيد. در اينجا به معرفي برخي امكانات رايج كه مي‌تواند تاثير ويژه‌اي روي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي داشته باشد مي‌پردازيم.

طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي
طراحي سايت فروشگاهي چيست؟
وب سايت هاي فروشگاهي پورتال هاي آنلاين هستند كه معاملات آنلاين كالا و خدمات را از طريق انتقال اطلاعات و وجوه از طريق اينترنت تسهيل مي كنند. اكنون ، با يك وب سايت واحد ، هر چيزي كه يك تراكنش به آن نياز دارد ، مي تواند به صورت طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي آنلاين اجرا شود.

امكانات مورد نياز در طراحي سايت فروشگاهي
سيستم سبد خريد
دسته بندي محصولات
قابليت اتصال به درگاه بانكي
اطلاع از خريد به صورت ايميل
طراحي سايت ريسپانسيو
قابليت ثبت نظر
امكان مقايسه محصولات
امكان فيلتر كردن محصولات بر اساس ويژگي هاي دلخواه
روش هاي خريد و ارسال
مديريت حساب هاي بانكي
ليست علاقه مندي ها
حساب مجازي
مديريت سفارش ها و پرداخت ها
برنامه چاپ خودكار سفارش
يكسان سازي با برنامه حسابداري و انبار داري
امكان اعمال تخفيفات
مديريت واحد هاي پولي
سيستم b2b
امكان درج قيمت متفاوت براي نوع خاصي از مشتريان
چگونه يك سايت فروشگاهي موفق داشته باشيم؟
در ابتداي راه بايد بدانيد تنها طراحي سايت فروشگاهي شرط موفقيت و فروش بيشتر نيست و شما بايد به صورت پيوسته و مداوم نكاتي را رعايت كنيد تا از وبسايت خود نتيجه بگيريد. نكته اولي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه وبسايت شما داراي طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي امكانات كافي براي پوشش دادن نيازهاي جامعه هدف شما باشد.

به طور مثال براي طراحي سايت فروشگاهي لوازم خانه و آشپزخانه بايد جنس، مدل، برند، ابعاد و مشخصات ديگر كالا را به صورت دقيق براي مشتريان خود بنويسيد تا بتواند خريدي موفق انجام دهد. در صورت عدم وجود اين امكانات طراحي سايت فروشگاهي شما با شكست مواجه مي شود.

سايت فروشگاهي موفق
نكته دوم در طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي رعايت اصول سئو و استاندارد بودن سايت است. اگر طراحي سايت شما استاندارد نباشد و كاربران براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود و خريد آن به مشكل بخورند و مسيري دشوار را طي كنند، وبسايت شما يكي از اصول اصلي موفق شدن را نخواهد داشت.

اصول سئو هم لازمه ديده شدن وبسايت فروشگاهي شما و يكي از اركان اصلي هر طراحي سايتي به خصوص طراحي سايت فروشگاهي است. زيرا اگر وبسايت شما در نتايج موتورهاي جستجو نمايش داده نشود شما تعداد زيادي مشتري را از دست طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي خواهيد داد.

مراحل طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي
برگزاري جلسات مشاوره براي بررسي و تحليل نيازها براي طراحي سايت فروشگاهي
تهيه يك داكيومنت اوليه از نيازهايي كه طي جلسات تاييد و نهايي شده است
طراحي موكاپ و دمو اوليه سايت بر اساس سليقه و نظر كارفرما و مشاوره طراح شركت
برگزاري جلسات براي بررسي دمو اوليه و اعمال تغييرات درخواستي كارفرما
طراحي قالب سايت در نسخه دسكتاپ، موبايل، تبلت
آموزش گرافيك اوليه براي ساخت بنرهاي گرافيكي سايت
آموزش سئو محتوايي براي ورود محتواي بهينه
آموزش ثبت نام و خريد دامنه
ارائه پنل به مشتري براي ورود اطلاعات
بارگذاري سايت روي دامنه مشتري
ديباگ و رفع خطاهاي احتمالي گزارش شده از طرف كارفرما
تحويل نهايي سايت فروشگاهي
طراحي فروشگاه اينترنتي با سيستم مديريت محتوا
بيش از 50 درصد سايت‌هاي دنيا از وردپرس استفاده مي‌كنند. وردپرس يك سيستم مديريت محتواي بسيار چاك، امن و سريع است. سايت‌هاي معتبر و جهاني مثل نيويورك تايمز و سايت رسمي مرسدس بنز بر پايه ودرپرس طراحي شده و ميزبان طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي ميليون‌ها بازديدكننده هستند.

روزانه صدهاهزار توسعه‌دهنده در دنيا بر روي چابكي بيشتر و امنيت وردپرس كار مي‌كنند. مساله‌اي كه موجب بهبود مستمر وردپرس شده و هزينه‌هاي توسعه‌اي آن را كاهش مي‌دهد.

طراحي فروشگاه اينترنتي
فاكتورهاي يك فروشگاه اينترنتي خوب
اگر شما به عنوان مدير سايت فروشگاهي فاكتورهاي يك سايت فروشگاهي را بشناسيد وب‌سايت فروشگاهي خود را بهتر طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي مديريت خواهيد كرد. از جمله فاكتورهاي طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي به موارد زير طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي مي‌توان اشاره كرد:

سايت فروشگاهي كه بر اساس قوانين سئو مديريت شود
سايت‌هاي فروشگاهي معتبر كه در نتايج گوگل بالا هستند، مطابق با اصول بهينه سازي سايت طراحي شده‌اند. در طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي نتيجه نياز است كه در همان ابتدا سايت را اصولي بهينه سازي كنيد.
قيمت محصولات به راحتي قابل مشاهده است
قيمت محصولات و خدمات سايت‌هاي فروشگاهي بايد به صورت واضح قابل مشاهده باشد، تا مخاطب سريع‌تر محصول مورد نظرش را سفارش دهد.
اصول مشتري مداري را در سايت پياده مي‌كنند
يك فروشگاه اينترنتي خوب بايد خدمات خوبي را به مشتريان سايت بدهد تا مشتريان وفادار خود را حفظ كند. بهتر است سايت‌هاي فروشگاهي پشتيباني آنلاين به صورت شبانه روزي داشته باشند و همواره حقوق مشتري را در اولويت قرار طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي دهند.
امكان پرداخت آسان و ايمن فراهم باشد
روش پرداخت در سايت براي مشتري، بايد به راحتي قابل استفاده باشد. روش‌هاي متفاوتي را براي پرداخت هزينه محصولات در نظر بگيريد و مشتريان را تنها به يك روش پرداخت محدود نكنيد. مجوزهاي رسمي را براي در نظر گرفتن طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي درگاه پرداخت ايمن از واحدهاي مربوطه دريافت نماييد.
 

سخن آخر
اگر به دنبال طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي هستيد ، حتما با كارشناسان ما در دولوپرس پرو تماس بگيريد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي، https://developerspro.ir/،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۹:۲۴ توسط:nazila موضوع: نظرات (0)